Ronde 10, wie nog meer

Ja ik ken het. Maanden er niet mee bezig gehouden..er gebeurd wat geks en ik was gelijk van slag haha.
Laat je het even weten als je wat meer weet?
 
Dag meiden,
ik hoop hier even mijn frustratie kwijt te kunnen. Ik baal zo ontzettend.
Mijn eerste zwangerschap was na 4 maanden, maar een aantal weken van geluk eindigde in een miskraam na 10 weken. Op dit moment zit ik in ronde 5 en heb ik bruin bloedverlies en verwacht ik mijn menstruatie elk moment.
ik weet dat het geen ronde 10 of zelfs ronde 12 is, maar de frustratie is zo groot. Ik vind het nu zo moeilijk om zwangere vrouwen te zien en bij te zijn voor hen. 
 
Hoi kelj.
 
Ik snap je frustratie... iedereen word zwanger behalve wij.. maar geef je lichaam even de tijd. De ene is altijd sneller dan de ander...en omdat je graag wilt..wat ik snap.. is het inderdaad vervelend.maar maak je niet te druk.. focus op jezelf en blijf vooral lekker je ding doen.. dan komt het allemaal goed! 
Ik zit zelf ondertussen in ronde 11..
een vriendin van mij is al 1.5jaar bezig en loopt ziekenhuis in en uit.. dus tja.het gras lijkt altijd groener aan de andere kant...maar het kan ook altijd erger..
Succes
 
Hai hai,
Wij zijn bezig voor onze eerste kleine. Helaas gisteren ongesteld geworden van ronde 6. Ik merk dat ik iedere ronde meer moeite mee heb wanneer ik weer ongesteld wordt en meer op zie tegen een volgende ronde. Ik zie dat veel van jullie al langer bezig zijn.  Hoe gaan jullie om met de teleurstelling? Hoe zorgen jullie dat je positief blijven? 
Xxx
 
Dokter heeft gezegt dat je je lichaam zeler een jaar de tijd moet geven als je stopt met de pil.. dus als ik weer menstrueer denk ik gewoon ach..onze tijd komt nog wel... blijf gewoon lekker mijn ding doen..
 
Hoi,
Het is inderdaad lastig hoop houden en plezier te houden in het ‘proberen’. Het helpt wel om daar samen aan te werken, dan blijft het ook leuk en geen moet. Lukt hier nog goed moet ik zeggen.  
Ik las in een van de eerdere comments ook het inzien van het ‘gezond leven’ voordeel. Goed voor je lichaam zorgen, minder tot geen alcohol nu en blijven bewegen. En praten met je partner, eerlijk tegen elkaar erover zijn iedere maand.
Ik hoop dat iedereen dat kan. ;) 
 
Hoi mensen..vraagje.. zoals de meeste weten was ik vorige maand 4 dagen te vroeg en alleen bruine afscheiding... is het mogelijk dat ik nu ook weer 4 dagen later kan zijn? Volgens mijn kalender had ik afgelopen vrijdag mijn nod.. maar nu denk ik tja..zal je net zien dat ik nu 4 dagen later ben.. of misschien wel een week.. iemand ervaring?
 
@Dyonne, wat verwarrend. Heb je al wel een testje gedaan? Ik hoop voor je dat het raak is. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Bij mij werden de cyclussen zowieso steeds langer maar dat kwam door mijn PCO. 
Ik heb zelf vorige week maandag voor het eerst pregnyl gehad (au!) nadat ik een mooie follikel had dus woensdag mn eisprong gehad. Heb zoals elke maand na de eisprong weer last van mn buik, maar schenk er maar geen aandacht aan want het heeft me al een jaar lang steeds weer opnieuw false hoop gegeven. Elke keer voelt het weer anders en houd mijn lijf me voor de gek. Wel las ik dat je met pregnyl lang fals positive kan testen omdat er HCG in zit. Vanmorgen even getest en werd inderdaad licht positief... Dat is wel irritant. Hopelijk geeft het dan volgende week een correct resultaat :O :( 16 mei mn NOD! Nog meer mensen hier rond die tijd?
 
Terug
Bovenaan