Ronde 10, wie nog meer

Hoi iedereen,
fijn om te lezen dat er mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten. 
Ik word soms helemaaaaal gek van mezelf. Volgens mij praat ik mezelf zwanger! 
Zit nu in ronde 10 en heb 5 mei mijn NOd. Zoals elke maand ‘voel’ ik van alles.. 
hoe is het nu bij iedereen?
 
Hey Daan.
Geen ervaring met thuis testen? Vertel..hoe werkt dat??
Hoi 1007....
Ik word ook helemaal gek van mezelf..vorige maand ging het ineens raar doen..terwijl ik er niet meer op aan het letten was.. maar zodra er iets gek is denk ik.. zou het..zou het??
Gewoon afwachten maar..en flink oefenen hahaha
 
Erg is dat hè!!
ik moet zeggen dat ik deze maand ook niet op zoek ging maar het mij opviel dat ik mij anders voelde. Nog 2 dagen wachten.. moet me inhouden niet een test te kopen die je eerder kan doen.
ik ben ook niet bekend met thuis testen? Hoe betrouwbaar is het?
 
Welkom allemaal!
Ik ben ook wel benieuwd naar die thuistesten en hoe dat werkt. 
Mijn NOD is ook rond 23/24 mei. Spannend weer. We houden de moed er in met z'n allen.
Vandaag zei een collega dat z'n vriendin alweer 18 weken zwanger is van de 2e. Die 1e is nog maar 10 maanden. Was een beetje te snel gegaan zei hij ? Tja, ik reageerde natuurlijk super blij. Maar diep van binnen denk je dan wel: zucht... ?? Jullie begrijpen wat ik bedoel. 
Ik ben ondertussen braaf bezig met temperaturen en ik gooi er deze maand maar weer eens een ovulatietestje tegenaan. 
Fingers crossed allemaal! En hou ons op de hoogte Gebruiker1007. Het is alweer bijna 5 mei
 
Hoi allemaal,
 
Wat fijn toch inderdaad om zo elkaars verhalen te lezen. Ook wel heftig moet ik zeggen de onderzoeken die sommigen allemaal hebben. @Daan, thuistesten? Nog niet van gehoord. Ook nog niet teveel in verdiept moet ik zeggen.
 
Mijn vriend heeft toevallig vanochtend zijn ‘potje’ ingeleverd bij het ziekenhuis. Maandag bellen we voor de uitslag. Lastig wat je ervan moet hopen. Als alles goed is, tja, dan zal het wel iets bij mij zijn denk ik dan.
 
We wachten het nog maar even af. Wellicht is ronde 12 raak. Temperaturen ovulatie testen hebben bij mij het verschil iig nog niet gemaakt. 
 
Succes allemaal. 
 
@lief draakje: ik snap je helemaal. Er wordt toch wel verwacht (wat logisch is) dat je blij reageert en je eigen verdriet niet laat zien. Terwijl je van binnen stuk gaat..
ik heb ook allemaal baby showers nu van goede vriendinnen.. die zeggen; loslaten, het komt wel! 
Ik merk dat het mis is. Heb typische menstruatie klachten en bruin verlies. Even heel verdrietig. 
Dyronne vandaag jouw NOD, ik duim voor je!
 
@1007...
Probeer je niet al te druk te maken vrouwtje..mijn gevoel zegt ook dat ik gewoon ongesteld word deze week.. 
Mocht ik ongesteld worden...tja.. rot.. maar zal me er bij neer leggen.. en verder gaan.. wat moet je anders..
 
Terug
Bovenaan