Ronde 10, wie nog meer

Goed zo!?? 
Ik geef altijd mijn vriend de schuld (voor de grap) je hebt weer mis geschoten! Hahaha
Maar er is nog geen menstruatie te zien toch?
 
hier nog steeds niet ongesteld, 7 dagen over tijd en vanmorgen weer een negatieve early test van de action. Dokter gebeld en urine daarheen gebracht en die belde tussen de middag ook dattie negatief was. Als ik over week nog steeds niet ongesteld geworden ben moet ik weer bellen. Moet zeggen voel me eigenlijk ook gewoon weer ‘normaal’ zeg maar. Misschien cyclus over geslagen ofzo? Heb geen flauw idee heb dit nog nooit meegemaakt en altijd netjes op tijd ongesteld geworden… als ik zwanger zou zijn zou ik toch inmiddels wel positief moeten testen? 
 
Oh hè bah wat verwarrend! 
Ik zou het echt niet weten.. het enige dat ik weet na al die maanden is dat die mind fuck die toch ontstaat door hoop, heel wat met jouw lichaam doet.
proberen te huisarts af te wachten? Zelf niet meer testen en ‘doorgaan’ . Dan gaat je lichaam je vanzelf laten zien wat dit is.
klinkt nu heel makkelijk maar volgens mij is dat wel het beste; door gaan zoals je dagelijks doet. Vind je lichaam de structuur weer als het zo ver is. 
 
Thanks meiden!
moet zeggen dat ik eigenlijk niet anders doe dan anders en eigenlijk juist deze ronde alles wat meer los heb gelaten, heb ook geen stress of iets, juist lekker een weekje vakantie gehad deze week. Voorgaande rondes er juist veel meer mee bezig geweest en toen iedere keer op tijd ongesteld geworden. 
Blijf het vreemd vinden, ga maandag gewoon de gynacoloog bellen mocht ik nog niet ongesteld zijn :p 
 
Terug
Bovenaan