Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Whow,

Ben 1 dag niet online, en jawel ik mis een hele mooie boodschap.
Wat een supernieuws.
Evie van harte gefeliciteerd!! Ik ben echt blij voor je.
Hoe voelt dat nou? Lopen op een roze wolk, klinkt heerlijk!

En Sas met jou, nog geen ongi in het verschiet. Zou wel erg leuk zijn, ineens 2 mensen zwanger! Ik blijf voor je duimen!

Suus ik kom inderdaad ook uit brabant!
Ik woon in zuid oost brabant, in de buurt van Eindhoven! Jij?

Hoe zit het verder met iedereen zijn NOD.
Ik rond 1 dec. Het zou toch wel een heel mooi sinterklaascadeautje zijn!!

Nou spreek jullie....
Cizxxx

Hoi Cis en alle andere meiden,

Het voelt echt heerlijk maar het is ook zo onwerkelijk. Ik heb gistermiddag, voor de zekerheid, nog een test van CB gedaan maar die gaf ook een plusje aan dus ik ben superblij. Ik moet er ook continu aan denken en ik heb het gevoel dat mijn buik ook al dikker is..  Als het goed is zit ik nu in de 6de week. Aankomend weekend gaan we naar mijn ouders en we hebben besloten om het ze wel al te gaan vertellen.

Nou een heel veel weekend allemaal en ik ga voor jullie allemaal duimen hoor!

Liefs Evelien

Hee Sas,
Zoals ze zeggen: geen bloed, geeft moed.
Maar we weten allemaal dat dagen ontzettend lang duren als je wacht op je nod.
En hoewel je je voorbereidt op de teleurstelling, hoop je zo dat het deze keer wel raak is...
Ik wacht in spanning met je af hoor!

Evie, weet je al hoe je het je ouders gaat vertellen? Heb je iets bedacht?

Hee Cis, dan kunnen we nooit ver weg van elkaar wonen! Ik woon ook in de buurt van Eindhoven!!

xxxjes

Hoi meiden,

Evie wat leuk om het aan je ouders te vertellen!!

Sas hoe is het bij jou? Ja dit zijn altijd lange spannende dagen... Blijf voor je duimen hoor!

Suus voor jou ook een spannende week! voel je al wat??

Cis ik heb rond 2 december mijn nod, dus we zijn ongeveer gelijk!
Boom wanneer heb jij je nod?

X bo

heej meiden

evie: leuk weekend in het vooruitzicht!! Lijkt me echt super om zulk nieuws aan je ouders te kunnen vertellen!!

Bo en ciz nog even geduld, de klusweek is alweer in zicht...

Hier alles nog rustig, de buikpijn is weer zo goed als weggetrokken. Ondanks mn goede voornemens om me deze keer niet zo druk te maken ben ik nu toch behoorlijk gespannen!! ben benieuwd.... Heb zelf het gevoel dat het niet zo is, maar ja, we zullen zien! Als er zondag nog niets is ga ik testen.. Hou jullie op de hoogte!

fijn weekend allemaal! ik moet nog 1 nachtje werken, dan ben ik ook lekker vrij!

groetjes!

Haai!!
't is weer weekend!! Toch altijd wel fijn he, na een week hard werken!!

Ik wil jullie even laten weten dat ik merk dat ik mijn rust weer een beetje gevonden heb.
Door hier contact te hebben met jullie, meiden die in dezelfde situatie zitten en die tenminste begrijpen hoe het is, wordt het in mijn hoofd wat rustiger.
Ik maak me niet meer zo druk, heb er weer vertrouwen in dat ik echt wel een keer zwanger zal zijn!
Deze maand waarschijnlijk nog niet, ik voel me nog niet anders enzo. Van de week wel wat steekjes gehad heel laag, bijna in mijn lies, maar dat zal  van m'n ei zijn geweest.

Voor jullie allemaal een fijn weekend!!
Liefs van mij!

quote: bo1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-11-2007 16:16:13'));

Hoi meiden,

Evie wat leuk om het aan je ouders te vertellen!!

Sas hoe is het bij jou? Ja dit zijn altijd lange spannende dagen... Blijf voor je duimen hoor!

Suus voor jou ook een spannende week! voel je al wat??

Cis ik heb rond 2 december mijn nod, dus we zijn ongeveer gelijk!
Boom wanneer heb jij je nod?

X bo

Hoi Bo en andere meiden hoe is het met jullie? alles goed?

Bo,mijn nod is 15 november,nog een paar dagen wachten dus. Heel spannend

Heel veel sterkte

hoi meiden,
ik wilde even vertellen dat ik helaas weer ongesteld ben geworden vandaag..
Helaas....

Terug
Bovenaan