Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hallo Evelien

Waw, dat is leuk.

Van harte gefeliciteerd, geniet er van.

Groetjes  van Silina

Hallo Evelien,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!! Ik hoop dat je een gezonde zwangerschap hebt en er lekker van kan genieten.

Ik zei toch dat oud bloed voor je NOD iets heel moois kan brengen .

De rest nog heel erg veel succes met het zwanger worden!!!!!

Liefs Randy
mama van Ninthe* geboren en overleden op 18-11-2006
april 2007 1 miskraam
nu 11 weken en 3 dagen zwanger!!!!!

Hee Evie
Potjedikkie Meis, is dat 'ns even goed nieuws!! Wat ontzettend fijn voor je!
(En voor ons, om de moed er weer even in te krijgen! Het KAN dus toch ineens gebeuren)
Ik hoop dat alles goed gaat en dat je flink van je zwangerschap kan genieten!
Groetjes van mij!

Misschien heeft het toch geholpen dat we voor elkaar meeduimen, dus nu nog even allemaal aan de slag voor Sas!
(Hoe voel je je? Dit nieuws van Evie maakt het natuurlijk wel spannend voor je?!)

Heeej lieve evie!! Heel hartelijk gefeliciteerd, geweldig!!!!
Heerlijk voor je!!!!!! Vanwaar toch zo snel getest?? we zouden samen zondag testen haha, valsspeler! Nee grapje, vind het echt super, wat een groot geluk!!

(hier waarschijnlijk weer slecht nieuws, voel de rode eikels weer aankomen... Kan wel  janken, voel me er rot,  maar ik hou nog even vol tot ze er echt zijn..)

Hoi Evie,

Wat een goed nieuws! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat geeft ons ook weer moed!
Zal een heel mooi en bijzonder gevoel zijn, geniet er maar lekker van!!! Hoop dat wij je snel mogen volgen..

Xxx bo

Hoi Sas,

Zolang er geen bloed is is het goed, Je hoort heel vaak dat mensen een ongi gevoel hebben en toch zwanger zijn. Ik blijf iig voor je duimen en bij evie heeft dat ook geholpen!!

xx bo

dank je voor je lieve berichtje bo
ik hou nog even vol, en blijf nog even hopen, worden lange dagen!!!
hoe is het met jou?

Terug
Bovenaan