Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Oooh Sassie, ik was zo benieuwd!
Die verrekte  rode duivel !!
Dat ie maar eens weg blijft.

Ik had het zo gehoopt voor je.
De dagen dat je nu ongesteld bent, zijn erg KUT. Ik was ook super chagie.
Ik ben er nu weer vanaf, en heb weer hoop op de volgende ronde.
Blijf hoop houden hè Sassie. Al is dat nu waarschijnlijk wel weer heel moeillijk.
Hou je taai, en sterkte!

Hoe is het verder met iedereen.
Boom had jij ook niet bijna je NOD?

Tot snel allemaal, en nog een fijne zondag.
Ciz xxx

Oh Sas, wat is dit balen zeg!
Ik had zo voor je gehoopt dat je zwanger zou zijn...
Hoe is het nu met je?  
Hopelijk heb je wat afleiding de komende dagen en vind je weer wat vertrouwen voor de volgende ronde.
Sterkte meid!

Alweer even geleden dat ik gereageerd heb, en in die tussentijd is er al veel gebeurd hier!
Suus en Silina, welkom bij de groep. Ik ben hier ook nog niet zo lang maar het is idd wel fijn om je hart te kunnen luchten bij meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Silina, nog een paar daagjes voor je NOD, ik ben voor je aan het duimen!
Sassie, verdorie wat enorm balen dat je weer ongesteld bent!!! Ik leef met je mee! (Ik heb mijn NOD pas zondag maar heb zo'n gevoel dat het alweer niet raak zal zijn...)
En dan natuurlijk een HELE DIKKE PROFICIAT voor Evie!!! Wat een geluk!!! Je bent vast super blij! Ik hoop dat alles goed gaat die eerste 12 weken, en wens je een hele fijne zwangerschap. Geniet er van!!! Hopelijk volgen we je allemaal snel!

Hier is alles rustig, nog een weekje wachten maar heb er niet veel vertrouwen in. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan maar ben er in mijn hoofd toch veel mee bezig. Zondag kregen we een telefoontje dat een goede vriendin van ons zwanger is. Ik ben hartstikke blij voor haar, maar voor mijzelf is het weer een harde confrontatie met de werkelijkheid. Dat was even een potje janken dus, nu weet mijn moeder gelijk dat we al een poosje bezig zijn... Was eigenlijk niet de bedoeling maar ach ja.
Vandaag ben ik een dagje vrij en mijn dochter is wel naar de opvang. Voel me bijna schuldig, dus om dat te compenseren ga ik maar hard aan het huishouden!!!
Groetjes, Esther.

Hoi Sas,

Wat jammer zeg dat je nu toch weer ongi geworden bent. Ik had echt heel veel voor je geduimd en echt gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn. Ik hoop echt voor je dat het bij jou ook snel raak is hoor.

Ik ben vanmorgen voor het eerst bij de dokter geweest en heb het telefoonnumer van de verloskundige gkregen. Ik ga haar morgen maar even bellen. Het lijkt me echt leuk om daar voor de eerste keer naartoe te gaan. Ik voel me gelukkig heel erg goed, heb wel last van mijn borsten en heb af en toe wel een heel erg zeurderig gevoel in mijn buik en wat heel raar is bepaalde dingen lust ik echt niet meer zoals chocola en daar was ik echt ontzettend dol op.

Ik hoop echt voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger zijn.

Liefs Evelien

Hoi meiden,

Sas wat balen dat je weer ongi geworden bent, ookal zie je het aankomen je hebt toch altijd hoop hè.. Hoop dat je volgende ronde evie mag volgen!

Evie heb je het al aan je ouders verteld? Zou je het weekend toch doen?!

Spannend voor suus en boom bijna nod toch? Voelen jullie al wat? Zal voor jullie duimen!

xxx bo

hej meiden,
bedankt voor jullie lieve reacties..
ze doen me goed.. fijn dat jullie begrijpen hoe het voelt. Zit ook nog op een ander forum, maar daar ben ik degenen die het langste bezig is, begrijpen toch niet helemaal hoe het voelt... en er is daar nu een ware babyboom, sommingen zelfs na 1 keer proberen..... erg confronterend.
Het gaat redelijk hier, ben wel depri, huil om vanalles, jullie weten vast wat ik bedoel.
Hopelijk is het na de menstr weer over en heb ik weer volop moed voor ronde 9.
Nou ik hoop gauw weer eens een vrolijker berichtje te kunnen sturen!
groetjes

Hey Sas,

Ja het zijn altijd rotdagen als je net ongi bent, praat hier maar lekker van je af, snap helemaal wat je bedoeld.
Denk maar aan wat suus zij; dat 94% binnen een jaar zwanger is en dat je daar steeds dichter bij komt!!!!

Xx

dank je! kom af en toe wel even zeuren hier. haha. Wanneer jij nu je nod?
jij zit nu toch ook in ronde 9?
Ik voel me al ietsjes beter, heb weer even hier en daar mn hart kunnen luchten, dat scheelt weer. Als eenmaal die ongi weg is gaat het wel weer denk ik, maar ja ben het altijd zo lang... 8 dagen!! pfff  !!

Terug
Bovenaan