Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Ja en maar niks willen voelen, maar ondertussen voel je het ene steekje na het andere... Maar verder wil je er niet te veel mee bezig zijn hihi!

haha stom he... maar je kunt er gewoon echt niets aan doen...!
maar intussen inderdaad stug volhouden dat je het goed los kunt laten.. ja tot je ongesteld wordt.... dan is het opeens een ander verhaal...!

Haha ja erg hè je kan er gewoon echt niks aan doen.. Kon dat maar...!
Ja als je dan ongi wordt balen, balen, balen en het hele riedeltje begint weer van voor af aan......

Maar eens moet onze tijd toch echt wel komen!!!!

ja daar geloof ik ook in hoor! en in principe is er ook nog niets aan de hand, 80 procent doet er 6-12 maanden over, dus we hebben nog ruim de tijd!
Dus hoewel het af en toe wel door mn hoofd spookt ga ik er absoluut nog niet vanuit dat het bij ons niet zou lukken! Zelfs nu niet als ik ongi ben...

Dat is heel goed, moet je ook niet vanuit gaan!!
Tja het spookt idd wel eens door me hoofd, maar ik geloof wel dat het allemaal goed komt!! Alleen wanneer?! Als we dat zouden weten zou ik de maanden heel wat rustiger door kunnen komen hihi!

haha nou he! dat zou een hoop onrust schelen. maar toch zou ik niet aan dat pendelen beginnen waar hier op het forum oproepjes voor worden gedaan.. jij?

hahah dat was net zo resoluut als ik had kunnen doen,...
we wachten wel braaf af! Laatste ronde in 2007.... vlak voor mn verjaardag mn nod, zou dat even een fantastisch kado zijn!

Terug
Bovenaan