Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

O ja  dat zou een heel mooi kado zijn!
Tja laatste ronde van 2007 alweer, pff gaat snel zeg (nou ja achteraf dan hè hihi)

ja achteraf wel ja haha...   wilde altijd op mn 23e moeder worden vroeger.. dat dat niet is gelukt is mn eigen schuld, eerst lekker een paar jaar samen met manlief, toen ik in april stopte dacht ik nou ja, ben ik in ieder geval waarschijnlijk op mn 23e zwanger, maar dat zit er waarschijnlijk ook niet meer in!

Tja wist van te voren ook niet dat ik er zo mee bezig zou zijn en had stiekum toch wel gedacht dat ik met een paar maanden wel zwanger zou zijn. Lekker naïef natuurlijk, terwijl ik dat anders helemaal niet zo ben..

hier nog een naieveling hoor, dacht zelf toch ook wel binnen een half jaar zwanger te zijn, maar helaas... nou om het positief te bekijken: des te blijer zijn we straks als het wel raak is!!

Hoi meiden,

Zozo jullie hebben heel wat afgekletst zo met z'n tweeën, ik moest heel wat bijlezen. Ik kan echt heel goed voorstellen hoe jullie je voelen. Ik baalde ook altijd zo als de rode duivels weer gearriveerd waren en dan weer wachten op je ei en dan weer op je NOD..Ik had zondag trouwens wat bloedverlies en ik was echt geschrokken. Ik was echt bang dat ik het kindje kwijt zou zijn maar waarschijnlijk is dat nog innestelingsbloed geweest.Ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld en ik moet er 12 december heen voor de eerste echo(ik ben dan 10 weken) het is echt spannend. Ik hoop echt dat jullie mij snel zullen volgen hoor.

Liefs evelien

Ik was ook heel naïef hoor, ik dacht ook dat het de eerste keer al raak zou zijn...echt dom denk ik nu achteraf, haha. Maar mijn wens om op mijn 24ste een kindje te krijgen gaat, als alles goed gaat, gelukkig wel in vervulling.

Nou idd je beseft dan deste meer hoe bijzonder het eigenlijk allemaal is!!
Hoop dat onze tijd snel komt, alhoewel ik ook weer niet te veel wil hopen omdat dan de teleurstelling elke keer zo groot is..
Ingewikkeld toch allemaal haha!

nou ik ga ook voor en kindje op mn 24e! Dan heb ik nog 13 maanden, dan moet het toch inmiddels gelukt zijn???/
He meiden ik ga gauw, moet naar mn werk voor die toets.... brrr alleen maar zitten beppen hier ipv leren... ben benieuwd!!
groetjes

Terug
Bovenaan