Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Bo, jij al langer aan het temperaturen? heb jij nog wat zinnigs te zeggen over mn temp?

Ik ga ze ook maar daar bestellen en ik wacht ook nog even met de zwangerschapstesten want ik heb er nog 5 van de 12...ik heb gewoon al meer dan 7 keer getest, ik ben gewoon veels te ongeduldig, haha!

Hoi meiden,

Volgens mij moet je temp idd op de eerste dagen van je menstruatie weer zakken en dan gaat   hij na je ovulatie omhoog. Heb vorige maand voor het eest gedaan en dat klopte wel aardig.
Weet eigenlijk ook niet zo goed waarom hij dan niet zakt, misschien omdat je dan  op een later tijdstip  tempt ofzo....?
Heb ook wel eens ergens gelezen dat als je temp 18 dagen hoog dat je dan zwanger bent......

Heb ook vorige maand voor het eerst  de ovulatie testen van  sensitest gebruikt, werken prima! Voor ons is het beter (ivm zaadjes) om niet al te veel te klussen voor de ovulatie, wand dan is alles al op haha, en dat moeten we niet hebben natuurlijk!! Dus vandaar dat ik goed wil weten wanneer ik ovuleer.

xx bo

Hej
Nou zwanger kan echt niet hoor,(toch??? hahah)  was echt behoorlijk ongesteld. Zal inderdaad wel met de tijstippen te maken hebben denk ik, ik werk onregelmatig, dus kan nooit precies op hetzelfde tijdstip tempen. Ga van het weekend nachtdiensten draaien, dus dan lukt het al helemaal niet meer. Vandaar ook de ovulatietesten.. weet ik het tenminste zeker! Bedankt voor je reactie!

Hey Sas,

Temp je wel altijd als je net wakker wordt? wand volgens mij is het zo dat als je minimaal  6 uur geslapen hebt dat dat dan je basale temp is en die moet je gebruiken...
Dacht dat het zo iets was, maar weet het niet 100% zeker.

Wat een gedoe ook allemaal he en  maar proberen om er niet te veel mee bezig te zijn haha!!

xx bo

Hoi meiden,

Mag ik me aansluiten bij jullie? Ben Suza 28 jaar en zijn sinds mei bezig voor 1e kindje. 2 maanden geleden  pos getest en toen met 5 weken alsnog ongesteld of vmk gekregen. Helaas, ik word net als jullie helemaal gek van het wachten elke keer. Zit nu ook weer op wachtbankje. Mn nod is 28 oktober, hoop zo dat het deze keer raak is.. ik voel natuurljk nu al weer van alles terwijl dat helemaal nog niet kan.. jullie herkennen het vast wel..

Lijkt me gezellig om met jullie te kletsen zo.

Groetjes Suza

Hoi Suza,
Ja tuurlijk, kom er gezellig bij! Welkom!

Bo: ja ik temperatuur wel altijd als ik net wakker wordt, maar dat tijdstip wisselt dus nog al.. soms vroege dienst, dus dan moet ik om zes uur op (gaap) maar na een late dienst slaap ik algauw tot een uur of negen. Maja, gisteren de ovulatietesten besteld, dus nu hopen op meer duidelijkheid.

Hoi Meiden!

Het is goed hoor, Suza dat je hier mee kletst, gezellig.

Ik heb eergister ovulatietesten besteld maar heb ze nog niet binnen..Vanmorgen had ik trouwens nog geen verhoging en daar was ik wel blij mee want we hadden gister weer niet geklust...We waren erg moe en hadden echt geen puf meer, erg he?? haha! Alvast een fijn weekend allemaal!

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan