Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Dag 30...
Begin er nu toch wel van te balen!
Ga komend weekend maar gewoon testen want ik weet nu niet waar ik op zit te wachten! (de RD of een zwangerschap!)

Hee Esther, da's toch wel jammer he, dat de RD gekomen zijn?? Het is zoals je 't zegt: op naar de volgende ronde!!

Bo, ik weet niet of je temp een paar dagen na je ei pas omhoog kan gaan. Mij lijkt een ovu test behoorlijk betrouwbaar(meet alleen de LH-piek), je temp is afhankelijk van zoveel andere dingen. Voel je normaal je ei?

Weet je Cis, ik merk dat ik het vooral nog leuk vind om seks te hebben tijdens 'de' dagen, alleen dat mijn man er soms iets langer over doet, omdat er  dan meer 'moet' achter zit. Ik heb juist na mijn ei soms het idee, 'waar doen we het nou voor?' !!

Nou, als ik  nieuws heb, meld  ik me meteen weer! Alvast bedankt voor het duimen, ik hoop dat het helpt!

hej meiden!

Kan me voorstellen suus dat je er van gaat balen, zo kun je nergens meer van opaan!!   gewoon lekker testen van het weekend, dan weet je tenmiste wat meer!!! Ik duim voor je!!!

Bo: ja je temperatuur pas een paar dagen na je eisprong, dus klopt allemaal nog, alleen zou ie binnenkort dan moeten gaat stijgen!

hier alles rustig, vrijdag beginnen met testen..

Ben benieuwd wanneer die pagina weer eens een keer gaat werken, sjonge wat irritant zeg...

En evie als je dit leest........ hoe is het met je??????????
Je houdt ons wel heel erg in spanning!!!!

nou even duimen dat ie m plaatst

groetjes!!!!!!

Dag Dames,
Het gekke is dat ik deze keer geen last heb van baal dagen. Hoe het komt??? Misschien gedeeltelijk omdat ik twee jaar geleden zoveel geluk heb gehad dat ik hoop deze periode misschien wel zwanger te worden...? Zo niet dan zal ik de baaldagen van deze maand meenemen naar de komende ronde denk ik, hahaha.
Tempen daar begin ik niet aan met mijn onregelmatige diensten. En ik vertrouw het ook niet helemaal. Vandaar dat ik nu start met de ovulatietesten. Vorige maand zaten ze net te laat in de bus dus kon ik ze niet meer gebruiken. Deze maand is dat dus voor het eerst, ben erg benieuwd. Ook wil ik eens langs op controle bij de gyn, heb alleen nog steeds geen afspraak gemaakt...

Suus ik ben heel hard voor je aan het duimen!!!

Groetjes, Esther.

Hoi Meiden,

Hier een teken van leven van mij...ik heb slecht nieuws te horen gekregen....Het vruchtje heeft geen hartslag....Het kan nog komen maar ik ben echt onwijs gespannen. Ik hoop dat het goed komt.Jullie sterkte met alles...

Liefs Evelien

OOh Evie,
Wat een nieuws, ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt! Het zou zo mooi zijn!!
We zaten allemaal te wachten op een gelukkige aanstaande mama!
Vanaf wanneer is er eigenlijk ook al weer een hartslag hoorbaar?
Hoeveel weken zou je nu zijn?
Nou, ik duim voor je!!!
Heeeeeel veeeeel sterkte.
Ciz xxx

Hoi meiden,

Evie dat is niet zo goed nieuws, maar is het zo ie zo niet te vroeg om al een  hartje te  horen?  Maar er  is nog  hoop toch? ga heel erg voor je  duimen dat  het  goed zal  gaan..
Heb  je nog veel bloed verlies gehad? Sterkte de komende dagen.

Boom hoe is het bij jou, heb je nog getest??

Suus bij jou al nieuws? duim ook voor jou

Bij mij is me temp gister met 0.2  omhoog gegaan, nou ja ik kan er nu toch niets meer aan doen, ik zal afwachten..
Hoop  dat het forum snel  weer  goed werkt!

Xxx

Hoi Meiden!

Misschien is het inderdaad nog wel vroeg voor een hartslag. Er zit in ieder geval wel iets dus het werkt wel, zeg maar! haha!

De verloskundige was heel hard en zei: "het kan vriezen of dooien", ja ze heeft gelijk maar het klinkt zo hard.

Bloedverlies wordt trouwens wel minder dus dat is wel een goed teken.

Een heel fijn weekend allemaal!

Liefs Evelien

Heej Evie

Ik ben blij dat je wat hebt laten horen, ook al had ik wel op beter nieuws gehoopt! Vreselijk zeg, die spanning zo!! En wat en schrik als je dan dat hoort van de verloskundige.. hou je het allemaal nog een beetje vol?
Hoeveel weken ben je nu zwanger?? Hartje klopt metzesweken toch ongeveer??
Wanneer moet je weer voor controle?
O ik hoop toch zo dat alles goed mag blijven gaan en dat je heel snel een hartje mag horen kloppen!!
Hou je ons op de hoogte??

Liefs saskia

Terug
Bovenaan