Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

He verdorie, net een heel bericht in de haast getypt, is het niet geplaatst!!!

Ik wilde ff vlug een bericht plaatsten omdat ik moet poetsen!! Ik kan schrijven  op de nachtkastjes.
En dan is het zo verslavend om ff de computer aan te zetten, maar je zit er al snel een uur achter!!

We zijn nog flink aan het klussen, tempratuur nog maar 0,2 graden gestegen, dus eigenlijk nog geen ei!!
Als het deze ronde niet lukt, dan ga ik ook maar aan de ovulatietesten, lijkt me wat gemakkelijker.
Ooh en die wachtweken Bo, ja echt verschrikkelijk hè!!!
wachten wachten wachten wachten........

Iedereen succes met alles, en we duimen weer voor de NOD dames!!

Doei doei
Cizz xxx

ps: Hoe doen jullie dat met feestjes?? Iedereen vraagt aan mij: Waarom drink jij niet?

Hey meiden

Nog geen nieuws hier...
Normaal toch een regelmatige cyclus van 24-25 dagen. Vorige maand was ie opeens 48 dagen, dus weet 't nu ff niet. ….
Zit op dag 28, toch wel spannend...

We klussen gewoon nog ff regelmatig! Misschien dat ik volgend weekend een testje doe,
misschien wacht ik maar gewoon tot de 48 dagen. Weet ’t nog niet. Ik heb nog 1 test liggen en had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik die pas ging gebruiken als ik er vrijwel zeker van ben ik echt zwanger ben! (en dat gevoel heb ik nu niet!)

Esther hoe is het met jou? Zetten de RD al door? Nou ja, je hebt kunnen lezen dat oud bloed ook iets moois kan voorspellen…
Bo, al 2 donkere streepjes gehad? Dan begint voor jou ’t wachten weer he?!

Nou geniet allemaal nog even van de zondag!
-xxx-

sjonge jonge, wat een gedoe weer, dat stomme forum! het is dat jullie zo leuk zijn, maar anders... haha

Esther: kan me voorstellen dat je soms onzeker bent.. zeker als iedereen zo snel zwanger lijkt te worden en bij jou duurt het maar... hou vol... hoe is hetmet het bloedverlies en de buikpijn??

Suus: spannend hoor!!! kun je echt zolang wachten met testen??? stoer! balen dat je vorige cyclus opeens zo lang duurde, kun je nu opeens nergens meer vanuit gaan...

Ciz, weet even niet meer wat jij hebt geschreven, alleen over stof op je nachtkastjes hahah en over drank hihi. Ik heb ook al zoveel pogingen gedaan om een berichtje te plaatsen... ik klik zometeen nog even terug en dan doe ik nog een poging..
Over niet meer drinken: ik heb nooit veel gedronken, dus   nu ik het helemaal niet meer doe valt het niemand op. geen goeie tips dus vanuit deze hoek......

nou even duimen dat ie geplaatst wordt....

joepie hij doet het, nu een poging voor deel twee:

Ciz: het viel mee, ik was alleen vergeten dat je aan het tempen was voor je ei, wanneer verwacht je m?? ben je trouwens al lang aan het temperaturen? ik vond t echt niets, heb t maar een maandje volgehouden, met mijn baan werkt t niet.

EVIE::: ik ben zooo benieuwd hoe het met jou is!!! hoop dat je snel wat laat horen!

groetjes

Nog steeds niet beter dat stomme forum!!!
Nou hier zijn de RD’s er doorgekomen, “mooi op tijd”... Ik had het wel verwacht, maar ja ergens blift dat sprankje hoop. Het dipje die ik de afgelopen twee maand een beetje had heb ik nu niet. Op naar ronde 9! Met ovulatietesten...
Suus, spannend voor jou! En hoe zou het zijn met Silina?
En DE vraag die iedereen ons stelt denk ik; Hoe is het met Evie???
Groetjes, Esther

Heej Esther, wat vreselijk balen zeg... Ook als je eigenlijk al weet dat het niet gelukt is kan het toch nog behoorlijk tegenvallen.. Ik ben blij dat je je nog redelijk goed voelt en moed houdt voor de volgende ronde!
nou succes met de baaldagen...
lieve groet sas

Mijn god, wat een site. Voordat je eens kan reageren en dan inderdaad nog maar afwachten of het geplaatst wordt.

Esther: wat vervelend zeg, nog zacht uitgedrukt, of niet, gewoon zwaar kloten!!!
Je probeert je erop voor te bereiden, maar de klap in dan erg hard.
De klote week weer door, en op naar de volgende ronde. Kun je zo een beetje denken??? Veel sterkte!

Sassie, ja tempraturen, niet fijn nee!! Dit is nu de derde maand. Mijn temp is nog niet op de top, dat hij 0,3 graden hoger is. Ik zit vandaag op dag 17??? Vorige keer was mijn ei (tenminste dat denk ik) er ook rond deze dag.
Het valt niet altijd mee om zin te maken, hebben jullie dat ook???
Is dat minder met die testen? Zodat je beter weet wanneer de dag is.Gaat het deze ronde weer mis, dan ga ik testen bestellen!
Maar Sassie hoe is het met jou ei???

Suus wat spannend man, dat je inderdaad zo lang kan wachten met testen!
Knap hoor. Blijf nog steeds duimen.

Bo hoe is het met jou ei??? Zit je prestatie tijd er weer op?

Evie, hoe is de stand? Ben zo benieuwd hoe je je voelt.....

tot snel.
Ciz xxxx

Hoi meiden,

Ga toch maar een poging wagen om wat te plaatsen...

Suus hoe is het bij jou? Knap hoor dat je zo lang kan wachten met testen!

Esther balen.. gebruikte je nog geen ovu testen?

Cis jij weer in de wachtweken, spannend!!

Sas kan je alweer bijna aan de klus?

Evie, is alles goed met je??????????????????

Hier weet ik het niet zo goed, ik had zaterdag zoals verwacht een positive ovu test, nou is alleen mijn temp nog niet omhoog. Nu weet ik dus niet of die ovulatie test nou klopt of dat het ook kan dat je temp een paar dagen na je ei omhoog kan gaan, weten jullie dat??
Baal alleen wel een beetje, me man had gister en vandaag avond/nachtdienst dus die zie ik morgenavond pas weer. Dus nu hebben we zondag voor het laatst geklust
Kijken wat me temp morgen doet, hoop eigenlijk dat ie dan ook nog laag is.

xxx bo

Terug
Bovenaan