Jaa het forum doet het weer!!!
Hoi Evie, spannend hoor, hoop dat alles goed is. Hopelijk mag je binnenkort weer naar de verloskundige om te kijjken of alles goed gaat.
Suus, hartstikke balen voor je. Hoe zou het komen dat je ineens die lange cyclussen hebt? Heb je getest met ovulatietesten of doe je daar niet aan? Hopelijk ben je snel uit de onzekerheid en word je ongi (of liefst ben je zwanger natuurlijk...). Heel herkenbaar dat je denkt dat het niet raak is maar toch dat sprankje hoop...
Mijn laatste berichtje was nog stoer van: ik heb deze ronde geen baaldagen. Maar dat was dus maar uiterlijke schijn. Soms ken ik mezelf niet eens... Afgelopen vrijdag vertelde onze opvangmoeder tijdens de ouderavond dat zij ook zwanger is (in de opvang zijn er nog 7 mama's zwanger): zat ik daar gewoon met tranen in mijn ogen te balen dat het bij iedereen lukt behalve bij mij. (...) Het doet mij allemaal veel meer dan mij lief is. Komt misschien ook door mijn instelling; ik had gehoopt snel zwanger te zijn, en daarin 'heb ik gefaald'. Ik probeer nu mijn grens te verleggen en hiermee de druk van de ketel te halen: een groter leeftijdsverschil is ook niet erg! Wie weet stop ik wel met het bijhouden van wanneer mijn eisprong is etc en zie ik wel wat er zal gebeuren.
Deze maand voor het eerst de ovulatietesten aan het gebruiken. Aan de ene kant zou ik ze in de kast willen laten liggen, aan de andere kant zou ik graag willen weten hoe mijn cyclus is dus gebruik ik ze deze maand. Op zich zou ik maar pas overmorgen moeten starten met testen (dag 11), maar nu heb ik al bijna twee dagen enorm veel doorzichtig slijm. Heb ik anders nooit! En gisteravond eens gevoeldd, mijn baarmoedermond staat heel erg open. Het lijkt veel te vroeg voor een eisprong maar het lijkt er toch een beetje op! Vandaag was de test negatief (heeeel licht streepje), morgen nog maar eens doen. Ik heb een paar vrije dagen en mijn ventje is niet meer ziek (vorige week ziek geweest) dus hij wil de schade wel inhalen... Pfff...
Groetjes en iedereen heel veel succes en sterkte!
Esther
PS las net een berichtje van iemand die in ronde 9 zwanger is geworden; er is hoop!!