Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hey meiden

Hier ben ik dan, met het nieuws dat ik al had verwacht: niet zwanger.
Vanochtend getest, dag 34, geen tweede streepje, zelfs niet heel vaag, dus ben echt niet zwanger... Heb zo'n hekel aan die testen.. Ik wist al dat ik niet zwanger zou zijn, maar op het moment dat je zo'n test doet, leeft er toch even weer een klein beetje hoop, en dan kijk je.. en dan sta je weer stevig met twee voeten op de grond..
Nou hoop ik ook maar dat ik snel ongesteld wordt, maar ja dat kan, gezien vorige maand, nog wel 2 weken duren..
Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Is dit nog 't ontpillen ofzo? Dat ik nu opeens 2 keer zo'n ontzettend lange cyclus heb? Baal er stevig van... (meer van die cyclus, dan van 't feit dat ik niet zwanger ben!)
Zucht....

Ha Evelien

Wat fijn dat je even wat van je laat horen, we werden geloof ik allemaal toch wel wat ongerust!
Dit is inderdaad alleen  niet het nieuws  waar jij en wij op hoopten...
Het is natuurlijk hartstikke waar, wat de verloskundige heeft gezegd. Er hoeft niks aan de hand te zijn en bij een volgende controle ziet het er allemaal prima uit, maar er is toch ook die andere kant.. waar ze je door dit zo te zeggen wel  hard mee heeft geconfronteerd!
Wat denk/voel je zelf?Heb je bijv.  nog zwangerschapsverschijnselen?

Ik hoop heel erg voor je dat het goed zal gaan!

heej suus, wat vreselijk balen zeg, zowel van je cyclus als van het feit dat je niet zwanger bent.... Echt balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoewel je zelf al denkt dat het niet zo is, je houdt altijd hoop...
Geen idee waarom je nu opeens een lange cyclus hebt! Ontpillen zal toch wel niet na zoveel maanden? Wanneer ook al weer precies gestopt??
Nou suus... hopen dat die stomme menstruatie maar snel komt opzetten dan..
BAH!!!!!
sterkte ermee.....

liefs van saskia

heej suus, wat vreselijk balen zeg, zowel van je cyclus als van het feit dat je niet zwanger bent.... Echt balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoewel je zelf al denkt dat het niet zo is, je houdt altijd hoop...
Geen idee waarom je nu opeens een lange cyclus hebt! Ontpillen zal toch wel niet na zoveel maanden? Wanneer ook al weer precies gestopt??
Nou suus... hopen dat die stomme menstruatie maar snel komt opzetten dan..
BAH!!!!!
sterkte ermee.....

liefs van saskia

Nou het is weer gelukt om in te loggen!! Al twee dagen mislukt.....

Suus, wat is dat nou?? Kloten zeg......hoe voel je je?
Ja inderdaad hopen dat die menstruatie nu maar snel op komt zetten.
Je lichaam houd je zo wel voor de gek zeg, niet leuk!
Veel sterkte.

Hoe is het met jou Bo?
Er hè de wachtweek.
Ik ben echt super chagerijnig. Mijn vriend wordt helemaal gek van mij!
Ik heb daar altijd wel wat last van voor mijn menstruatie, maar nu is het wel een beetje heel erg. Maar goed, heeft vast allemaal z'n redenen.
Verder nog niet echt tekenen van menstruatie. Heb wel last van mijn buik.
Ik heb me voorgenomen om niet vanales in mijn hoofd te halen, maak m'n eigen kei gek!

Sassie jij weer volop on produktie, hahahaha.
Hoe is het met de rest, Evie met jou????

Tot snel
Ciz xxx

Hoi meiden,

Hier toch maar een poging...

Evie hoe is het nou met je? wanneer mag je weer naar de verloskundige?

Suus balen, raar ook dat je nu opeens een langere cyclus krijgt, kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten. Hoop voor je dat je snel ongi wordt (liefst natuurlijk dat je zwanger bent) en dat je cyclus weer normaal gaat doen.

Sas lekker aan de klus geweest ;)

Cis ja erg hè die wachtweken, alhoewel het tot nu toe best goed gaat, ik wil niks voelen en zodra ik wat voel of denk te voelen probeer ik meteen aan wat anders te denken en ook zodra ik aan het denken ben of ik nu wel of niet zwanger ben probeer ik ook meteen aan iets anders te denken en tot nu toe lukt dat best goed haha.
Tja bedenk elke keer weer wat om die vrezelijke weken door te komen haha.
maarja de ergste week moet nog komen hoopt dat het dan ook lukt.
Ach ja wat kan je je zelf toch ook lekker gek maken hè?

Xxx bo

Jaa het forum doet het weer!!!

Hoi Evie, spannend hoor, hoop dat alles goed is. Hopelijk mag je binnenkort weer naar de verloskundige om te kijjken of alles goed gaat.

Suus, hartstikke balen voor je. Hoe zou het komen dat je ineens die lange cyclussen hebt? Heb je getest met ovulatietesten of doe je daar niet aan? Hopelijk ben je snel uit de onzekerheid en word je ongi (of liefst ben je zwanger natuurlijk...). Heel herkenbaar dat je denkt dat het niet raak is maar toch dat sprankje hoop...

Mijn laatste berichtje was nog stoer van: ik heb deze ronde geen baaldagen. Maar dat was dus maar uiterlijke schijn. Soms ken ik mezelf niet eens... Afgelopen vrijdag vertelde onze opvangmoeder tijdens de ouderavond dat zij ook zwanger is (in de opvang zijn er nog 7 mama's zwanger): zat ik daar gewoon met tranen in mijn ogen te balen dat het bij iedereen lukt behalve bij mij. (...) Het doet mij allemaal veel meer dan mij lief is. Komt misschien ook door mijn instelling; ik had gehoopt snel zwanger te zijn, en daarin 'heb ik gefaald'. Ik probeer nu mijn grens te verleggen en hiermee de druk van de ketel te halen: een groter leeftijdsverschil is ook niet erg! Wie weet stop ik wel met het bijhouden van wanneer mijn eisprong is etc en zie ik wel wat er zal gebeuren.
Deze maand voor het eerst de ovulatietesten aan het gebruiken. Aan de ene kant zou ik ze in de kast willen laten liggen, aan de andere kant zou ik graag willen weten hoe mijn cyclus is dus gebruik ik ze deze maand. Op zich zou ik maar pas overmorgen moeten starten met testen (dag 11), maar nu heb ik al bijna twee dagen enorm veel doorzichtig slijm. Heb ik anders nooit! En gisteravond eens gevoeldd, mijn baarmoedermond staat heel erg open. Het lijkt veel te vroeg voor een eisprong maar het lijkt er toch een beetje op! Vandaag was de test negatief (heeeel licht streepje), morgen nog maar eens doen. Ik heb een paar vrije dagen en mijn ventje is niet meer ziek (vorige week ziek geweest) dus hij wil de schade wel inhalen... Pfff...

Groetjes en iedereen heel veel succes en sterkte!
Esther

PS las net een berichtje van iemand die in ronde 9 zwanger is geworden; er is hoop!! ;)

Ha meiden

Wil iedereen nog ff een keer laten weten wanneer haar NOD is? Ben de tel kwijt!
Spannend, de wachtweken, maar aan de andere kant gaf het mij toch ook wel een stukje rust,  'nu kunnen/hoeven we er even niks  aan te doen'.

Esther, heel herkenbaar wat je schrijft. Ik had ook zo verwacht/gehoopt binnen een half jaar zwanger te zijn.. Ik heb echt het idee dat mijn lijf me in de steek laat, vooral met die rare cyclus nu...Heb er echt even geen vertrouwen in, dus gun mezelf vandaag even een baaldag..
Ik heb er echt ff geen lol meer in, dat hele zwanger worden. Zou soms gewoon weer aan de pil willen omdat alles toen veel leuker leek.
En elke dag dat pilletje foliumzuur, doet me er aan denken dat ik bij het eerste potje dacht "als dit leeg is, ben ik misschien al wel zwanger", dus niet. (er zat voor 5 maanden in)
Pff, morgen roep ik mezelf weer tot orde, maar kan het nu echt ff niet..

-xxx-

Terug
Bovenaan