Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

even tussendoor... man wat een hoop zwangeren opeens hier op dat forum!!!
IK WIL OOOOOOOOOOK!!!!!!!!
doet wel een beetje zeer hoor...

Hoi allemaal,

Dacht dat ik nog nergens last van had, maar ga ik vanmiddag naar de wc, zit er wat helder bloed. Nu, in de avond dus, is het wat oud bloed.
Ik denk nu steeds, misschien wel een innesteling. Maar ik wil mezelf niet voor de gek houden. Het zal wel weer mis zijn .
Maar we wachten nog af. Na zondag weten we meer.

Voor jou het wachten ook weer begonnen sas?

Tot snel.
Ciz xxx

heej Ciz
zou kunnen, innesteling! hoop het zo voor je!!!
nog drie daagjes nu..... hou vol!

hier is het ellendige wachten ook weer begonnen. Tot nu toe nog vrij rustig hoor gelukkig. hopelijk hou ik dat nog even vol... nog 8 dagen te gaan....

Esther, hoe is 't nu? Zijn je baaldagen weer een beetje over? Heb je al een positieve ovulatietest gehad?

Sas,Ciz en Bo, jullie nog aan het wachten, wachten, wachten...?!

Ciz, voor jou zijn het nu toch wel hele spannende dagen.. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding was, ben voor je aan het duimen hoor!!

Hier alles weer goed. Woensdagochtend wat gaan winkelen met m'n schoonmoeder (zij weet ervan) en 's avonds belde mijn schoonzus om me even 'een hart onder de riem  te steken'. Haar dochtertje van 2 jaar (kleinkind van schoonmoeder, die oppast)  had verteld dat tante Suus een beetje verdrietig was, dus had schoonmoeder toch maar kort uitgelegt wat er aan de hand is. Volg je het nog over m'n famillie?!?!
Schoonzus vertelde dat zij ook 10 maanden bezig zijn geweest, en ze verzekerde me 'het komt goed, je weet nooit wanneer, maar het komt goed'.
Erg lief.
Nu zit ik op dag 40 en nog geen teken van een zwangerschap of menstruatie. Da's lastig maar ik word er niet meer sjachie van. Mijn tijd komt wel...

Fijn weekend alvast!! Ciz, ik hoop dat het voor jou een super weekend wordt!!

En nog steeds weet ik het niet.
Kan er deze ronde slecht mee omgaan, maar helaas zit er niets anders op dan wachten.
Ik zou zo graag een leuk sinterklaascadeautje willen!!!!!
Ik heb nog steeds wat helder bloed, maar echte menstruatie zet niet door. Ik heb dit nooit zo?????? Heb maar geen hoop, kan het niet tegenvallen.
Hoor mij nou.......het valt echt wel tegen als het niet is.

Maar dank je wel voor jullie medeleven, erg fijn!

Suus wat knap dat je zo kan denken, ik heb er bewondering voor.

Jullie horen het snel van mij.

Doeidoei.
Cizxxx

heej suus, gelukkig dat het weer wat beter gaat. heb bewondering voor je doorzettingsvermogen!
Nou maar hopen dat je snel door kunt naar de volgende ronde...

Ciz: oooooow die stomme onzekerheid...... gek wordt je ervan.. plan je weekend maar flink vol, hoop zooooo voor je dat je het kado van je dromen krijgt!!

nou ciz, je bent weer een dagje verder! ik moet er nog 7,   ben mezelf nog niet aan het drukmaken.. joepieieie
heb het gevoel dat ik het deze maand wat meer los kan laten, hopelijk is het ook echt zo!!
fijn weekend allemaal!

Sas, dank je wel voor je steun. Inderdaad nog 1 dagje!
Ik denk alleen dat het niet okee is, nog steeds wat bloedverlies, zet niet door??????
Ben steeds aan het voelen of ik klachten heb van menstruatie????
De klachten van zwanger zijn en ongesteld zijn liggen zo dicht bij elkaar, niet grappig!
Jij nog 7 dagen, knap dat je er nog niet zo mee bezig bent. Probeer het zo te houden, anders duurt een week heeeeeeeeeel lang.
Zet 'm op

Bo hoe is het met jou, we hadden toch gelijk onze NOD??????

Verder iedereen succes.
Ga nu sintspel doen met mijn familie, en morgen doop van 2 kindjes van vrienden!
Dus afleiding!!!!!

Tot snel allemaal.
Kuzzzzz Ciz

Terug
Bovenaan