A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal.
Dank je wel voor jullie lieve woorden! Doet me goed.
En suus inderdaad in je lichaam blijven geloven. alhoewel dat soms wel erg moeilijk is.
Je gaat twijfelen. Maar goed ik ben weer door mijn dip heen en ben weer in goede staat voor de volgende ronde. Ik heb er gisteren nog een lekker roseetje op gedronken.
Sas voor jou ben ik nu mee aan het aftellen, nog 5 dagen!!!!! Hoe voel je je?
Evie, wat spannend...... ik duim voor je!
En ja die mannen, ze zijn zo nuchter, ze moeten vaak met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar ik hoop echt voor je dat hij gelijk heeft, ik hoor het morgen!
Suus, wat raar ja, ik zou er toch ook nog maar eens een testje tegenaan gooien!
Dit is wel een hele lange ronde, en huisarts is misschien toch ook wel een goed idee.
Meiden hou je taai allemaal
Veel lieve groetjes van Ciz xxx
Dank je wel voor jullie lieve woorden! Doet me goed.
En suus inderdaad in je lichaam blijven geloven. alhoewel dat soms wel erg moeilijk is.
Je gaat twijfelen. Maar goed ik ben weer door mijn dip heen en ben weer in goede staat voor de volgende ronde. Ik heb er gisteren nog een lekker roseetje op gedronken.
Sas voor jou ben ik nu mee aan het aftellen, nog 5 dagen!!!!! Hoe voel je je?
Evie, wat spannend...... ik duim voor je!
En ja die mannen, ze zijn zo nuchter, ze moeten vaak met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar ik hoop echt voor je dat hij gelijk heeft, ik hoor het morgen!
Suus, wat raar ja, ik zou er toch ook nog maar eens een testje tegenaan gooien!
Dit is wel een hele lange ronde, en huisarts is misschien toch ook wel een goed idee.
Meiden hou je taai allemaal
Veel lieve groetjes van Ciz xxx