Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi allemaal.

Dank je wel voor jullie lieve woorden! Doet me goed.
En suus inderdaad in je lichaam blijven geloven. alhoewel dat soms wel erg moeilijk is.
Je gaat twijfelen. Maar goed ik ben weer door mijn dip heen en ben weer in goede staat voor de volgende ronde. Ik heb er gisteren nog een lekker roseetje op gedronken.

Sas voor jou ben ik nu mee aan het aftellen, nog 5 dagen!!!!! Hoe voel je je?

Evie, wat spannend...... ik duim voor je!
En ja die mannen, ze zijn zo nuchter, ze moeten vaak met hun neus op de feiten gedrukt worden. Maar ik hoop echt voor je dat hij gelijk heeft, ik hoor het morgen!

Suus, wat raar ja, ik zou er toch ook nog maar eens een testje tegenaan gooien!
Dit is wel een hele lange ronde, en huisarts is misschien toch ook wel een goed idee.

Meiden hou je taai allemaal
Veel lieve groetjes van Ciz xxx

Hoi meiden,

Evie hoe was het gyn????? Hoop dat je goed nieuw heb gekregen..

Suus bij jou is het ook raar, ondertussen al ongi (of beter natuurlijk, zwanger!!)?
Anders kan je hier best mee naar de ha, dit is nu ook niks om elke keer zo lange cyclus te hebben... Hoe was je cyclus hiervoor, was ie toen wel normaal?

Sas spannend voor je.. voel je al wat??

Hoe is het met de andere meiden? Hier alles rustig, ongi weer bijna voorbij.
X bo

heeej meiden

Ciz: ben blij dat je je weer wat beter voelt! wat is het soms toch moeilijk om positief te blijven en wat is het elke keer toch een grote teleurstelling.. pffff

Bo; bij jou de ongi bijna weer weg, lekker, kun je voor je gevoel weer 'met frisse moed (???) de volgende ronde in.. hoe is het verder?

Suus: ik zou als ik jou was ook inderdaad nog een keertje testen en anders naar de ha.
hier word je gek van! misschien kan hij er wat aan doen, en anders weet je in iedergeval of je je zorgen moet maken of niet...dit lijkt me helemaal niks!!

Evie: hoe was het vandaag???? laat wat van je horen!! ik hoop van harte dat je goed nieuws hebt gekregen!!!!!!!!!

hier alles nog rustig. Spanning neemt stilletjes iets toe, maar ben nog vrij rustig al zeg ik het zelf. heb er in ieder geval zelf geen last van hihi. Gaat deze ronde best goed! maar misschien slaat het alweer snel om.. wie weet. Zaterdag is het zover in inder geval....... nog vier daagjes..

dag lieve meiden, ben blij dat jullie er zijn!

Hallo allemaal,

Na ook maanden rond te hebben gekeken op zwangerschapswebsites kwam ik dit forum tegen. Ik ben inmiddels ook in ronde 8, dus zie een hoop herkenning! Al die frustaries en dan toch weer die hoop...
Zou het gezellig vinden om mee te kletsen als jullie dat ook vinden.

Wat info over mezelf:
Ik ben 26, NOD is rond 10 dec, maar ben nog al onregelmatig ongi sinds ik in april met de pil ben gestopt.
Ben nu de 1e maand aan het temperaturen en de temp lijkt al weer te zakken, buikpijn al weer een paar dagen....maar blijf toch altijd weer een beetje hoop houden, he...

Groetjes Haily

Hoi Meiden,

Helaas, ik heb een miskraam gehad. Er was helemaal niks meer te zien op de echo. De verloskundige(een ander dan de vorige keer), was heel aardig en meelevend. We gaan dus nu maar even mijn eerste (waarschijnlijk heftige) menstruatie afwachten en dan beginnen we maar weer van voor af aan. Hopelijk gaat alles goed met jullie, heb eerlijk gezegd jullie verhalen niet echt gelezen.

Weltrusten!

Liefs Evelien

Hallo meiden,

Oooooh Evelien, wat vind ik dit erg voor je. Eindelijk denk je dat het zover is, en dan wordt het weer ineens verpest!!!! Wat is dat balen zeg. Wachten op je menstruatie, ja dat is wel het laatste wat je wil. Komt deze wel zelf op gang???
Hoe is het met je mannetje, pikte hij het een beetje goed op. Je was er zo bang voor.
Hou je taai meisje, en heel veel sterkte!

Haily welkom bij de club, ook in afwachting dus.

Sas, nog 3 dagen. Oooh leef met je mee. toi toi toi.

Bo we zijn weer bijna door onze rotweek heen!! Kunnen we weer wat nuttigs doen.

Doei doei.
Vanavond sinterklaas op het werk voor de demente!
Joepie en ik mag werken
Cizz xxx

Hoi Cis,

Bedankt voor de lieve woorden! Mijn man pakt het ook wel goed op maar hij houdt zich volgens mij wel groter dan dat hij is hoor. Toen we thuis kwamen hebben we eerst een poosje zitten huilen maar later hebben we de draad toch wel weer op proberen te pakken en zijn we lekker een dagje naar Scheveningen gegaan. Het was echt heerlijk daar, we zijn daar letterlijk en figuurlijk uitgewaaid, haha!

Vanavond hebben we Sinterklaasviering bij mijn schoonouders en morgen hebben we de crematie van de oma van mijn man(lekker weekje...niet dus..)Maar goed, we zeiden al tegen elkaar: gelukkig hebben we elkaar nog!   We hebben ook de instelling van: het is gebeurd en we kunnen er toch niks meer aan veranderen en we gaan er nu maar weer het beste van maken en dan zien we wel wanneer het weer "raak"is.

Luiefs Evelien

Ha Lieve meiden

Haily, welkom bij de club! Spannende dagen voor jou dus!

Evelien, ik weet niet zo goed wat ik nog kan zeggen (schrijven) wat de anderen nog niet hebben gedaan...   We waren allemaal zo blij voor je en nu dit...
Ik vind het super van jou en je mannetje om er zo mee om te gaan.
En het is  geen troost, maar wel een feit; je weet dat je zwanger kan worden.
Ik wens je toch nog even heel veel sterkte!!

.........

Bij mij lijkt het er op dat ik ongi ga worden, zit nu op dag 45. ('t zal morgen wel doorzetten)
Pff, ga maar een heel stel ovu testen bestellen want die cycles lijkt zo nergens meer op. Voordat ik aan de pil ging( 8 jaar geleden)  was 't ook zo, maar sinds april toen ik stopte is 't een paar keer heel regelmatig geweest. Nu dus 2 keer heel lang..
Niet echt hoop gegevend moet ik zeggen en daar baal ik wel van!!
Weet je, ik denk er soms over om een paar maandjes weer veilig te vrijen. Om even met iets anders bezig te zijn. Het is niet zo zeer de teleurstelling waar ik niet tegen kan, (ik bedoel, 't zal echt wel een keer raak zijn!!!) maar die spanning elke keer. Zal 't wel, zal 't niet. Ik krijg er af en toe gewoon echt hoofdpijn van! Juist die week dat ik ongi ben, vind ik heerlijk, omdat ik dan eindelijk weer rust in mijn hoofd heb! Raar he?

Terug
Bovenaan