Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

ow gatsie cis..... kun je er niet vast een testje tegenaan gooien?? zeker met dat gekke bloedverlies.... nou hou vol.... tis nu na twaalven, dus weer een dag verder!!!
slaap lekker allemaal!!

Hallo Meiden,

Helaas de rode duivel is me vanacht op komen zoeken!!!
Ik heb voor het eerst er ook echt om moeten huilen, ik had het ook zo gehoopt!
Maar ja, op naar ronde 7!
Ik ga nu meteen ovulatietesten bestellen, kijken of dat wat gaat opleveren.

Nou ik ga er toch maar een fijne zondag van maken......
Jullie ook allemaal nog een fijn weekend, ik ga nu voor jullie duimen.

Doei doei
Kuzzzz Ciz

oow balen Ciz... gatsie!! wat een tegenvaller.... zeker met zulke goede hoop...
sterkte vanaf hier... dikke knuffel, sas

Hoi meiden,

Ik ben ook helaas weer ongie geworden. Ben niet super depri gelukkig, maar ga wel steeds meer twijvelen of alles wel goed zit.. Maar probeer er ook weer niet te veel aan te denken (kunnen jullie mij nog volgen haha)

Cis ook helaas ongi, balen hè.

Sas voor jou nog even spannend, hoop het voor je en zal voor je duimen!

Suus bij jou al nieuws??

Evie succes dinsdag, hoop dat alles goed is en dat je een kloppent hartje zal horen.

xx bo

quote: cis79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2007 19:52:50'));

NODLIJST:

28 november
29 november
30november
1 december
2 december Ciz   28 jaar, zesde ronde, eerste kindje
3 december
4 december
5 december
6 december
7 december
8 december
9 december
10 december: Saskia, 23 jaar, negende ronde eerste kindje
11 december
12 december
13 december
14 december
15 december
16 december
17 december       EstherBelgie, 30jr ronde 9 voor 2de kindje
18 december
19 december
20 december
21 december
22 december
23 december
24 december
25 december Silina, 26 jaar  oud,bezig  voor 2de kindje(  17-11 was ik ongesteld geworden)
26 decembe
27 december
28 december
29 december
30 december bo, 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december

Lieve Bo en Ciz
Wat ontzettend balen zeg! Ik had het jullie zo gegund!
Het is moeilijk, maar blijf vertrouwen hebben in jezelf en je lichaam en dat  moet je  jezelf  ook blijven vertellen.Er is (nog) geen reden om te twijfelen...
Doe deze dagen vooral waar je zin in hebt!! Als je een keer moet huilen, lekker doen! En voel je je oke, lekker van genieten!!

Sas, voor jou is het aftellen begonnen he?! Voel je al iets anders dan normaal? Of probeer je daar juist niet op te letten? Ik ben voor je aan het duimen!

Hier alles rustig. Dag 42, op naar dag 48. Zijn er dan nog geen rode duivels, dan misschien toch nog een keertje testen... En anders? Iemand enig idee? Zou ik hiervoor naar de huisarts moeten? Nou ja, eerst nog maar 'ns een weekje afwachten!

Goedemorgen meiden,

Nou morgen is DE dag. Ik hoop dat we goed nieuws krijgen maar ik weet in mijn hart dat het echt fifty/fifty is. Het klinkt misschien raar maar ik maak me een beetje zorgen om mijn man. Ik ben een bang dat hij een klap gaat krijgen als er geen vruchtje meer zit of als het gewoon niet leeft. Hij is er zo vol van en ik probeer hem wel te laten weten dat het ook mis kan zijn maar hij blijft zo positief(is hij altijd wel hoor) Misschien is het ook wel goed want ik ben altijd heel onzeker en ik moet er toch maar van proberen te genieten want als alles goed is dan heb  ik me voor niks druk gemaakt. Morgen rond dit tijdstip weten we meer, ik krijg al de kriebels bij het idee. Ik laat jullie sowiezo morgen even weten wat we te horen gekregen hebben.

Liefs Evelien

he gatsie wat een narigheid in onze topic...
bo... pffff.. voel met je mee. wat is het soms toch vreseljk moeilijk allemaal....
hopelijk blijft je dip uit.. en anders weet je ons te vinden.. echt balen weer!!!!!!

evie: heeeeel veel succes morgen.... ik hoop toch zo dat jullie kindje zal leven en dat jullie op een grote roze wolk naar huis zweven!! Denk aan jullie!!!!!!!!

heel veel liefs voor jullie allemaal meiden!!!!!
x

Terug
Bovenaan