Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

lieve evelien..
wat een vreselijk naar bericht.... ben je helemaal in de wolken omdat je eindelijk zwanger bent gaat het mis.. de nachtmerrie van iedereen. we hadden het je zo gegund!!!
Moeilijk!!!! heb je het al aan iedereen verteld nu?
En je was er al zo bang voor.. gatsie meis... denk aan je en een hele dikke knuffel van mij..  

suus: nou eindelijk tekenen van ongi bij je... sjongejonge, wat balen zeg zo'n cyclus. aan de andere kant, alsje dit voor je pil ook had betekent dit wel dat je nu goed ontpilt bent. misschien   lukt het je dan om er nog enigzins met een positieve blik naar te kijken

haily: welkom bij de club!
wie ik ben heb je al kunnen lezen bij de intro.. hihi . Ik ben inmiddels alleen een ronde verder. We hebben bijna gelijktijdig onze nod, ik heb m de negende.

Ciz; jij veel plezier bij de oudjes vanaaf! Bij ons was ie ook geweest.. toch altijd wel gezellig deze periode!

de zenuwen nemen hier met vlagen toch wel toe. Voel ook heel mn ongi nog niet aankomen..... heb zere borsten.... hmmm... neee niemand zeggen dat het hoopvol klinkt hoor!!!!!!!!!!!!!!! ik doe deze maand aan struisvogelpolitiek!!! werkt tnt redelijk.... op wat vlaagjes hier en daar na dan...
nog een paar daagjes.....

dag meiden!!!

Hai meiden,

Oohw evie wat erg voor je meid, je hebt er al een hele tijd op moeten wachten en nu is het niet goed. heel veel sterkte voor jou en je mannetje.. en je kan hier altijd je verhaal kwijt!

Sas spannend.... ik deed vorige maand ook aan struisvogelpolitiek werkt opzich wel aardig haha. maar de komende dagen zal het steeds moeilijker worden. Nou ik hoop dat je over een paar dagen een positive test zal hebben!!!

Haily welkom, klets gezellig mee!

Een fijne sinteklaas allemaal! Vieren jullie het nog? wij niet.

xxx bo

Suus wat raar die cyclus van jou, hoop voor je dat je snel (naja liever niet natuurlijk) ongi wordt dan weet je teminste waar je aan toe bent.

Ja en die spanning iedere maand, als ik niet zo graag zwanger zou willen worden zou ik idd alleen al voor de rust weer even aan de pil gaan. Maarja zo raken we natuurlijk nooit zwanger. Het is wat allemaal..
X bo

hej bo, ja wordt inderdaad al moeilijker, maar ja je moet wat, je kunt jezelf niet maand na maand gek laten maken.....
Ben benieuwd, misschien slaat de gekte gauw toe, maar vooralsnog gaat het nog goed... ( ou ja redelijk dan, hoe dichter bij je nod, hoe gekker je wordt) hihihi

suus en bo,
ik heb daar ook wel eens aan gedacht, om een paar maandjes veilig te gaan vrijen om rust te creeeren.. ik ben alleen zoooo bang dat ik daar spijt van krijg...

Hoi allemaal!
Hier ben ik weer eens. Net nachtdiensten gehad, en nu zijn mijn ouders er een paar dagen dus moet even uitkijken wat ik doe op de comp. Zij weten niet dat ik er zo mee bezig ben en al in ronde 9 zit. Veel nieuws hier, helaas geen enkel positief... Op de rest van het forum al veel positieve berichten gezien, hopelijk komen er veel glitters naar ons toe!!!

Allereerst: Evelien wat verschrikkelijk voor je! Het was nog maar pril maar wel zo ontzettend gewenst! Heel veel sterkte voor jou en je man.

Haily welkom.

Suus, enorm balen zeg die lange cyclus! Als ik jou was zou ik er toch eens mee naar de HA gaan, kan hij er iets aan doen deste beter (ik denk het wel), zo niet dan heb je het maar geprobeert! Wel een verschrikkelijk lieve familie heb je hoor, dat geeft je vast veel warmte en steun!

Ikzelf heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de gyn voor controle; pas eind december een afspraak. Alweer een klein stapje ondernomen, geeft me wat rust nu want voorlopig kan ik daar toch niks aan doen. Ook heb ik deze maand voor het eerst de ovu-testen gebruikt. Ik heb geen echte positieve test gezien, wel eentje die in de buurt kwam en daarna werd het steeds minder. Ik vraag me af of ik ze goed gedaan heb... Maar ik heb er genoeg voor de volgende ronde. Gelukkig lijkt het er op dat ik net voor mijn nachten mijn eisprong heb. En vanaf volgend jaar gaan mijn nachten wat opschuiven dus kan ik tenminste op een normaal tijdstip (zonder druk) sexen als ik mijn eisprong heb!

Dames, veel geluk! Toi toi toi voor iedereen!!!
Groeten, Esther.

Wat je misschien ook kan doen omde druk er wat af te halen is even niet bijhouden wanneer je nod is en wanneer je vruchtbare dagen, en gewoon een maandje jezelf en je mannetje verwennen (romantische avondjes, massage geven, sociaal doen en vrienden uitnodigen...) zodat je zonder druk kan vrijen en ook vrijt wanneer je zin hebt. Met condoom of pil dat zou ik zelf zonde vinden...
Groetjes, Esther (die ook relaxed aan probeert te doen...!)

Terug
Bovenaan