Hoi allemaal!
Hier ben ik weer eens. Net nachtdiensten gehad, en nu zijn mijn ouders er een paar dagen dus moet even uitkijken wat ik doe op de comp. Zij weten niet dat ik er zo mee bezig ben en al in ronde 9 zit. Veel nieuws hier, helaas geen enkel positief... Op de rest van het forum al veel positieve berichten gezien, hopelijk komen er veel glitters naar ons toe!!!
Allereerst: Evelien wat verschrikkelijk voor je! Het was nog maar pril maar wel zo ontzettend gewenst! Heel veel sterkte voor jou en je man.
Haily welkom.
Suus, enorm balen zeg die lange cyclus! Als ik jou was zou ik er toch eens mee naar de HA gaan, kan hij er iets aan doen deste beter (ik denk het wel), zo niet dan heb je het maar geprobeert! Wel een verschrikkelijk lieve familie heb je hoor, dat geeft je vast veel warmte en steun!
Ikzelf heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de gyn voor controle; pas eind december een afspraak. Alweer een klein stapje ondernomen, geeft me wat rust nu want voorlopig kan ik daar toch niks aan doen. Ook heb ik deze maand voor het eerst de ovu-testen gebruikt. Ik heb geen echte positieve test gezien, wel eentje die in de buurt kwam en daarna werd het steeds minder. Ik vraag me af of ik ze goed gedaan heb... Maar ik heb er genoeg voor de volgende ronde. Gelukkig lijkt het er op dat ik net voor mijn nachten mijn eisprong heb. En vanaf volgend jaar gaan mijn nachten wat opschuiven dus kan ik tenminste op een normaal tijdstip (zonder druk) sexen als ik mijn eisprong heb!
Dames, veel geluk! Toi toi toi voor iedereen!!!
Groeten, Esther.