Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi meiden,

Wat vervelend zeg al die . ik heb er nog geen last van maar ben wel al meer als een week over tijd. Had ook niet eerder tijd om te reageren maar heb vrijdag een test gedaan en zo negatief als tie maar zijn kan. Toch hou ik een beetje hoop en doe ik  misschien morgen nog een testje. ben zo benieuwd. Want ik voel me echt zwanger. precies hetzelfde als bij de volgende. Iedereen een fijne avond.

Groetjes Claudia

Hoi Evelien

Hoe gaat het bij jou???
Zag net dat je morgen je NOD hebt, spannend.

Sassie, zie dat we samen op de 31e staan, gezellig, hopelijk kunnen we een groot feest maken van die dag .

Voor de andere meiden, sterkte met wachten en succes met klussen

Groetjes Natalie

ja gezellig he natalie, lopen we ook eens gelijk hihi. nou op naar een knalfeest die dag!
ik heb weer moed voor ronde 11, dus kom maar op.

Claudjuh... spannend zeg!!!! dan duurt wachten lang! Hopelijk heeft je gevoel gelijk!
ellendig dat die testen dan negatief blijven... succes met afwachten en hopelijk word je geduld beloond..

Evie: hoe is t met jou?? ik heb inmiddels ook hyves (haha vraag van drie maanden geleden van je) dus als je nog wilt...   ik kon jou niet vinden op je naam een woonplaats... l'dam toch??

Nou, ook ik er maar weer bij:
9 januari     Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen) Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje
1 februari
2 februari (kan ook 3 of 4 feb)Haily  ronde 10 1e kindje

Evelien, Esther en Claudjuh. Hoest bij jullie?

Succes meiden!

Ben zelf waarschijnlijk iets minder op het forum te vinden, want heb besloten om me minder ermee bezig te gaan houden. De thermometer ligt weer diep achterin de kast en ook de forums bezoek ik minder. En dan toch onbewust hopen dat minder stress een grotere kans geeft en er dan toch onbewust mee bezig zijn, maar goed....
Liefs Haily.
Jullie horen volgende maand wel of deze taktiek werkt.

Hey Hailey, Een beetje dezelfde taktiek als ik dus! Helaas heeft het voor mij nog niet meteen gewerkt; ik ben net ongesteldgeworden... Balen! Ach ja niks aan te doen he... Op naar ronde 11.......

9 januari     Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen) Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje
1 februari
2 februari (kan ook 3 of 4 feb)Haily  ronde 10 1e kindje
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7

Hoi Esther

Wat balen zeg, dat de RD's weer zijn op komen dagen. Valt toch elke maand weer zo tegen. In ieder geval sterkte de komende dagen.
Vind het nu wel weer een keertje tijd worden voor wat goed  nieuws hoor .
Meiden ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes Natalie

he balen esther....
hoe voel je je?
denk aan je de komende dagen... succes....
bah!

Haily.. hoop dat je tactiek werkt, bij mij heeft ie helaas niet gewerkt.. maar het is altijd goed om naar jezelf te luisteren.. hopelijk kom je terug met goed nieuws!!

hier is de ongesteldheid weer over.. we gaan weer 'vol goede moed' de volgende ronde in.. eerlijk gezegd heb ik niet zoveel moed. het is al die keren niet gelukt, waarom zou het nu wel raak zijn? maar ja we proberen er saampjes de moed mar in te houden... maar we hebben een beetje een zwaar maandje deze keer. Het ging een paar maanden ook zo goed.. kon niet anders.. hopelijk hebben we snel onze positieve houding weer terug en kan ik het weer loslaten.. dat werkt toch een stukkie prettiger kan ik wel zeggen!

Terug
Bovenaan