Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Nou, bij mij is ronde 8 nu begonnen...toch weer ongesteld geworden.

Ik heb idee dat het voorlopig ook niet gaat lukken, misschien in maart of april. Ik ben nu vast besloten het even uit m ´n hoofd te zetten en afleiding te zoeken in allerlei projectjes in huis. (maar dat neem ik me vaker voor aan het begin van een cyclus, om dan na m ´n eisprong bij elke tinteling in m ´n borsten te denken: zou het?)

Tja, en dan in juni maar eens naar dokter. Ik stel me al maanden voor hoe het zou zijn om m ´n familie en vrienden te vertellen dat ik zwanger ben...ik moet zeggen dat de laatste tijd me vaker het beeld bekruipt dat ik m ´n familie moet gaan vertellen dat we voor de eerste ivf-poging of zoiets gaan.

dag meiden

hier ben ik dan ook weer eens een keertje, terug van mn midweekje maastricht!
mijn jaar is   niet zo leuk begonnen, als eerste werd ik dinsdag ziek..... koorts, verkouden ---> de griep. (op mn midweekje weg... grr) lig nu in mn bed nog uit te zieken.. Wat ben ik beroerd geweest.. en ja hoor, een paar dagen vroeger dan verwacht: ONGESTELD!!!! getverdegetver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik baal echt als een stekker en voel me met vlagen erg boos en verdrietig.. waarom lukt het nou niet??   ik word nu ook weer steeds onregelmatiger ongesteld.. had het pas zaterdag of zondag moeten worden.. en nu is het woensdagavond al begonnen.. vorige keer ook al weer eerder dan verwacht. Ik was net zo mooi regelmatig ongesteld... echt ik baal er vreselijk van.
nou ik probeer weer   moed te verzamelen om ronde 11 alweer in te gaan.
als ik vrijwel meteen zwanger was geweest had ik deze maand uitgerekend.. zucht.
ik heb de moed even laten zakken meiden... maar ja ik weet uit ervaring dat dat vanzelf weer goedkomt. maar dit zijn van die momenten... pfff

nou even geen opbeurende berichten vanuit hier dus is eigenlijk de conclusie van dit hele verhaal..

Hoi Sassie

Wat een slecht begin van je jaar zeg!!
Ik kan nu een heel verhaal gaan typen dat het allemaal wel weer goed komt ed. maar daar heb je nu toch ook niet zo veel aan, daarom maar gewoon een hele dikke knuffel van mij .
Begrijp uit je verhaal dat onze NOD's nu zo goed als gelijk lopen?!
De mijne is op de 31e, wanneer is de jouwe????

Ziek maar even lekker uit en we hopen je snel weer helemaal gezond te spreken.
Nog een Knuffel
Natalie

Hoi staartjager

Sorry, ik had over je berichtje heengelezen .
Voor jou natuurlijk ook onwijs balen.
Kan me heel goed voorstellen wat je zegt, heb zelf het zelfde probleem.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte de komende tijd.
Wanneer is jou volgende NOD??

Ook voor jou natuurlijk een knuffel
groetjes Natalie

Wederom valse hoop,
mijn temperatuur is gedaald, krampen volop en spotting. grrrr!!!!
En gister kreeg ik echt steeds meer hoop...
Droom lekker verder!

Ook ik kan me binnenkort dus weer aansluiten bij de volgende ronde, nog even wachten op de echte RD en dan kan ook ik de nieuwe datum weer invullen in de lijst.

Staartjager en Sas, ik zie jullie helaas ook. Heel veel sterkte!!!!!.
staartdrager ik zag dat jouw lichaam je deze maand ook goed bedrogen heeft en dan bij Saskia zoveel dagen eerder...je wordt er toch niet goed van. Waarom wij niet!
Ik zit er een beetje doorheen....

Haily

Haily, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Niet jij ook al   .
Niet de moed opgeven hoor!!!!!!!!!
Ook voor jou een hele dikke knuffel vanuit hier.
Weet gewoon even niet meer wat ik nog moet schrijven, had zo gehoopt dat we in de eerste dagen van het jaar in iedergeval 1 zwangere zouden hebben in de groep.

Dan ga ik nu dan maar heel hard duimen voor de meiden die de komende dagen nog hun Nod hebben. Meiden sterkte.........

Natalie

Natalie, dankjewel! zo'n lieve reactie, dat was wel even wat ik nodig had!
het lijkt allemaal zo oneerlijk, he.
Maar dan maar weer op naar de volgende ronde.
We zijn flink de zolder aan het verbouwen, dus ik denk dat ik me  daar van het weekend maar weer op ga uitleven. Da's weer eens een andere manier van klussen, he.

Iedereen veel succes en hopelijk meer geluk!

Liefs Haily

he gatsie wat een slecht nieuws allemaal......   het duurt nu wel erg lang he dat goede nieuws... man wat kun je je daar rot van voelen he..   en met elke maand dat het langer neemt bij mij de twijfel toe.. is er toch niet wat mis?? nou meiden we slepen elkaar er wel weer doorheen.... dikke knuffel voor alle ongestelde vrouwen.....
en natuurlijk ook voor alle ander lieve meiden! ben blij dat ik hier kan spuien..

Terug
Bovenaan