Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hallo meiden,

Wat is het toch ook een gedoe hè, dat zwanger worden......Het zou zo leuk moeten zijn.
Maar mijn collega, die ook zo getrubbelt heeft, zegt dat als je de kleine eenmaal in je armen hebt, het zo bent vergeten!! Dan weet je wat het waard is geweest.
Dat hou ik maar steeds in mijn gedachten.
Maar jullie gevoel kan ik me heel goed voorstellen, ik heb ook van die KUT momenten.
Het gaat dan op en af!!!!

Ik ben er weer tegenaan gegaan, in iedere geval positief getest, en 's avonds aan de bak!! Hopelijk nu, zo denken we elke keer!!

Nou ik ga weer verder, ze komen zo een nieuwe wc-pot hangen!!!!

Doei doei, kus van mij
Ciz

Hoi Meiden

Ik heb zo iets raars!!
Mijn ongie is sinds dinsdagavond over, maar ik heb nog steeds dat zeurende gevoel in mijn onderbuik. Heb ik nog nooit gehad. Kennen jullie dit???
Ben best behoorlijk ongie geweest dus denk niet dat ik per ongeluk toch zwanger zou kunnen zijn. Maarja, schiet toch door je hoofd heen, je leest er toch regelmatig over.
Verder ben ik toch wel een beetje angstig dat er misschien iets mis is. Maarja, om daar nu voor naar de ha te gaan vind ik ook wat overdreven.
Hopelijk herkennen een aantal van jullie dit verhaal en weten jullie wat het is.
Dan ben ik ook weer gerustgesteld.

Groetjes Natalie

Hoi allemaal.

Nee Sorry Nathalie, ik ben daar niet bekent mee. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt!
Je zou bijna stiekem gaan denken, gaan hopen. Kun je ook niets vinden op het net?
Nou succes, maar anders toch naar de HA, daar zijn ze toch voor!!
De premie van de zorgverzekering is hoog genoeg.

Sassie, ik las dat je hyves had! Ben natuurlijk uit nieuwsgierigheid gaan zoeken, maar helaas??????

Vandaag was test alweer negatief, dus hopelijk hebben we gister goed werk geleverd.
Optimisch blijven.

doei doei

Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie?? Met mij gaat het erg goed. Ben helaas nog niet zwanger, hoever ik weet..Ik had gister mijn NOD en had woensdag al getest maar hij was helaas negatief. Ik heb ook echt niet het gevoel dat ik zwanger ben.
Hier is ook nog niemand zwanger he, of heb ik er overheen gelezen?

Lijkt me leuk om contact met je te hebben via Hyves, Sas. Misschien dat je je volledige naam aan me wil geven dan kan ik je opzoeken.

Nou een heel fijn weekend allemaal!

Liefs evelien

Nou lang wegblijven bij het forum lukt me dus niet zo goed...
Hier ben ik toch weer even.
Ik was zo benieuwd of er al eindelijk wat positiefs was, maar nee dus...

Natalie die blijvende zeurende buikpijn na de RD herken ik wel. Heb ik nu ook en een paar eerdere maanden ook.  Ik merk dat ik dan af en toe spotting krijg, maar niet altijd. De reden van de buikpijn???? geen idee, maar is dus  voor mij normaal.

Een vriendin van me is ook zwanger en zij heeft dus net verteld dat ze een tweeling krijgt, na 2 maanden proberen. Ze zei tegen me dat ze me er graag 1 had gegeven als dat had gekunt. Lief, he!

Ik zit trouwens ook op hyves: helinde, hedel. Maar de berichtjes graag niet in het openbare stuk, want bijna niemand weet ervan!!!

Groetjes Haily, (Helinde dus)

Hoi Haily

Bedankt voor je berichtje. Ik maakte me toch wel een beetje zorgen dat er iets niet goed was.
Ik ga het gewoon nog even aankijken en dan kan ik indien nodig eind volgende week altijd nog naar de ha gaan mocht het aanhouden.

Groetjes Natalie

hoi meiden
zoals jullie misschien wel gemerkt hebben probeer ik t ook een beetje rustiger aan te doen in de hoop dat ik het wat beter los kan laten en er niet zoveel mee bezig ben..
Het gaat inmiddels wel weer goed hier gelukkig. het verdriet en de teleurstelling zijn weer naar de achtergrond verdwenen.

natalie: hoe is het met de buikpijn? Hopelijk is het afgezakt. Heb je je ei al gehad? Ik verwacht die van mij over een klein weekje.

Haily: je kijkt maar lekker wat je doet hoor met het forum! je bent welkom in ieder geval haha! Ik doe het deze maand ook even rustig aan.

Evie: ben je nog steeds niet ongesteld? en inmmiddels   nogmaals getest? spannend allemaal. Ook om te kijken of je cyclus weer een beetje op gang komt. ik ben blij dat het goed met je gaat. het is niet niks allemaal... als je me wilt bekijken op hyves (haha) kun je me bij helinde vinden. daar sta ik toegevoegd bij de vrienden. (laf ben ik he.. durf niet eens mn achternaam hier neer te zetten haha)

en claudia..   hoe is het bij jou???????????????????

Ik heb mezelf maar even op de lijst gezet, want elders kan ik er niet meer aan ...  
met nog steeds op 31 januari m'n NOD. Klusdagen naderen rap en m'n ovulatietesten geven nog niets aan. Manlief is trouwens ook de hele week niet thuis  en dat maakt het deze ronde wel lastig!  

Groetjes, Esk  

9 januari     Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen) Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld)

1 februari
2 februari (kan ook 3 of 4 feb)Haily  ronde 10 1e kindje
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7

Terug
Bovenaan