Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hallo meiden!

Ik hoor helemaal niet thuis op dit forum, ik zit bij 'Wij gaan voor een tweede'. Maar ik keek even bij jullie en zag dat jullie allemaal al wat langer bezig zijn voor een eerste kindje.
Ik heb het geluk gehad in ronde 2 zwanger te worden van mijn zoontje Quinten (13 mnd). Nu ga ik naar ronde 2 voor ons tweede kindje. Stiekem ben ik al ongeduldig. Maar als ik dan jullie verhalen lees schaam ik me daar een beetje voor en prijs ik me extra gelukkig dat we al een kindje hebben.
Ik wil even zeggen dat ik heel veel respect heb voor vrouwen als jullie die zo lang moeten wachten en toch vol hoop iedere keer weer aan een nieuwe ronde beginnen!

Ik wens jullie heel veel geluk en vruchtbaarheid voor dit nieuwe jaar 2008! En ik hoop dat er zich snel een zwangere zal melden bij jullie!!!!

Liefs, Billie

Hey meiden

Wat is dat nou zeg, ineens iedereen zo wat tegelijk ongesteld en nog niemand zwanger?!? Dat was niet de bedoeling van het nieuwe jaar!!
Ik gun het jullie allemaal zo.. Het is ook wel raar dat we hier met zo'n 'grote' groep zijn, die allemaal hard op weg naar 1 jaar klussen zijn. Het moet toch echt een keerl raak zijn bij jullie hoor!!

Wil nog wel even iets zeggen tegen de meiden die zelf sterk het gevoel hebben dat er iets niet 'klopt' (bijv ivm onregelmatige cycles) maar niet naar de ha durven:
GA!!!

Als je niet echt twijfelt, wacht rustig dat jaar af, maar als je gevoel je iets zegt, luister er naar. Ik ben heel blij dat ik ben gegaan, ik heb 15 januari(ben dan 9 mnd bezig)  een afspraak bij de gyn. Misschien wil hij nog verder wat onderzoekjes doen, misschien ga ik meteen aan de clomid. Maar er wordt nu iets aan gedaan.
En ja, het is ontzettend balen dat het op de natuurlijke manier niet gaat lukken, en ik  heb al  heel wat  gehuild, maar ik heb straks meer kans dan ik de afgelopen maanden heb gehad!

Meiden, heel veel succes maar verlies de moed niet, die heb je zo hard nodig om hier doorheen te komen!! Er komt gewoon weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen, met spanning en hopelijk heel snel geluk.
Sort je hart hier lekker uit, en begin met frisse moed aan de volgende ronde!

Dikke knuffel Suus

dankjewel suus voor je fijne reactie. het is echt heerlijk om te merken dat je hier begrepen wordt!
over dat van de huisarts: ja ik ga wel steeds meer twijfelen ja. En nee, ik durf niet te gaan... Ik ben echt een beetje bang voor wat ik te horen kan krijgen.   wat als het helemaal mis is met mij of met het zaad van manlief. ik weet helemaal niet hoe ver ik wil gaan en de mm. ik wil daar helemaal nog niet over nadenken ook.. naast deze twijfels die steeds vaker de kop op steken blijf ik gelukkig ook vertrouwen hebben in dat het spontaan ook goed moet komen, onze tijd komt nog wel. dat gevoel is nu een beetje naar de achtergrond verdwenen door mn dipje, maar ik weet dat dat weer komt.
Ik denk dus toch dat ik netjes mn jaar vol maak, hoewel dat wel heel snel dichterbij komt!!
dat heb ik trouwens wel echt deze keer, eerst had ik echt zoiets van ja het is voor mij wel lang, maar in feite stelt een half jaar (noem maar even een getal) niets voor.
maar nu ik negen/tien maanden verder ben IS het ook gewoon een lange periode en komt de magische grens   van een jaar wel heeel erg dichtbij... brrr

hoe is het met de andere meiden??

Suus, als jij optimistisch kan blijven, kunnen wij het ook! Dank je voor alle steun.
Ergste teleurstelling gehad, ik heb met m ´n man afgesproken dat we lekker het huis gaan opruimen en ons bezig houden, en in de lente wel verder kijken. Ik blijf foliumzuur slikken en temperaturen, maar dat laatste is meer zodat ik ongeveer weet wanneer ik ongesteld ga worden (hoewel ik deze keer 11 dagen na m ´n eisprong ongesteld werd!?!)

´T schijnt trouwens dat je in het voorjaar iets meer kans hebt om zwanger te worden...overblijfsel uit de oertijd of zo. Doen we dat met z ´n allen, en dat rond oud en nieuw volgend jaar allemaal bevallen.

Groetjes en sterkte iedereen, Staartje

Hoi staartjager

Ik doe mee hoor!!
Mijn man las trouwens net op het internet dat ochtendseks beter is voor de kans op bevruchting dan avondseks. Dan zouden de zwemmertjes het de hele dag al zwaar gehad hebben en dan nog moeten presteren. Had er nooit eerder van gehoord, maar misschien hebben jullie er wat aan. Ik helaas weinig, mijn ei zit altijd op woensdag en mijn man werkt gewoon door de week en moet erg vroeg op, niet echt de tijd dus, maarja, misschien helpt het jullie wel.
Succes allemaal.
Natalie

Hallo lieve meiden,

Daar ben ik weer eens een keer, ik had het zo druk met van alles, gewoon echt geen tijd om ff de site te checken!
Maar wat is er veel gebeurd in een week tijd.

Ik wordt niet echt blij van die berichten!!!! Ik had zo gehoopt dat er iemand zwanger zou zijn! Dit is gewoon echt niet eerlijk!!!!
Iedereen heel veel sterkte met die rode duivels.

Suus, ik vond het wel een goeie van jou!
Inderdaad GAAN naar die HA als je twijfelt. Wat ik steeds doe is.....opschuiven. Nog een maandje wachten, dan zal het wel goed zijn!! Niet dus.......ik ga na deze ronde toch eens even een check doen, hij kan maar vast op de hoogte zijn.

Wij kunnen weer flink gaan oefenen! Ga nu optijd beginnen met testen, want volgens mij was ik vorige keer te laat!

Hier mijn NOD:
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje;  
                                 Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari     Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen)

En wat die zaadcellen in de ochtend, dat heb ik inderdaad ook gelezen!
Of het echt waar is?????

Ciz xxx

Happy 2008! Veel geluk voor iedereen, en natuurlijk wens ik jullie allemaal een zwangerschap toe dit jaar! En gezondheid, en dat je veel mooie dingen moge overkomen!

Ochtendsex, nee sorry niks voor mij. Zowieso hebben we daar geen tijd voor en ik doe het gewoon liever 's avonds (of 'smiddags mag ook hoor). Zo'n stinkende slaap-adem daar knap ik echt van af... Haha...

Wat balen dat er al bij verschillende meiden de RD's zijn doorgekomen!!! Nu hopen dat de rest meer geluk heeft deze mnd. Persoonlijk heb ik een klein beetje het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, heb stevigere gevoelige borsten en ben nog meer emo dan normaal (...). Maar ik ben bang dat ik dingen voel die er niet zijn, dus tja ik reken er niet al te veel op... Ik ben stiekum toch aan het rekenen gegaan, en heb gezien dat ik mijn NOD al woensdag heb. Dus nog even afwachten. De gyn heeft gezegd dat ik gewoon geduld moet hebben: Bij ons loopt het levende bewijs van dat we kinderen kunnen krijgen al rond (heb een dochter van 16,5 mnd). Op zich wil ze wel vanalles onderzoeken maar pas vanaf een jaar. Maar eerlijk gezegd heb ik geen zin in de medische molen, mijn man al helemaal niet. Maar dat is 'makkelijk' zeggen natuurlijk als je al een kind hebt. Dus doen we gewoon lekker ons best en probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn. Dat is deze mnd best goed gelukt.

Staartjager; ik weet er het fijne niet van maar ik geloof niet dat je man na koorts 2mnd minder kwalitatief zaad heeft. Het kan dat de kwaliteit op dat moment minder is, maar dat hoefd niet perse.

Oh en Billie; Bedankt voor je lieve berichtje.

Ik ga er vandoor, lekker slapen en na 1 wk vakantie morgen weer aan het werk...
Grtz Esther!

quote: cis79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2008 10:26:17'));

1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje;  
                                 Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje  vier dagen te vroeg!
7 januari
8 januari
9 januari     Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen) Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje

Terug
Bovenaan