Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

14 januari
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld)

1 februari
2 februari (kan ook 3 of 4 feb)Haily  ronde 10 1e kindje, Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari

Hoi meiden, heb de NOD lijst maar weer tevoorschijn gehaald.
Heb mezelf ook gelijk maar 2 daagjes doorgeschoven. Anders zit ik straks de 31e in de stress terwijl mijn cyclus deze maand waarschijnlijk toch langer gaat zijn. (erg vreemd, voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil)
Ach, we zien het allemaal wel weer, begin een beetje van mijn opstandig bui af te komen. (mijn man werdt er al gek van , dus gelukkig maar)

Er wert alleen wel van de week door iemand (helderziend, zeer goede vriend) voorspeld dat ik er maar rekening mee moest   houden dat we ver over het jaar heengaan. Nu geloof ik niet alles wat hij zegt, maar hij heeft wel meer goed gehad, en....... mijn gevoel zegt hetzelfde. Een beetje de hoop verloren dus dat het op korte termijn gaat lukken, maar daarentegen ook wel een goed manier om het van   je af te zetten. Misschien helpt het wel......en misschien is dat wel de bedoeling van wat hij gezegt heeft. Dat ik het uit mijn hooft zet.........je weet maar nooit.....
En hij zij wel dat het uiteindelijk wel gaat lukken, dus dat is weer een pluspunt  
Daar was/ben   ik eigenlijk nog het bangste voor, dat het gewoon nooit gaat lukken.

Het is weer een veel te lang verhaal geworden, sorry daarvoor.
Ik ga weer proberen wat langer weg te blijven, als het lukt tenminste.
Meiden tot ziens

Natalie

Hoi meiden,

Mijn vakantie zit er op, ik ben weer terug in het koude Nederland.
Maar we hebbben het heerlijk gehad, was erg warm zo'n 30 gr elke dag. We vaak op het strand gelegen en we hadden een auto gehuurt dus het eiland wat verkent.
Tijd te kort om alles te zien en te doen.
We hebben ons niet veel met zwanger worden bezig gehouden, niet tempen geen ovu testen en ook gewoon een drankje gedronken.
Wel hebben we besloten om ons te laten doorverwijzen naar de gyn..

Helaas is hier helemaal niemand zwanger geworden tijdens mijn afwezigheid, daar moet echt verandering in komen hoor!!!!

x bo

14 januari
15 januari
16 januari
17 januari
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
25 januari
26  januari Bo 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld)

1 februari
2 februari (kan ook 3 of 4 feb)Haily  ronde 10 1e kindje, Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari
5 februari
7 februari

Heej bo,
leuk dat je er weer bent.. Kun je een beetje wennen aan het deprimerende herfstweer hier?? buhhh
KLinkt echt als een heerljke vakantie!! Helaas hier alleen maar slecht nieuws inderdaad.. tijd voor een heleboel positieve testen!!

Spannend joh, je door laten verwijzen naar de gyn.. weet je al wanneer je naar de ha gaat voor een verwijzing?
hopelijk ben je lekker voor die tijd in verwachting!!!

19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
25 januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
3 februari
4 februari
5 februari
7 februari

Zo, m ´n eisprong gehad, ik heb mezelf er ook bij gezet. Het is een beetje een gokje, en ik denk dat ik pas een week erna zou durven testen.
Ik blijk trouwens m ´n eisprong prima te voelen, zaterdag de hele dag een soort ongi-buïkpijn gehad. Had ik vorige cyclus ook, en daarvoor ook wel, maar omdat het zo laat in m ´n cyclus elke keer was hoopte ik elke keer dat het innestelingspijn was, ik dacht dat ik m ´n ei dan allang gehad had.
Dus misschien is de reden dat ik nu in ronde 8 zit voornamelijk bad timing, dat biedt hoop voor de toekomst.

Bo, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt, of hij je wil door verwijzen. Maar wie weet heeft de zon en de vakantie wel voor een leuke verasssing later in de maand gezorgd.
Ietske, heb jij misschien goed nieuws voor ons?

Groetjes, Staartjager

quote: Staartjager reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 11:10:59'));

19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
25 januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
3 februari
4 februari
5 februari
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje

Hoi meiden,

Ja wel spannend om naar de ha te gaan, maar ik ga me steeds meer afvragen waarom het nog niet gelukt is en wil gewoon weten of er wat aan de hand is. Heb eind deze week me nod, maar heb het gevoel dat het weer niet gelukt is.
Hoop echt dat er hier snel iemand met goed nieuws komt!
Xx bo

Hoi Meiden

Ik heb donderdag een afspraak met mijn ha.
Ik heb sinds zondag weer dat zeurende gevoel en steekjes in mijn buik (net als net na mijn ongie tot voor mijn ei) Ik weet dat het geen innesteling kan zijn want ik heb vrijdag pas mijn LH piek gehad.
Het zit me toch niet helemaal lekker dus ik ga maar eens overleggen wat ik moet doen.
(zorgverzekering is toch al duur zat, dan mag ik vast wel 1 keertje naar de ha, ga normaal echt nooit)

Ik hoorde trouwens van kennissen die ook bezig zijn dat je een LH piek en dus ook een positieve ovulatie test kunt hebben terwijl je helemaal geen ei hebt  Dat had zij gehad en zij zit nu aan de hormonen.
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte van wat de ha zegt.
Zij is trouwens ook 25 en is op haar 24e na 9 maanden al doorgestuurd naar de gyn. onddanks dat ze gewoon normaal ongie werd en positieve ovutesten had, dus voor de meiden die wel willen maar echt op het jaar zitten te wachten, gewoon voet bij stuk houden dat je doorverwezen wilt worden!!! (ben ik nog niet van plan hoor, wil gewoon even gerustgesteld worden dat alles goed is)

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan