A
Anoniem
Guest
14 januari
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari Christel 28 jaar ronde 8, eerste kindje!!
25 januari
26 januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld)
1 februari
2 februari (kan ook 3 of 4 feb)Haily ronde 10 1e kindje, Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
Hoi meiden, heb de NOD lijst maar weer tevoorschijn gehaald.
Heb mezelf ook gelijk maar 2 daagjes doorgeschoven. Anders zit ik straks de 31e in de stress terwijl mijn cyclus deze maand waarschijnlijk toch langer gaat zijn. (erg vreemd, voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil)
Ach, we zien het allemaal wel weer, begin een beetje van mijn opstandig bui af te komen. (mijn man werdt er al gek van , dus gelukkig maar)
Er wert alleen wel van de week door iemand (helderziend, zeer goede vriend) voorspeld dat ik er maar rekening mee moest houden dat we ver over het jaar heengaan. Nu geloof ik niet alles wat hij zegt, maar hij heeft wel meer goed gehad, en....... mijn gevoel zegt hetzelfde. Een beetje de hoop verloren dus dat het op korte termijn gaat lukken, maar daarentegen ook wel een goed manier om het van je af te zetten. Misschien helpt het wel......en misschien is dat wel de bedoeling van wat hij gezegt heeft. Dat ik het uit mijn hooft zet.........je weet maar nooit.....
En hij zij wel dat het uiteindelijk wel gaat lukken, dus dat is weer een pluspunt
Daar was/ben ik eigenlijk nog het bangste voor, dat het gewoon nooit gaat lukken.
Het is weer een veel te lang verhaal geworden, sorry daarvoor.
Ik ga weer proberen wat langer weg te blijven, als het lukt tenminste.
Meiden tot ziens
Natalie