Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi Meiden,

Hier is het volgens mij weer vet kloten.
Ik had vorige ronde menstruatie een dag of twee eerder, en zou nu dus as. do-dag mijn NOD hebben. Denk dat ik het toch maar gewoon op zaterdag houd. Altijd namelijk op zaterdag!
Ik dacht echt dat het deze keer misschien wel eens gelukt zou zijn. Pijn in borsten, in onderbuik, moe....jullie kennen het wel. Ook vanwege die positieve LH test???? Maar nou ging ik net naar de wc.....en er  zat een beetje licht bloed bij
Ik dacht, menneke van mij, verrek maar! Hij vond namelijk dat we niet eerder moeten testen dan zondag. Nou heb ik het net toch gedaan, en jawel negatief.
Mijn enigste hoop is nu, dat ik het te vroeg heb gedaan.

Nou moet ik zo gaan werken en daar heb ik nu dus echt geen zin in.
Al die bewoners vragen dan weer "wanneer mag ik naar huis"? Sorry, op dit moment heb je het dan even gehad. Die menskes kunnen er ook niets aan doen.
Maar ......

Sorry, ben even in een jengel en chagie bui!

Nou ik heb even kunnen spuien, dank jullie.

Doei doei
Ciz xxx

heej ciz....
balen...... je kunt je soms zo rot en boos voelen.. en het laatste wat je dan wilt is piepende oudjes..... pffff sterkte vanavond!
Heb je weleens eerder zere borsten gehad voor je nod?? kan goed dat je te vroeg getest hebt, en dat bloedverlies kan ook nog twee kanten op.. DUIM DUIM

Natalie
He gatsie weer die buikpijn.. nou verstandig dat je even naar de ha gaat, weet je weer even wat meer... Succes en we horen wel verder!!!!

hier alles rustig, ei is inmiddels wel geweest denk ik, niet getest, weet niet zo goed wanneer ik m nou heb, maar ja een weekje frequent geklust en maar weer afwachten!

enne Ciz: komop he!!
liefs sas

Hey meiden,

Wat is het rustig hier... Is iedereen wat afstand aan het nemen?

Natalie succes morgen bij de ha.

Cis hoe is het nu bij jou? ik hoop dat het bloeden gestopt is en dat het een innestelingsbloeding was..

Ik ben vandaag naar de ha geweest en zij heeft ons doorverwezen naar de gyn, daar kan ik 4-2 al terecht. Hoop dat ik dan eindelijk een beetje duidelijkheid krijg.
Alhoewel ze bij de eerste afspraak nog niet veel zal kunnen zeggen, denk ik.

xx bo

Sas weer op het wachtbankje, erg hè die weken? Hoop voor je dat je zwanger bent!!!!! Want we kunnen volgens mij allemaal wel wat goed nieuws en goede hoop gebruiken!
Voel je al wat? Of let je er niet op? (voor zover dat lukt)
xxx bo

heej bo

ja het is inderdaad rustig hier he..!
Iedereen doet hard zn best om er niet teveel mee bezig te zijn.

Ik zit inderdaad weer op het wachtbankje. Heb de 31e mijn nod. Duurt dus nog wel even.. Ik voel me niet echt anders als anders... we wachten af..
Hoever zit jij in je cyclus?

groetjes!

heej Bo,
vergeet helemaal te reageren op het feit dat je naar de gyn gaat.
Wat zei de HA?? Had hij nog iets bijzonders te melden?
spannend hoor, dat je naar de gyn gaat!!
Lekker dat je al zo snel mag... ben benieuwd!!

Bo, wat spannend de gyn! En behoorlijk vlug kun je al terecht zag ik. Laat je weten hoe het was?

Nathalie veel succes bij de huisarts! als je het inderdaad niet vertrouwt is het verstandig om eens naar de huisarts te gaan.

Ciz, heeft het doorgezet? ben bang van wel he, want bij goed nieuws hadden we je vast eerder gezien....balen zeg!!!! waarom nu nergens eens goed nieuws.

Sas ook weer op het wachtbankje dus. Weer een beetje hoop? Nog nieuwe   symptomen die je anders niet had?

Ikzelf heb waarschijnlijk (eindelijk) mijn ovulatie gehad.Ik had hem 2  cycli (met temperaturen) op dag 17. Dus daar ging ik nu ook weer vanuit(21/1). Als ik echter naar m'n lichaam keek dan kon voor m'n gevoel die eisprong ook wel een week eerder al komen. Continu heldere slijm en alles zo week, dat ken ik helemaal niet zo erg.
Uiteindelijk heb ik pas vandaag een temperatuurstijging??? Net nu we maandag voor het laatst 'geklust'hadden.....ik had inmiddels de hoop opgegeven en we hadden 2 drukke dagen...Zal dus wel weer niks zijn deze cyclus. Al heb ik ergens de hoop dat met al dat vruchtbaar slijm (sorry voor alle details!)  de zwemmertjes er nog in grote getalen moeten zitten... Misschien was mijn baarmoeder niet vruchtbaar genoeg?? (en nu dus hopelijk wel????)  maar ja als het na al die maanden met om de dag niet gelukt is, dan zal het nu dus ook wel niet.
Ik heb nog wel 1 gek ding: ik ben voor mijn doen zwaarder dan ooit, terwijl ik normaal altijd ondergewicht heb. Ik krijg, voor het eerst!!!!, 2 broeken niet meer dicht.....je hoort wel eens van die verhalen van mensen die gek genoeg zwanger blijken ondanks gewone menstruatie...maar dat is ook een kans van 0.01% ofzo.
Goed, ik droom nog even verder

Groetjes Haily

Hoi Meiden
even een snelle update:

ben bij de ha geweest. van buiten niets speciaals te voelen en te horen dus ze vond inwendig onderzoek nog niet nodig. Moet morgen urine inleveren om even voor de zekerheid te testen op blaasontsteking.
Verder aangeraden om de komende 2 maanden te tempraturen en ovutesten te gebruiken zodat ze ook een idee kan krijgen van de andere maanden met ovutesten.
(er is nog weinig kennis bij huisartsen over ovutesten vandaar)
Als de last in mijn buik blijft moet ik na mijn volgende menstruatie terugkomen, anders over 2 maanden en dan gaan we kijken wat we verder gaan doen.

Zo jullie zijn weer op de hoogte, ik ga vanavond even jullie verhalen lezen en reagreren, heb nu helaas geen tijd

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan