Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hallo meiden,

Ik ben Marjan en ik ben 23 jaar (bijna 24). Ik ben ook bezig voor ronde 7. Als jullie het goed vinden, kom ik lekker met jullie meekletsen. Het is toch wel fijn om wat herkenbaarheid terug te zien/lezen.

Groetjes,
Marjan

Hoi meiden

Haily... raar he, dan denk je na elf rondes alles wel een keer gezien te hebben gebeurt er weer iets nieuws... Kun je zo onzeker van worden. Ik kan je niet raden met je slijm. ik kan daar bij mezelf echt geen touw aan vastknopen, dus helaas geen gouden tips vanaf hier..   Ik weet wel dat als het door je hoofd blijft spelen of je misschien toch zwanger bent, dat je daar niet eerder vanaf bent voordat je getest hebt, tenminste dat was bij mij zo. (ik was begonnen met tempen, en hij bleef hoog na mn menstruatie..ik meteen in de bonen, zucht niets aan de hand natuurlijk..) Zeker als je opeens twee broeken niet meer past wat je anders nooit hebt.. ?   Hoe was je menstruatie? anders als anders?

Marjan, ja tuurlijk kom maar meekletsen hoor.. pas wel op want wij hebben gezamelijk ons dipmoment hier ... wees gewaarschuwd

Natalie: Heb je nu rust gekregen na de HA? Fijn dat je nu even in de gaten gehouden wordt. Hoe is het nu met de pijn? Hopelijk gaat het gauw over.... en toch aan de thermometer lees ik.. buh... succes...

hier alles rustig, over een klein weekje mn nod.. we wachten af. (zou dat even een slechte binnenkomer zijn op mn niieuwe werk haha, meteen zwanger...   nou het kan me niets schelen! dwars he hahaha. )
Voel nog niet echt gekke dingen ofzo, wel weer gekke buik   (ongesteld gevoel en rare steken) en af en toe misselijk, maar dat heb ik al zovaak gevoeld..dus daar trekken we ons niets van aan!

dag! x

Hoi Meiden!

Spannend, Sas, hoop echt voor je dat het raak is! Het is hier nu wel eens tijd voor een zwangere hoor!

Hier is alles nog aardig hetzelfde, als het goed is heb ik volgende week dinsdag mijn eisprong maar in ben nu nog steeds ongi, al bijna 2 weken! Dit heb ik echt nog nooit gehad, meestal ben ik het maar 4 a 5 dagen, echt vreemd, hebben jullie hier ervaring mee??? Ik vraag me nu ook af wanneer mijn eisprong is of heeft dat weer niks met je lengte van je menstruatie te maken? Nou ik hoor het wel of 1 van jullie hier iets vanaf weet. Alvast een heel fijn weekend allemaal.

Liefs Evelien

Haily, ik herken wel een beetje je verhaal, ik heb ook wel eens helder slijm, terwijl mijn eisprong dan nog een tijdje op zich laat wachten. Beetje onsmakelijk, maar trekt het ook lange draden? Dat schijnt het echte vruchtbare slijm te zijn. Vorige cyclus had ik dat de avond voor m ´n eisprong, maar deze cyslus een halve week ervoor, dus een echt goede voorspeller is het bij mij ook niet.
Het is wel goed dat je wat aankomt, als je ondergewicht hebt ben je minder vruchtbaar, dus misschien maakt je lichaam zich klaar voor een zwangerschap?
(aan de andere kant, als je erover piekert, gewoon een test doen, weet je tenminste waar je aan toe bent)

Evelien, volgens de boekjes maakt alleen de dag dat je menstruatie begint uit voor je eisprong, niet hoelang die duurt. Maar ik vind het wel maf hoor, een week langer dan normaal. Misschien even de huisarts bellen om te vragen of het verstandig is langs te komen?

Sas, we zijn samen aan het aftellen, zelfde dag NOD. Ik heb om een of andere reden het idee dat het deze keer niet gaat lukken en volgende keer ook niet, maar die keer daarna wel, zo rond maart/april. Maar ja, dergelijke voorgevoelens van mij en van m ´n man zijn tot nu toe nooit uitgekomen (ik dacht ronde 1, 4 en 6, hij ronde 7).

Marjan, welkom. Het is best lastig he, om in ronde 7 te belanden, als je overal leest dat het gemiddeld 6 maanden duurt om zwanger te raken.

Groetjes, Staartjager

Hallo allemaal,

Ik zit behoorlijk in een dip!
Gisteren is de ongi inderdaad doorgezet.
Ik had zo'n goede hoop, de bloeding van een paar dagen geleden was gestopt, ja en daar kreeg ik dus die hoop van. Mijn borsten waren pijnlijker dan anders, was heel emotioneel, zat om alles op tv te janken.
Nou gisteren heb ik even voor een goeie gejankt! En vanmorgen ook nog. Het is wat!!!

Nu ben ik er klaar mee, met dat janken dan hè.
Volgende week op wintersport en ik neem geen ovutesten mee, dat werkt ook niet echt op vakantie. (met z'n allen in een huis).
Ik was gisteren ook zo teleurgesteld dat ik meteen een afspraak heb gemaakt bij de dokter. Nu denk ik van, ja, is dat nodig????? Maar ik ga toch maar, kan ik effe mijn ei kwijt. (hahaha, leuke woordspeling)
Nou meiden jullie horen het wel weer.

Voor diegene die op het wachtbankje zitten, hou vol! En kom maar eens met goed nieuws.

Marjan, welkom! Erg fijn om hier   je verhaal te droppen.

Dank je allemaal.
Doei doei
Ciz xxx

een up-date:
26  januari Bo 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje

Ietske en Christel hoe ist bij jullie?
 Bo al nieuws???

Ciz wat balen, boehoe!!!! toch weer doorgebroken.
probeer een beetje van de vakantie te genieten!

Marjan, welkom! Weet je wanneer jouw NOD is?

staardrager en Sas. Ik zag dat jullie na BO weer bovenaan staan. hoe ist bij jullie?

Natalie,ik zie dat wij ongeveer gelijk lopen. Ik heb inmiddels, net als jij, ook weer wat krampjes. tevens sind gister iets pijnlijke ne jeukende tepels (sinds 2 dagen na ei dus), is voor mij wel heel vroeg, maar zal wel weer niets zijn. we zullen wel weer zien, he.

Staartdrager. Bedankt voor het meedenken! Draadtrekken ging inderdaad ook al die dagen en m'n ei was dus te laat. Ik hoop stiekum dat ik deze maand natuurlijk super vruchtbaar was, maar ben bang dat het tegendeel het gelijk was. want een verlaat ei hoort natuurlijk ook niet....

Evelien, 2 wk ongi wat gek.. Hoe erg is het. alleen spotting? Want ik heb wel eens verhalen gelezen van mensen met langdurige spotting die zwanger bleken, of , niet om je bang te maken, een MK hadden (dat laatste hoop ik absoluut niet!!!!!!). heb je al getest?

Groetjes Haily

Heej meiden!

Ciz: neee he........... Wat is het toch moeilijk allemaal.....!!! gatsie!!!!!!!
o wat vreselijk balen weer zeg... zeker als je er zulke goede hoop op hebt..
Denk aan je......
Een ook de stap gezet naar de ha... spannend.. Wanneer mag je?
Hopelijk kun je heeeerlijk genieten van je vakantie, even heerlijk ertussenuit!

Haily: Pijnlijke en jeukende tepels?? hmm klinkt goed.. Maar ja inmiddels durven we geen van allen meer enige waarde te hechten aan zulke klachten... heb je het wel eens eerder gehad?

Evie: Ik heb het volgens mij wel meer gehoord, dat meiden na een miskraam de eerste keer heel lang ongesteld waren.. Maar zelf heb ik er geen ervaring mee, misschien even een topic openen?? Succes ermee... Wel heel erg balen allemaal, zo kun je voor je gevoel misschien ook niet echt verder omdat je cyclus nu veranderd is.. zo kun je ook geen nod bepalen enzo... hmm hopelijk is het snel over!!

Bo: We zitten hier te smachten naar goed nieuws.... dus kom maar op!! vandaag je nod!! duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Hier alles rustig..
groetjes!

Nee, volgens mij nooit zo vroeg. Er vanuit gaande dat m'n ei inderdaad 2 dagen te laat was (volgens temperaturen). Maar zeker weten doe ik het ook niet meer, verder krampjes en weer meer afscheiding (wittig). Ik moet nog   lang tot m'n NOD, dus ik kan het me eigenlijk niet voorstelen dat het mogelijk is om nu al iets te voelen...

Oh en staartjager, sorry geen staartdrager, wat heb ik er nu weer van gemaakt!

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan