Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hi Bo,

Nou inderdaad aan de klus, veel plezier vanavond!! Hoeveelste ronde is dit voor jou?

En Evi, positieve test ook??

Ik voel wel wat kleine steekjes steeds linksonderin, maar elke ronde weer voel ik weer van alles.. dus dat zegt niets.. zat net wel even op babybrabbel en zag dat het wel mn mogelijke innesteldag is.. vond ik wel grappig.. Zou wel heel erg leuk zijn.

Hebben jullie gisteravond Babyboom gezien? Ik heb het net gezien op uitzending gemist.nl was wel herkenbaar.

groet, Suza

Hoi Meiden,

Hier een 28 jarige brabantse meid die in ronde 5 zit!!
Vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen, vooral omdat alles zo herkenbaar is.
Ik heb ook veel naasten vrienden die net allemaal een kleine hebben. Toen zij zwanger werden vond ik het super voor hun, maar ik wilde ook zo graag.
Maar goed manlief was er nog niet klaar voor. En jawel in juni was ie er eindelijk klaar voor, en nu duurt het en duurt het maar. Ik weet dat het voor de vijfde x proberen niet lang is, maar als je graag wil.
3 November is mijn NOD, zit nu dus midden in de knutselperiode.
Ben deze maand ook begonnen met temperaturen, en vanmorgen was ie 0,2 graden hoger. Ben benieuwd of het klusje van gisteravond wat heeft opgeleverd.

Ik zou me ook graag aan willen sluiten bij jullie, zo fijn om er open over te kunnen praten.
Tot op het forum.
Groetjes Cis

Jij ook welkom cis!

Bo: ik ben nog steeds ongesteld, dag 7 vandaag.. pff komt geen einde aan deze keer. dus mijn ei duurt nog wel even. Ik ga vanaf maandag testen, das dat 10 en dan net zo lang tot ik er een heb gehad.. oftewel...  geduld hebben  voor   de verandering....  

Suza: Spannend! klinkt alsof het zomaar zou kunnen... en wachten maar weer... Soms zou je wel eens een paar weken door willen spoelen he.. pffff wat kan dat soms lang duren

Evelien: weet je al wat van je test? duim duim.

Ik heb nog trouwens nog steeds die hoge temp, 37.1 vanmorgen weer... iemand van de nieuwe dames ervaring met tempen? die van mij wil maar niet zakken!

Nou de twee klusdames succes vanavond!!

Hai meiden,

Cis kom er gezellig bij.

Sas wat raar van je toch van je hoge temp, weet het niet hoor, hoop dat iemand anders het weet...
Hoop dat je snel een positive ovu test hebt! Hoelang is jou cyclus?

Spannend hoor suza, ja ik voel ook altijd van alles.. Nou ik zal vor je duimen!!

Evie al getest?

Gister dus  een positive ovu test gehad, had dat ook aan me man verteld had die het helemal gezellig gemaakt in de slaapkamer allemaal kaarsjes aan gedaan enzo, lief hè!

Xx bo

Hoi meiden,

@ Cis: gezellig dat je mee komt kletsen!

@ Bo, wat lieeeeffffffffff van je mannetje! Echt leuk dat hij dat doet, echte romanticus?!

@ Evi, en, hoe was de test?

Hier alles ok, weinig te melden, nog week wachten. Heb wel nu al gevoelige borsten en voor de rest geen klachten, kan volgens mij ook nog niet. We zullen eht wel zien, wil mezelf gewwon niet gek maken. Ik voel elke ronde weer van alles, steeds wel weer andere dingen en elke x niks. Ga vanmiddag nog even genieten van het heerlijke weertje!

Groetjes Suza

Hoi meiden,

Even over dat temperarturen. Toen ik begon met tempen (1e dag menstruatie) had ik ook een hoge temp, die zakte halverwege de menstruatie. Net na mijn menstruatie ging ie weer omhoog. Dan denk je HUH!!! Maar dat duurde een dag of 2 en toen ging ie weer omlaag????? Nu rond mijn ovulatie is de temp inderdaad 0.3 graden hoger.
Ik heb ook al alles afgezocht in mijn schoolboeken van vroeger. (, klinkt zo oud).
Internet, maar veel wijzer wordt ik niet? Sorry.
Ik ga maar gewoon door met tempen, mocht het zwanger worden ooit echt niet lukken, heb ik dat alvast geprobeerd!
Maar Sas, is de temp al steeds hoog bij jou? Zal nog ff terug lezen!

En heeft er al iemand echt resultaat met een ovulatie test?
Het is zo moeilijk kiezen op wat voor moment je "knutselt". Het is wat hè.

De twee weken wachten op het resultaat duurt zooooooo lang!
Groetjes Cis.

hoihoi,
Stom he dat je dan altijd vanalles voelt. Ik vertrouw mn eigen lichaam op dat gebied niet meer hoor, ik heb alles al gevoeld, misselijk, zere borsten, opgezette pijnlijke buik, veel plassen, maar intussen nog niet zwanger.. echt stom dat je lichaam je dan zo voor de gek houdt, of jijzelf je lichaam, kan ook nog haha.

Bo: ik heb een beetje onregelmatige cyclus. varieert van 27-32 dagen, laatste paar keer wat regelmatiger, 29-30-31. Nu ook echt heel hevig en lang ongesteld. Net als voor ik met de pil begon. Dus heb nu goede hoop dat die ellendige pil mn lijf nu uit is.
Temp blijft hoog, denk dat ik er maar eens een topicje voor ga openen.. hihi .Kijken of de andere dames er iets zinnigs over kunnen zeggen.
 fijn weekend! groetjes sas

hoi cis, lees net dat je nog gereageerd had.. Ik temp nu een week of drie. Begon keurig laag en na een paar dagen omhoog, van gemiddeld 36.7 naar gem 37.2 Vorige week zaterdag ongesteld geworden, dus ik verwachtte elke keer dat ie zou zakken, maar nee, hijs nog steeds hoog, nu dus al ruim tweeenhalve week boven de 37. Gisteren voor het laatst bloedverlies gehad, dus hij zou nu toch echt gezakt moeten zijn, maar hij is nog steeds 37.1 RAAR..

Terug
Bovenaan