Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi meiden,

Ja mijn man is soms  wel een beetje romantisch!! Ik niet zo hihi!
Hopen sas dat de pil nu helemaal uit je lijf is.. Hoe is je temp, nog steeds hoog?

Waar kom jij eigenlijk vandaan suza? Ik uit Friesland!

Wat voor werk doen de nieuwe meiden?
Ben niet nieuwschierig hoor haha!

Liefs bo

Hi Bo!

Nou leuk toch?! Zo'n romantische man, meestal is het andersom denk ik!

Ik kom uit NH en ik ben Personal Assistent, jij? Zeg niet te veel want ken wel wat mensen die hier ook kunnen kijken.

grt Suza

Hoi suza,

Ja dat heb ik ook durf ook niet te veel te zeggen, bang om herkent te worden. Ach nou ja dan houden we het toch lekker vaag!
Ik doe administratief werk..
Voor jou nog een weekje wachten zeker?! Die laatste week is altijd het ergst en dan vooral de laatste dagen vind ik.
Heb je al een voorgevoel??
Nou ik zal iig voor je duimen!

xx

Goedemorgen meiden,

Mijn temperatuur is nog steeds laag en mijn test was nu ook negatief. Ik gfa me nu echt afvragen of ik wel een eisprong heb..Maar goed, we wachten af en als ik aan het einde van het jaar nog niet zwanger ben dan wil ik toch wel even langs de huisarts gaan hoor maar zo ver is het nog niet, ik blijf positief.

Ik doe trouwens administratief werk en ik woon in Zuid-Holland. Ik heb ook in N-H gewoond, ik woond vlakbij Hoorn..

Liefs evelien

hoi meiden

Balen Evie, maar welke dag zit je nu? Er zijn veel meiden die hun eisprong pas laat hebben he, dag 20 of nog later. En jij had toch een lange en onregelmatige cyclus? dan kan het bij jou nog wel later zijn misschien. Even volhouden nog en vooral blijven testen!

Ik ga vanmiddag beginnen met de ovulatietesten. Vandaag dag tien. Vandaag was mn temp eindelijk iets gezakt naar 36.9 maar das waarschijnlijk niet helemaal betrouwbaar, ik heb namelijk nachtdiensten gehad van het weekend. Dus ben benieuwd morgenochtend.
Ik woon trouwens in Zuid Holland, en ben verpleegkundige.

Groetjes!

Ik zit nu op dag 21, dus we wachten maar gewoon rustig af. Had net wel een enorme steek in mijn buik..dus misschien..Ik hoop dat je snel een positieve test heb, Sas.

Liefs evelien

Hoi Evie,

Hopen dat die steek je ei was! Ben benieuwd..

Hoi meiden,

Hier alles ok, had vanmiddag klein beetje rozig/bruinig bloed en meestal wordt dat steeds erger en   word ik ongesteld.. Echt balen, kan natuurlijk nog wel, maar denk het niet. Dus, zal wel ronde 7 worden.. Maar goed nog even afwachten dus.

groetjes Suza

Terug
Bovenaan