Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

hej Suza..
sterkte met afwachten.. vind ik het ergste moment van de maand. Je hoopt en hoopt maar tegen beter weten in want eigenlijk voel je al dat je ongesteld wordt, maar ja misschien toch... aaaarghhh

Ik heb vanmiddag even een zwangerschapstest gedaan omdat die temp zo hoog bleef. UIteraard tegen beter weten in, maar ja je weet maar nooit... Maar ja negetief natuurlijk, was geen grote teleurstelling, aleen eigenlijk getest voor het geval dat.. ook zo lullig als je wel zwanger bent en je weet het niet hahah maar helaas pindakaas. Wij wachten nog even af.

Vruchtbare dagen komen in zicht, dat geeft de burger moed...!

hee Sassie,

Ja soms weet je het ook maar niet, laatst wilde ik ovulatietesten bestellen en teon dachtik van, nou weet je voor ik een vermogen uitgeef aan testen. Laat ik toch maar even een zw. test doen en .. was ik zwanger! Helaas na klein weekje misgegaan, dus je weet maar nooit en toen dacht ik ook van het is niet raak. Vermoed nu wel dat het echt niet zo is, baal er zo van. Ga woensdag bij een vriendin de babykamer kijken.. heel erg leuk natuurlijk, maar dat wil ik ook!! Maar goed, onze tijd komt ook nog wel.

groet, Suza

ps wanneer is jouw NOD?

Hey meiden,

Evie ik heb ook later mijn ovulatie als ik dacht, dus gewoon door testen...

Suza spannend, vervelend is dat dan heb je het gevoel dat het niet raak is, maar toch die hoop en dan dat wachten, dat duurt zo lang.......... zal voor je duimen!!

Sas spannend hoop dat je snel een positive ovulatie test zal hebben!

Mijn ovulatie is nu wel geweest en het lange wachten is begonnen..

Xxx bo

Suza,
Wat erg dat je zwangerschap mis is gegaan! Wanneer was dat?
Lijkt me echt vreselijk, ben je eieieieieieieieieieindelijk zwanger,  gaat het mis..

Mijn nod is 10 november, dat duurt nog wel even, maar met de vruchtbare dagen in zicht heb je altijd nog een beetje het idee dat je er iets aan kunt doen..
Vandaag voor het eerst ovutest gedaan, ben benieuwd wanneer ie springt!

Allemaal veel succes met wachten....... groetjes!!

Goedemorgen meiden,

wat erg, Suza dat je een miskraam heb gehad...Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen zult hebben, ik ga voor je duimen!

Bedankt, Sas, dat je voor me duimt. Ik vind het trouwens echt heel erg fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan omdat je er voor de rest met niemand over kan praten. Ik heb vanmorgen weer mijn temperatuur opgenomen maar hij was maar 36 graden..Ik zit trouwens pas op dag 18,had verkeerd gerekend, dus er is nog hoop, haha. Fijne dag meiden en succes met alles!

Liefs Evelien

O gelukkig Evie, dat scheelt weer! maar dan weet je in ieder geval nu dat je veel later in de maand pas hoeft te gaan klussen, ook dat scheelt weer
Nou hoop dat ie gauw positief is, dan heb je er weer wat meer vertrouwen in, en misschien over een paar weekjes een positieve test!!!!! duim duim

Ik vind t ook heerlijk hier een beetje te kletsen met iedereen, iedereen zit in hetzelfde schuitje, dus je hoeft niets uit te leggen.

Ik had me trouwens de zwangerschapstest kunnen besparen met een beetje geduld, temp was vanmorgen 36.6, dus eieieieindelijk gezakt op dag 11 van de cyclus..
gelukkig!

Hoi, Ik ben Esther, net 30 en zit nu in ronde 8 voor een tweede kindje. Bij onze eerste dochter was het de 2de keer al raak, nu dus een tegenvaller. Inderdaad ben ik er veel meer mee bezig dan mijn man, ik ben steeds wel even teleurgesteld als ik weer ongesteld word maar hij baalt dan alleen omdat hij een kleine week geen sex kan hebben. En is dan vol goede moed voor de volgende ronde. Vorige maand een dip gehad omdat ik hoorde dat er bij onze opvangmoeder 7 mama's zwanger zijn!!! Iedereen lijkt zwanger te worden. Maar goed, wij worden dat vast ook wel een keer!
Deze maand ga ik ovulatietesten bestellen en het zo eens proberen (Zie topic). Ik ga ze bestellen van sensitest, hoor daar positieve verhalen over en ze zijn de volgende dag binnen.
Groetjes, Esther

Hoi Esther, leuk dat je meekletst.
Mannen! haha, nee hoor mijn man wil het echt heel erg graag (anders zou ik er niet aan beginnen!), maar staat er net even wat realistischer in dan ik.. hij heeft zoeits van we zijn nog jong en hup, de volgende ronde weer proberen. Helemaal gelijk natuurlijk, dat zeg ik ook honderd keer tegen mezelf. Maar ja het VOELT toch heel anders haha.
Lees net op je andere topic dat je vandaag ongesteld bent geworden.. BALEN!!!
Ik had nooit verwacht dat het zo heftig zou zijn allemaal, en jullie?

Terug
Bovenaan