Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hier dus gisteravond de eerste verschijnselen van een ongi, vandaag goed doorgebroken. De dip meteen gisteravond gehad en eindelijk eens een goed gesprek gehad met mijn man al was het midden in de nacht. En eigenlijk heeft dat me wel goed gedaan en voel ik me nu prima wat dat betrefd. Op naar ronde 12 dus... Heb het nog niet eens uitgerekend, komt wel een keer.
Marjan, hopelijk jij wat beter nieuws???
Groetjes, Esther.

ha Esther...
fijn dat je eindelijk het goede gesprek hebt gehad met je man en dat je je nu vrij goed voelt.. alleen wat vreseljk balen dat daarvoor een ongesteldheid nodig was.. ook al hoopte je er al niet meer zo op, toch is het altijd een tegenvaller.. hopelijk kunnen jullie nu samen uitzien naar een zwangerschap! hou je haaks deze dagen..

Hier blijft het aanrommelen.. gister 1 keer een beetje wat bloedverlies, verder helemaal niets, ook vannacht niet. Weetje ik ben nu een beetje bang dat mn lichaam straks niet klaar is voor de volgende ronde omdat ik maar zo weining gevloeid heb. Dat   al het baarmoederslijmvlies van de vorige ronde er nog in zit zeg maar.
echt balen zeg.. maar ja misschien moet ik het maar gewoon gaan accepteren.

enne marjan... waar blijf je nou met dat nieuws??

ha die bo!
vandaag naar de gyn!! succes, ik ben benieuwd hoe het met je ei is gegaan!

Halle dames,

Wat een lieve berichtjes tref ik hier aan! ik had wat eerder moeten lezen!

ook ik heb m'n dip weer enigszins achter de rug. de eerste dag echt hevige buikpijn, waarvoor 400 mg ibuprofen en 1000 mg paracetamol tegelijk nog niet genoeg was. (zou het psychisch zijn geweest?). gelukkig was ik die dag vrij. Daarna op het werk drukke dagen gehad met allemaal spoedgevallen,en dus  met veel afleiding. inmiddels alleen nog maar spotting zoals normaal bij mij. Ik denk dat ik me deze maand eens meer op de vruchtbare dagen alleen ga focussen en niet meteen aan het einde van de ongi al braaf om de dag. het resultaat was namelijk de fagelopen cylci dat als m'n ei eindelijk kwam de zin nog ver te zoeken was. Misschien deze maand  dan elke dag in de vruchtbare periode?
ik probeer elke maand maar weer wat te verzinnen waardoor ik het gevoel heb alles onder controle te hebben...en die huisarts daar wacht ik toch echt nog 1 ronde mee. ik heb ergens het gevoel dat ik die niet nodig heb en dan toch naar de HA gaan, is toch weer een stapje toegeven wat ik nog niet kan.

Maar Saskia, bij jou is het raar zeg! je hebt voor de rest geen andere klachten?? want ik zou er anders geloof ik ook een test tegen aan gooien. Helaas kunnen emoties ook een hoop verstoren, he. op naar de volgende ronde, 11!,  voor ons dan maar, he. ik was aan het hopen op in ieder geval 3 zwangeren nadat ik Nathalie's berichtje zag. maar helaas dus...
Gelukkig hebben we in ieder geval een zwangere. Het werd eens tijd in dit clubje.
Marjan hoe ist bij jou???
Esther, toch weer balen he. de hoop is er toch altijd een beetje.
Bo hoe ist met je ei en bij de gyn geweest?

Liefs Haily

pfff haily...
heb je elke cyclus vanaf het einde van je menstruatie om de dag geklust??? hahaha dat je dat zo lang vol gehouden hebt! ben even kwijt of jij al ovulatietesten had geprobeerd? dat geeft een hoop rust wat klussen betreft, en kun je de rest van je cyclus   gewoon vrijen omdat je er zin in hebt.
Fijn weer even wat van je te horen, en ik ben  blij dat het weer een beetje met je gaat.
het is die eerste dagen gewoon echt moeilijk..
Ik begrijp heel goed de drempel van de huisarts, wij zitten er ook tegenaan te hikken, het is echt iets wat je niet wilt.. maar als het deze ronde niets is zullen we er toch aan moeten geloven vrees ik, misschien nog eentje daarna maar dan kan ik er echtniet meer onderuit..

ik heb nu drie dagen eind van de morgen een beetje roodachtig bloedverlies, en verder niets. Ik baal ervan.. ben bang dat ik straks niet 'schoon'genoeg ben voor de volgende ronde... ik twijfel erg of ik moet testen..  ik wil het eigenlijk niet. maar ja..
word vervolgd. gatsie...

Hoi Sassie

Wat vervelend allemaal zeg, t wordt allemaal steeds vreemder. Hopelijk heb je binnenkort weer wat regelmaat (of nog beter wordt je niet meer ongie en heb je een pos test in handen)

Esther, wat balen zeg dat de  weer zijn komen opdagen. is toch iedere maand weer een tegenvaller. Wel fijn dat je met je man/vriend gepraat hebt en dat alles zo'n beetje uitgesproken is, scheelt toch weer een hoop stres

Marjan, hoe staat het er bij jou voor.

Voor de andere meiden, succes en ik duim voor jullie allemaal.

Groetjes Natalie

Hee meiden,

Ben vandaag weer bij de gyn geweest en het eiblaasje is goed gegroeit 21mm en staat vanafnu op springen, dus tot nu toe ziet alles  er  goed uit.  Volgende week moet ik nog een keer bloed prikken en als ik ongi word moet ik volgende maand voor hsg (baarmoeder foto)
Hoop natuurlijk dt dat niet nodig zal zijn, maarja daar ga ik niet vanuit.
Is allemaal een beetje dubbel; ben blij dat alles er tot zover goed uit ziet, maar aan de andere kant waarom is het dan nog niet gelukt...
Nou ja we hopen er maar het beste van, ik heb ook gehoort dat je de maanden na een hsg extra vruchtbaar bent!

Esther wat balen dat je ongi bent geworden.

Sas en haily gelukkig dat jullie je weer wat beter voelen!! Weer vol goede moed de volgende ronde in!

Evie hoe is het met jou?? Al een tijdje niks van je gehoort...

Xxx bo

Hallo dames,

Hoe is het bij jullie?

Hier nog steeds rustig. Ik begin vanavond weer met de ovu-testen. Volgens de berekeningen heb ik donderdag m'n ei (als ik het goed zeg), dus ik zou met de testen ruim op tijd moeten zijn.
Verder voel ik me momenteel beroerd (hoesten, hoofdpijn) en ik hoop dat het gauw over is, want ik wil in m'n klusweek wel fit zijn! Ik maak me er licht bezorgd over.

@ Bo: fijn toch dat in ieder geval alles goed gegroeit is. Hopelijk is het dan deze maand raak. Tis inderdaad altijd raar als alles goed is, maar het lukt toch niet. Dan weet je helemaal niet meer waar je het in moet zoeken.

@ Sas: Ik was benieuwd of je toch nog een testje er tegen had gegooid (om het zeker te weten) of is inmiddels je menstruatie toch weer "normaal" geworden?

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan