Halle dames,
Wat een lieve berichtjes tref ik hier aan! ik had wat eerder moeten lezen!
ook ik heb m'n dip weer enigszins achter de rug. de eerste dag echt hevige buikpijn, waarvoor 400 mg ibuprofen en 1000 mg paracetamol tegelijk nog niet genoeg was. (zou het psychisch zijn geweest?). gelukkig was ik die dag vrij. Daarna op het werk drukke dagen gehad met allemaal spoedgevallen,en dus met veel afleiding. inmiddels alleen nog maar spotting zoals normaal bij mij. Ik denk dat ik me deze maand eens meer op de vruchtbare dagen alleen ga focussen en niet meteen aan het einde van de ongi al braaf om de dag. het resultaat was namelijk de fagelopen cylci dat als m'n ei eindelijk kwam de zin nog ver te zoeken was. Misschien deze maand dan elke dag in de vruchtbare periode?
ik probeer elke maand maar weer wat te verzinnen waardoor ik het gevoel heb alles onder controle te hebben...en die huisarts daar wacht ik toch echt nog 1 ronde mee. ik heb ergens het gevoel dat ik die niet nodig heb en dan toch naar de HA gaan, is toch weer een stapje toegeven wat ik nog niet kan.
Maar Saskia, bij jou is het raar zeg! je hebt voor de rest geen andere klachten?? want ik zou er anders geloof ik ook een test tegen aan gooien. Helaas kunnen emoties ook een hoop verstoren, he. op naar de volgende ronde, 11!, voor ons dan maar, he. ik was aan het hopen op in ieder geval 3 zwangeren nadat ik Nathalie's berichtje zag. maar helaas dus...
Gelukkig hebben we in ieder geval een zwangere. Het werd eens tijd in dit clubje.
Marjan hoe ist bij jou???
Esther, toch weer balen he. de hoop is er toch altijd een beetje.
Bo hoe ist met je ei en bij de gyn geweest?
Liefs Haily