Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Welkom Esther, gezellig dat je met ons mee kletst! Wel balen dat je ongi bent geworden zeg. aar goed, straks weer vol goede moede devolgende ronde in gaan en dan komt het vast wel een keer goed.

Ik had inderdaad ook niet verwacht dat het allemaal zo heftig zou zijn. In het begin heb je ook zoiets van we zien wel wanneer het komt maar des te langer je bezig bent te meer je je ook zorgen gaat maken en het lijkt ook telkens wel steeds langer te duren voordat je weer kan testen. Ik heb trouwens die ovulatietesten binnen. Ik had er 12 bestled maar ik had er beter meer kunnen bestellen want je bent er zo doorheen als je elke dag test.

Het is trouwens echt lekker weer he..Zit ik de hele dag binnen. vanmorgen moest ik wel krabben en toen was het echt wel erg koud maar het ziet er nu wel mooi uit, zou nog wel koud zijn verwacht ik.

Liefs evelien

Hoihoi,
Ik ben inderdaad net weer ongesteld (van gisteren), ik had idd ook zo'n idee dat het weer niet raak zal zijn maar ja je blijft toch hopen... En als je dan zo graag wil dan blijft het balen.
Net even weer mijn nieuwe NOD berekend: 18 november. En gezien dat ik weerrond mijn nachten zal ovuleren. Potdorie, dat zal wel de grootste reden zijn dat het niet lukt: Ik zit altijd in de nacht als ik mijn ei krijg. En dan schiet het niet op om te klussen: we hebben nog een kleine rondlopen van 14mnd en ik ben echt wel moe tegen dat ik in bed kruip.
Temperaturen heb ik nooit gedaan, ook ik zit in de zorg en heb wisselende diensten. Bij een vroege ook om 6u opstaan, en anders altijd tegen 8u. Zie mezelf dat niet echt doen. Vandaar dat ik die ovulatietesten ga doen: als het dan zo ver is dan MOETEN we 's avonds maar even als de kleine in bed ligt voor ik ga werken ofzo... Of ik moet kijken of ik die nachten kan ruilen met een collega zodat ik in een andere week in de nacht zit. Maar ja dat gaat me wat ver... We zullen zien nu met die ovulatietesten.

Een klein beetje meer over mij: Ik had al gezegd dat ik 30 ben geloof ik... Deze maand geworden. Ik ben 2 1/2 jr getrouwd met een belg en woon in de buurt van Gent. Ik kom zelf uit Zutphen NL, en woon al 5 1/2 jr in Belgie. We hebben al een prachtige dochter van 14mnd waarmee we al heel gelukkig zijn. Ik ben verpleegkundige en werk in een verpleeghuis op een dementen-afdeling.
Groetjes!!!

BOEHOE
Moet even uithuilen bij jullie...Moet voor een infectie een paar dagen medicijnen slikken, net gehaald bij de apotheek, en ja hoor, mag niet gebruikt worden bij een zwangerschap of een zwangerschapswens....Zaterdag mn ei en dan zit die troep nog in mn bloed... dus mag ik dan niet zwanger worden...oftewel WE MOETEN EEN MAAND OVERSLAAN!!!
AAAARGHHH sodemieters... Balen dus. Nog even gedacht om de medicatie later te starten, maar stel dat ik wel zanger wordt dan zit die infectie nog in mn bloed, das ook niet goed voor mn kindje en dan kan ik de medicatie helemaal niet meer slikken...
even een tegenvaller dus.   Ovulatietesten gaan weer in de kast....
zucht.. daar gaat al mn goede moed en hoop voor deze maand..
groetjes een verdrietige sas

@Evelien, gezellg dat je mee komt kletsen! Nieuwe ronde nieuwe kansen, is balen he? Maar komt vast wel goed, je weet in ieder geval dat het lukt.

@Sassie, oohw wat balen meid, weer een maand verder. Ik zpu precies hetzelfde hebben.. maar ja, het is gewoon even niet anders.

En hoe is het met de rest? Hier alles ok, vandaag veel krampjes onder in mn buik net alsof ik ongesteld moet wroden maar alshet goed is is dat pas zat of zon.

Ja ik vind het ook heel erg prettig om hier even mn verhaal kwijt te kunnen.
Doet me echt goed, die mannen zitten daar toch anders in. De mijne is ook een realist in die zin. Ik laat me behoorlijk meeslepen, terwijl ik eigenlijk wel erg nuchter ben in veel dingen, maar hiermee dus echt niet!

Groetjes Suza

Hoi Hoi ,

Ben ik weer na een paar dagen. Heb veel moeten werken en was erg verkouden.
Ik zat met het zelfde probleem als jij Sassie! Maar heb het met stomen kunnen verhelpen, gelukkig. Maar voor jou echt balen man. Maar ja, je eigen gezondheid moet toch wel voorgaan!!

En Suza, wat spannend. Die dagen ben ik ook echt niet te houden. Ik meen dan altijd van alles te voelen, en wat je wil voelen voel je dan ook hè??
Maar succes met je laatste dagen, zal voor je duimen.

En Esther, leuk dat je er ook bij komt.
Ik werk ook in de zorg met demente bejaarden, leuk werk hè. Maar om te klussen  is het lastig, vooral met die nachten.

Ik las ook dat er veel mensen zijn die rond de 20e dag de eisprong hebben.
Misschien heb ik dat dan ook wel! Meestal denk ik na al dat klussen rond de 15e dag het is wel ff zat. Moet ik toch ff doorgaan, hahahaha.

Nou meiden allemaal succes met alles.
Tot snel
Cis

hoi hoi,
zo na een nachtje slapen ziet de wereld er weer anders uit. Heb me voorgenomen maar gewoon van onze verplichte rust omtrent zwanger worden te genieten. Het is toch niet anders, en misschien verlicht het de druk een beetje.
Het is natuurlijk nog steeds vreselijk balen, maar we kunnen er ook niet meer van maken. Dat wordt dus een hele lange zit deze keer!
Evie: al een ei ontdenkt??
xx

Balen Sas van die medicijnen..nou moet je weer langer wachten. Ik vind het wel goed van je dat je positief blijft hoor. Bij mij is nog steeds geen eisprong ondekt. Vanmorgen was mijn temperatuur weer niet omhoog...echt raar maar goed we wachten af. Morgen maar weer klussen en dan zien wer wel weer. Mijn NOD is nu natuurlijk ook niet meer op de dag waarop ik dacht dat hij was...erg handig, haha. Fijne dag!

Liefs evelien

Terug
Bovenaan