RW,maken wij hier ons hoekje?

hallo,

Ik wil niet lullig overkomen, maar kunnen jullie zulke gesprekken niet beter binnen het zwanger zijn forum doen. Op deze forum zijn er veel vrouwen die zwanger proberen te raken en dit kan best frusterend zijn als het niet lukt!! Nogmaals niet lullig bedoelt!!

Groeten Tamara

Hoi Tamara,
Die opmerking mag je plaatsen.
Alleen komen Zuus en ik hier inmiddels al een hele tijd, en ondanks dat we zwanger zijn lezen veel oude bekenden mee.
Die gaven in het begin al aan hier geen problemen mee te hebben.Aangezien we een eigen topic hebben, kan je zelf kijken of je meeleest ja of nee.
Dus ik begrijp jou wel, maar we hebben het hier al eerder over gehad..
Vind het niet erg hoor!!
Groet R

Hoi Tamara,
Die opmerking mag je plaatsen.
Alleen komen Zuus en ik hier inmiddels al een hele tijd, en ondanks dat we zwanger zijn lezen veel oude bekenden mee.
Die gaven in het begin al aan hier geen problemen mee te hebben.Aangezien we een eigen topic hebben, kan je zelf kijken of je meeleest ja of nee.
Dus ik begrijp jou wel, maar we hebben het hier al eerder over gehad..
Vind het niet erg hoor!!
Groet R

Hoi Zuus.
Fijn dat je het leuk hebt gehad, en heerlijk dat je buik zo groeit.
Bij mij ook alles oke.
Een hele week snipverkouden geweest..balen, want ben daardoor sneller moe.
Het is nog niet over eigenlijk.
Maar een dag hoeven werken,dus dat scheelt.
Heb de kinderwagenbak gekocht..een lime groene..hip he!
En een badje, dekentje etc.
Wel leuk allemaal.
De komenden week gaan we verder met de kamer van de jongste, en dan komt daarna de babykamer aan de beurt.
Overal nog de nieuwe vloer leggen, en heel misschien gaan we de badkamer ook nog helemaal doen..
Dus genoeg te doen.
Wel weer een paar gewone werkweken voor de boeg, maar voor je het weet is het verlof..
De tijd vliegt voorbij.
Ik heb het de laatste tijd ook snel benauwd..dus of de buik nu al zo hoog zit?
Bij de vk geweest woensdag, en alles oke daar.
De baby liet meteen zijn hartslag horen deze keer, gelukkig.....en..ook de hik!! Zo grappig om te horen via dat apparaatje.
Verder alles oke, en sommige lage nieuwe broeken passen nu al niet meer.
Lekker fijn dus..
Draag thuis lekkere oude broeken..maakt het uit..
Op het werk vind ik het ook best zwaarder nu, maar ben geen zeur, dus gewoon doorgaan met wat je kunt.
Mijn banden beginnen soms ook op te spelen, mn als ik in bed lig..dus bijv met omdraaien.
Ken jij dat ook?
Ben nu functioneringsgesprek aan het voorbereiden..heb ik in april.
Achja, loopt wel los, ik werk er nu bijna 15 jaar dus!!!

Nou Zuus, ik spreek je weer.
Groet R

Hee RWTJE!!

fijn dat jij al gereageerd hebt op die ene reactie!(las hem net en heb dezelfde mening, dus 2x reageren is ook overbodig!)
dus jullie nog van allehande bouw plannen!wij gaan boven ook nog nieuwe vloer laten leggen; nu vloerbedekking die er al 10 jaar in ligt. we willen planken look alike; dus novilon ofzo iets.net hebben ze de 'loveseat' gebracht die ik besteld had; alias de voedingsstoel!had hem bij wehkamp besteld. stonden 2 knullen aan de deur; ik vroeg; willen jullie hem niet even boven neerzetten??....tuurlijk, dus hop daar stond ik met mn zwangere buik en 2 jonge knapen op onze slaapkamer onze love seat uit te pakken!!hahaha zie je het voor je!!is wel een hele mooi en staat toppie!!
Fijn trouwens dat alles ok was bij vk. ik volg week do weer!Heb vanmorgen afspraak gemaakt voor een pretecho. die is 12 april!jippie!!

ik moet om half 3 beginnen en zat straks te denken; nu de laatste loodjes tot het verlof ongeveer 2,5 maanden. tijd gaat echt snel he!heb ook nog vanalles te doen, zeg maar VEEL, maar als ik dan denk aan 1 juni verlof dan krijg ik er energie van!!
die bandenpijn herken ik niet; heb 1 x een harde buik gehad(tenminste dat denk ik, omdat ik het nog niet eerder gehad had!!)was niet prettig iniedergeval.

verder wat een heerlijk weer he, de lente mag beginnen!!!

ik ga nog ff vakantiespul opruimen en strijken en dan nog ff nr postkantoor....
mn vriend heeft zo'n geweldig leuke trap oldtimer auto besteld....t liefst had hij die al 1 jaar geleden besteld. zowel voor jongens als meisjes leuk....
geweldig om te zien hoe die mannen er mee om gaan. hij is echt zo betrokken en lief he!!t is niet alleen ons ukje wat rond fladderd in mn buik!!haha

meid, klus ze en succes met je functioneringsgesprek!!(zal inderdaad wel loslopen!!)xx
zuus

RW en Zuus,

Van mij mogen jullie blijven hoor!!!
Na ruim anderhalf jaar proberen en 2 miskramen lees ik toch liever jullie topic dan die van meiden die na 2 maanden proberen, de moed laten zakken!!
Daar stoor ik me veel erger aan...
Nee, geen enkel probleem!
Ga zo door,

Groetjes,

M3

Hoi m3,
Lief die reactie van je!!
Je hebt het niet makkelijk, maar dit waardeer ik wel hoor..
Ik duim gewoon weer lekker voor je!!
Liefs R

Terug
Bovenaan