RW,maken wij hier ons hoekje?

Hee!Ben je me nog voor! Ik wilde vanmiddag al reageren; maar forum moest er geloof ik nog aan wennen dat de lente (officieel) begonnen is!!
Hier ook alles paletti!!Vanmorgen nog bij vk geweest; bloeddruk goed, kleintje is goes gegroeid en hartje tilte prima!!ik had ukje vandaag nog niet gevoeld(was ook pas 9 uur)maar vk legde haar ijskoude hand op mn buik; en er schopte er toch een van; brrr ga weg met je koude hand!!was er grappig!
verder heb ik boeken vol geboortekaartjes hier, pffff wat moeilijk!heb 1 leuke op internet gezien en die zat er juist niet bij!Wel dat boek maar paar pagina's waren eruit, dus denk dat ie hem wel heeft. verder heb ik op internet een mooie foto gezien en lijkt me iets met een foto van de baby en handje en voetje ofzo ook erg leuk, maar dan moet je gewoon kijken of het dan lukt en er evengoed een al bestaande er naast hebben.

Nou, ikea ze en fijn weekend alvast!ik heb ook lekker vrij t weekend; nog geen plannen!
xx zuus

Shame on us too!!afgezakt tot 5...oepsie, maar wat wil je met dit mooie weer!
lekker buiten!!!
hoe issie?!
deden jullie ook nog een pretecho of?
wij 12 april!ben benieuwd!zal zeker stuk relaxter zijn als bij 20 weken echo. die ging als een roes aan me voorbij....
xx zuus

Hoi Zuus,
Ja hoor alles goed, en lekker genieten van het weer ja..
Ik vind het heerlijk en al helemaal als ik denk dat ik over een dikke 7 weken al thuis ben!!
Nee, voor ons geen pretecho.
We houden het lekker zo, en gaan echt voor de verrassing!
Hebben we bij die andere twee ook niet gedaan.
Ik heb wel echt bewust die 20 weken echo meegemaakt, dus vind het goed zo.
Ben druk met schoenen kopen voor de kids, en dat valt mn voor de ouste niet mee.
Ga morgenavond wel even met haar naar de stad...
Ben vanmorgen toen ze op school waren al vast wezen kijken, en van die stad door slenteren heb ik wel last nu. Mijn buik trekt zo dan he..ken je dat als je te druk bent geweest?
Achja, werken gaat nog goed.
We hebben voor de meivakantie een buitenhuis geboekt in Zeeland..
Dus wel lekker, en vlakbij zee.
Ik hoop dan ook de babykamer aan kant te hebben, maar we zien wel.
Morgen werken en nu nog eerst even stofzuigen..lekker dat buitenspelen..hahah
Tot later, groet R

Goeimorgen....of toch niet.

Bij mij is de bruine prut weer gespot ongeveer een week voor mijn NOD dus dat kan wel kloppen. Denk dat het voor mij dus weer over zal zijn, op naar ronde 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dan maar bellen met het ziekenhuis als mijn ongie echt doorbreekt voor een HSG onderzoek. Ik voel me heel gelaten terwijl ik andere maanden heel erg verdrietig was. Zit nu dus echt in de medische molen.

Ga vanavond stappen met een vriendin van mij in Deventer en denk dat ik maar een lekkere cocktail ga drinken (niet teveel want ik weet nog niet zeker of de ongi doorbreekt)

Veel liefs
Nataly

Hoi Zuus,
Alles oke?
Ik was vandaag weer voor controle bij de vk. Alles keurig op schema, en als ze het aan de baby af moest lezen hoe ver ik was,[ dmv het voelen aan de buik..]  dan zou ze zelfs 27 weken zeggen. Dus dat klinkt mooi. Ze kon de baby lekker voelen liggen zei ze, Lag lekker overdwars!!
Buik groeit prima, genoeg vruchtwater etc. Ze zei ook nog dat ik zo'n ''lekker tussendoortje'' was..hahaha..ze bedoelde niets te klagen en snel klaar..Leuk he!
Voel me goed, word alleen chaggie van die verstoptte neus!
Zou lekker nu vrij zijn tot dinsdag..
Werd ik vanmorgen gebeld, dat er veel zieken zijn, en ik morgen toch moet werken..
Balen dus.
Maar goed, die collega werkt dan de 16e voor mij.
Vandaag beddengoed gekocht bij Prenatal, voor het ledikantje.
Morgen legt mijn vriend de vloer in het kamertje, en dan kunnen de meubels erin..Leuk om te doen he!
Met de Pasen geef ik al enkele jaren een brunch voor mijn zus en haar gezin, bij ons thuis.Gezellig, en als het inderdaad mooi weer word gaan we naar de kinderboerderij/speeltuin ofzo.
Heb jij plannen dit weekend?
Ik pieker me ook suf voor de namen..erg moeilijk.
Jullie zijn   daar al uit?
Achja, we zien wel. Mijn buurvrouw is volgende week uitgeteld..spannend. Toch een raar idee, omdat ik toen ik die miskraam kreeg ook dan zou zijn uitgeteld..Dezelfde dag dus.
Dan was ik nu 39 weken!
Raar dat die dag je toch zo bij blijft he..
Maar kijk aan, we gaan alweer week 27 in..we mogen niet mopperen!
Hopleijk met jou ook alles oke, en tot later!
Groet R

Nataly, las dat je weer ongesteld bent geworden.
Het zit je echt niet mee.
Ik hoop dat er binnenkort ook voor jullie beter nieuws is,
Houd moed, het komt vast snel!!
Veel liefs R

Klinkt wel makkelijk, en ik besef maar al te goed dat het in jouw hoofd niet zo werkt hoor..
Ik gun het jou ook echt zo!!

anders ik wel naat!!Wij duimen door!!

Hee Rwtje!!
lekker aant snotteren dus!
Hier ook alles prima!!voel me goed!gister en vandaag aan mn magneet vlak geschilderd; komt onder gewone verf, kun je wat leuks met magneetjes ophangen. en we hebben de andere verf ook gehaald, dus we kunnen aan de slag. Vloer uitgezocht en gordijnstalen hebben we hier.
Naam zijn we uit ja! t wordt; greet! hahaha secret!
geboortekaartje zijn we nog niet uit. Wil toch iets met een foto denk ik...
donderdag hebben we de 3d 4d echo en controle! ben benieuwd naar die kleine actieveling!!
ja inderdaad alweer de 27e week in, de tijd gaat ZO snel he, niet normaal meer!!
Gister was 20% kortings avond bij hema, nog ff babyspullen gescoord die we nodig hadden en nog wat rompers en broekjes.
Fijn dat bij jou ook alles lekker loopt!!
Nou paas brunch ze!
Ik moet maandag werken en mn vriend ook en erna bij mn broer eten. verder geen plannen.denk misschien gezellig geen paaseieren verven maar de baby kamer!!
xx zuus

Heey!
Gister weer wat nieuws ontdekt!
Lag in bed met mijn buik bloot. Was net in bad geweest en ukje was erg actief....
wat zie ik; zag gewoon mn buik de hele tijd super erg bewegen
zag gewoon dan ukje onder mn huid draaien
echt super

helaas was mn vriend er nog niet, maar vanavond gaan we weer baby spotten!!
xx ZuuS

Terug
Bovenaan