RW,maken wij hier ons hoekje?

Hoi Zuus,

Ik ken wel dat gevoel wat je bij je partner hebt nu..
Wij zijn as zaterdag 16 jaar bij elkaar, en toch kijk ik nu weer heel anders naar hem.
Hij lijkt er nu bij de derde meer klaar voor dan ooit..haha
Hij zei laatst dat hij het ook wel weer spannend vind die derde erbij straks lief he!?

Achja, bij de eerste heb ik hem wel een beetje om gepraat, ik was er zoooo aan toe zeg maar, en hij twijfelde nog. Toen gaf ik aan dat hij het dan maar moest zeggen als hij het wilde, en toen hij dat deed, zijn we er voor gegaan..Okt 1998 was dat, en dec 1998 was ik zwanger. Dat ging hem vrij snel..
Daarna toen ook een dip gehad..erg jammer, en ik had het toen zwaar zeg. Die kleine was toen pas 5 mnd..

Nu voelt het anders aan, en hij is er meer mee bezig lijkt het. Aait mijn buik als ik langsloop, etc..leuk.
Ja, die mannen!!

Verder vandaag gewerkt..rustig, ik kon het alleen af..maar als je alleen werkt heb je het toch weer druk zeg maar! haha
Ga misschien toch maar eens de huisarts bellen ivm die benauwdheid.. Vandaag op het werk soms ook even zo'n moment..erg irritant. Ik ben echt geen zeur ofzo, maar ik baal er gewoon van.
Vandaag vroeg iemand, wanneer ga je met verlof??
Ik zei; nou dat duurt nog even...[ ik ga dan al wel 16 mei he!!]
Verder geen nieuws, hoop alleen dat de kamer van de jongste lekker opschiet, hij kijkt er zo naar uit!

Groet en tot gauw, liefs R

Ja inderdaad die mannen!haha!die van mij had zo'n trapauto old timer besteld(of had ik dat verteld he)heb hem net opgehaald. wel erg leuk, ook voor evt een meisje!gister een badje in een soort houten rijtrolly gekocht; via via; erg mooi en handig je kunt het met emmer vullen en dan emmer eronder zetten en erna loopt het water er zo in weg.

de eerste yoga les was erg relaxt; wel wennen; je moet heel erg op je ademhaling lekken in je zelf; nou als ik op mn ademhaling ga letten dan krijg ik het al benauwd en ga je anders ademen. maar het was de laatse blok waar we in instroomden en in april begint de nieuwe blok van voor af aan. ze zegt dat kunnen jullie vast wennen!de anderen waren ook al een stuk verder. is in april leuker als er meer van rond dezelfde periode bij zitten.

hoe ist met je benauwdheid?!ben benieuwd, lijkt me vervelend.

oja; op vakantie begonnen spontaan mn tepels te lekken!!?? ik dacht NU AL?? maar ik las dat dat inderdaad al kan; gezelligggg!eerst steeds wat witte druppels, vanmorgen zat in mn hempje een natte vlek. dus ren nu rond met wattenschijfjes in bh!haha jij hier ervaring mee?

x zuus

Hoi Zuus,
Lekkende borsten, daar heb ik nooit last van gehad.
Wel om me heen mensen die het hadden, en het is inderdaad erg vervelend.
Je moet er constant rekening mee houden.
En die zoogcompressen zie je ook zo door je kleding heen..geen gezicht.
Maar als je borstvoeding geeft wel noodzakelijk.
Die van Natusan vond ik de allerfijnste..niet goedkoop..wel fijn.
Maarja, ik hoop ze deze keer niet nodig te hebben..hahaha.
Verder alles oke, en mijn benauwdheid gaat vandaag wel. Misschien scheelt het dat ik thuis was?
Minder druk?
Is inderdaad ook wel vervelend, dus hoop dat het niet nog al die weken blijft.
Zo'n trapauto..leuk ja, is het zo'n rode met geel?
Die zag ik laatst ergens..
Mijn zoontje rijdt nu veel op zijn tractor de buurt door, erg stoer en leuk.
Kreeg hem van mijn ouders voor zijn eerste verjaardag, maar kan er nu pas op.
Ze liggen net gedoucht enwel op bed, allebei moe.
Veel buiten gespeeld, en dochter zwemt twee keer op woendsdag..vermoeiend dus.
Ik ben niet vakaer moe, jij?
Trek het best wel goed.

Dit weekend kijken voor een andere auto..die we nu hebben heeft hoge reparatiekosten..minder leuk..en duur.

En ws is dan de kamer voor de jongste klaar, word morgen afgeschilderd..leuk!

Verder geen nieuws, groet van R

Ze zullen wel trots zijn op de nieuwe kamers!!leuk!fris t voorjaar in!volg. week komt woninginrichter voor de nieuwe vloer boevn!ben benieuwd of hij wat moois heeft, maar zal wel; wil houten planken look a like en dan kunnen we binnenkort aan de muren beginnen!heb er al zin in.....dat zeg ik nu!!
Net nr thermaalbad geweest met vriendin die in londen woont en 10 dagen hier was. is me niet top bevallen; net yoghurt met muesli gegeten, t zat er net in en toen...kwam t weer er uit.
ik wil straks nog ff de stad in en boven de ramen eigenlijk nog wassen.
qua moe heid gaat t hier ook prima; s avond ben ikwel eerder moe er slaap ik ala minute!s morgens top fit!
wat is de week weer gevlogen!alweer donderdag en 23 weken vandaag!gaat snel he!
tot snel xx

Hai meiden,

Ik sluit me helemaal bij M3 lees hier ook nog regelmatig mee hoor omdat ik op de hoogte wil blijven van jullie zwangerschap.

Ik geniet van jullie verhalen en lees dit graag hoor.

Onze tijd (die van mij en M3) komt vast nog wel.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nathaly,
Leuk en lief dat je zo reageert..
En ik ben er ook van overtuigd dat jullie tijd nog komt!!
Dan lezen Zuus en ik mee met jullie!!
Hoe gaat het inmiddels met jou verder?
Hier alles goed!
Wel een drukke week gehad, en eigenlijk constant met een inval gewerkt ivm zieke collega's.
Dus ik heb het wel gehad deze week zeg maar. Je loopt de benen uit je lijf.
Gelukkig nu weekend.
Lekker relaxen, en opruimen, uitzoeken, etc..
Volgende   week word het mooi weer geloof ik, zou heerlijk zijn.
Tot later..Groet en liefs R

Hoi Zuus,
Hoe is het met je?
Hier dus alles oke, alleen een beetje uitgeblust wat betreft werken..Veel zieke collega's, dus extra druk gehad en dus een beetje op nu. Gelukkig weekend nu!!
Dit weekend geen wilde plannen, wil zo wel even naar Ikea eigenlijk, hoopte dat mijn zus mee wilde, maar die belt maar niet terug..
Ga toch maar even alleen denk ik.
Kids inderdaad heel blij met hun nieuwe kamer, en ik ook. Lekker opgeruimd en fris.
Poetst een stuk lekkerder. haha
Wil ook jassen voor de kids gaan kopen, en schoenen voor de oudste.
Ja, anders is al het leuke weg..1 April komt de kinderbijslag en dan gaat iedereen, weet ik uit ervaring..Beter dus voor die tijd gaan..
Nou verder geen nieuws eigenlijk..Spreek je later, anders word het nu te laat om nog te gaan. Liefs R

Terug
Bovenaan