RW,maken wij hier ons hoekje?

Hoi Zuus,
Ja, ik ken ook wat je schrijft, dat je de baby onder je huid ziet door bewegen..
Zo gaaf is dat.
Aan het einde draait het soms zo om zijn/haar as, en dan zie je dat je hele buik eerst bijv links naar voren steekt, en dat het kleintje dan weer aan de andere kant gaat liggen..
Erg leuk.
De kids zien het ook regelmatig al.
Onze oudste is ziekjes sinds zaterdag. Oorpijn en overgeven.
Gelukkig vandaag en morgen ook vrij van school.
Woensdag ga ik ws wel even mat haar naar de arts, om de oren na te laten kijken.
Ze is echt nooit ziek, dus sneu voor haar, want ze is niets gewend.
Ik morgen werken..bleh..weinig zin, collega heeft weekje vakantie nl..
Dus weer extra hard lopen zeg maar, als er een inval is.
Ik moet nog maar 11 dagen werken [ en 1 dag cursus buiten de deur.] nu...beter he!! Aftellen maar.
Heb er zin in, en thuis genoeg te doen denk ik..
Opruimen en kasten herindelen etc..Poetsen etc.
Leuk wel, en lekker dat je als je hele dagen thuis bent, je ook tijd hebt voor andere dingen.
Straks even naar de baby zaak in Veenendaal, even neuzen..
We hebben allemaal vrij dus lekker de tijd..zal wel druk zijn.
Ik wens je nog een fijne dag, en succes donderdag met de controle/echo!!
Ik hoor het wel weer.
Groet R

11 dagen nog maar!vet vakantie ervoor gepland of wat? ik 29 mei met verlof 6 weken van te voren.
controle was ok; bloeddruk prima, goed gegroeid en hoofdje lag al beneden!pretecho was geen pret; echokop was kapot..dus hebben hem maandagmorgen om half 9.
hoop dat t met je dochtertje wat beter gaat nu!?
nou de laatste loodjes dan voor jou al he!!
kamertje wordt trouwens erg leuk!ben volop aan t schilderen, vloer komt bijna, gordijnen zijn besteld, kamertje is binnen dus hoeven maar te bellen omt te laten brengen/opbouwen!!leuk leuk die dingen.
nog wat gekocht in babywinkel?
xx zuus

Niet echt gezellig om hier alleen te typen....
RWWWW????still alive??druk?

Hier alles ok!bijna alle spulletjes in huis, volg.week di en woe vloer boven en volg week maandag komt babykamertje!!

las bij andere topicdat jullie ff weg gaan?waarheen!?have fun!
xx

ps. 3d/4d echo was errug leuk!!

SORRY SORRY SORRY
Hoi!!!
Ik zag ons topic steeds niet staan, en lees vaak alleen de eerste pagina maar..
Had niet door dat je alweer wat had geschreven.
Zal het goed maken!!
Hier alles oke, op dikke voeten na dan!!
Ha haaa..
We zijn inderdaad weggeweest naar Zeeland, en dat was even heerlijk zeg. Wat een weer he!
Lekke aan zee geweest, en de kids vermaakten zich wel.We hadden een huisje bij Aqua Delta gehuurd, zo'n buitenhuis, een echter aanrader!
We hebben in de buurt lekker geshopt en we zijn wezen bowlen, en zwemmen.
Achja, lekker elke dag uit eten, en lekker weinig doen.
Nu zijn we thuis en doe ik de laatste inkopen voor de babykamer. Die is al zo goed als af.
Bedje is al opgemaakt zelfs..haha
Vanmorgen naar de vk geweest, en ze is altijd heel enthousiast over mijn mooie soepele buik. Leuk is dat. Kindje ligt met rugje links van mijn buik, en hoofdje beneden.
Ze liet de oudste twee even zien met een pop hoe het precies lag. Die hebben nog vakantie, en waren alle twee ook mee, en papa ook.
Moet nu de 23e al weer.
Wel leuk dus, als je wat vaker mag.
15 mei begint mijn eerste zwangerschapsbegeleidingscursus les..ben benieuwd.
Ging jij ook nog zoiets doen?
We hebben sinds 25 april een nieuw buurjongetje..jeweet wel van die buurvrouw waarmee ik eerst tegelijk was uitgerekend..
Wel leuk zo'n klein manneke, een slank mooi ventje vond ik het.
Achja, vandaag al 30+2 weken he!!
De tijd gaat snel.
Ik moet nog 5 dagen werken...dus dat schiet ook al lekker op.
Heb er helemaal zin in om vrij te zijn..jij dan?
Hoe is het met jou verder?
Slaap je nog goed, en voel je al dat het zwaarder word?
Nou, ik hoop dat je het snel leest..
Zal weer beter op ons stukje letten..!!
Hahahaha
Groet R

Ha!!
ja ik dacht al....waar is ze gebleven!!
hier ook alles erg goed....op de dikke voeten na en soms dikke vingers, maar als dat alles is!!
Ik moet vanmiddag naar de vk!inderdaad leuk dat we nu steeds vaker mogen!!
Vandaag komen ze het kamertje brengen en opbouwen!!Ben benieuwd!hoop dat ze op tijd komen want moet om 3 nr vk en om half 5 werken. maar anders komt mn pa hierheen als ik wegmoet!Fijn!
Ik moet nog tot de 26e werken,nog 13 keer....ben ook af aant tellen!!haha
en fijn dat het al zon lekker weertje is!!(of was???)t regent hier.
dus een leuke vakantie gehad?ik ben dit weekend met vriendin op de veluwe geweest; bij apeldoorn
lekker geshopt en gerelaxt!was erg leuk, maar was ook heel blij om weer thuis te zijn gisteren!ben nu echt t liefste thuis!haha huismus he!
een collega zei ook tegen me; ga toch nog even lekker weg samen met je vriend; nu kan t nog, maar ik heb daar helemaal geen behoefte aan!Laat ons maar lekker hier en als kleine er is kun je toch ook nog altijd iets ondernemen!
Ik doe trouwens zwangerschapsyoga!is al vanaf maart!maar is erg leuk en ontspannend en denk dat ik er ook wel wat aan heb voor bevalling hoor!en is even ee uurtje lekker voor jezelf en leuk met vrouwen die rond dezelfde periode zijn.
Nou ik ga hopen dat die vrachtwagen zo voor komt rijden!!
tot snel!
x zuus

ps ik las net dat als je IZZ verzekerd bent(is als je inde zorg werkt) je 64 uur kraamzorg krijgt!!!!omdat ze dat nu veel nr 44 uur terug brengen, maar hun vinden dat de ze kwaliteit van de geleverde zorg moeten garanderen en tegemoet willen komen in wens van verzekerden en 44 te weinig vinden en als t verminderd wordt ook de banen in de kraamzorg zullen verminderen....
ERG fijn dus!!

Hoi Zuus,
Ja die kraamzorg!!
Ik heb al intake gehad..jij dan?
Krijg maar 40 uur, omdat er meteen al 4 uur afgaat omdat ik geen borstvoeding ga geven..
Dus ws 8 dagen van 5 uur ofzo.
Achja, als de bevalling een beetje lijkt op de vorige keer is het geen probleem.
Dan sta ik al gauw weer zelf de kids te douchen smorgens etc..
En kook ook graag mijn eigen eten hoor..
Maar als het tegenzit kan de vk een nieuwe indicatie geven he, met meer uren..dus we zien wel.
Hoop vooral dat ze de oudste twee lekker vertroetelt...ja toch.
Maar oma haalt ze ook vast wel eens een keer op, of mijn zus ofzo.
Ik wil wel echt die eerste week een beetje rust houden, omdat het er anders niet meer van komt.
Maarja we zullen zien hoe het gaat.
Hier ook bereslecht weer hoor, onweer, hagel en veel regen.
Maar vorige week was het heerlijk..
Dit weer is wel veel beter voor mijn voeten, die herken ik alweer een beetje als de mijne.hahaha
Het werken vind ik nu wel wat zwaarder, maar het gaat me lukken om zonder ziekteverzuim met verlof te gaan..
Ik doe echt rustig aan nu..kan ook want het is nog vakantie!
Dus er zijn weinig kinderen en dat scheelt.
Wel komen er nu net veel nieuwe kinderen bij, dus dat is jammer want die leer ik dan pas later kennen!
Achja ik ga straks lekker aan mezelf denken..
Hoe is het kamertje??
Tevreden over het is nu?
Wel echter nu je een kamertje klaar hebt he, voor die kleine..
Vond ik heerlijk al bij de eerste..even binnenlopen dromen..haha
Doe ik nu ook weleens, en onze oudste had  al vlot haar pop in het bedje liggen..leuk he!
We komen langzaam ook uit de namen..kiezen wel weer iets  dat je niet  veel hoort denk ik.
Maarja het blijft moeilijk.
Ga nu even wat drinken, heb zowaar dorst.
En probeer optijd te slapen, want slaap zo slecht weer..en elke minuut is er een.
Kids morgen halve dag naar school, en s'middags geen zwemles..scheelt weer.
Tot later..Groet R

Hoi hoi!

ja het kamertje is klaar, op wat kleine dingen na; gordijnen komen begin volg week en we moeten nog een nieuwe lamp uitzoeken. T is zo leuk geworden he!ben er niet weg te slaan!!
heb ook wat dingen wat echt bij jongen of meisje horen gekocht, maarja omdat wij het alleen weten liggen die nog goed opgeborgen; wiegdeken en ledikantdeken en kleertjes!!
de box staat hier ook al in de kamer en heb vandaag de laatste dingen gekocht; tummytub, parasolletje voor op de wagen, mandjes voor in de kasten voor de sokjes ed
vandaag is ons nichtje jarig, dus straks verjaardag gehad, ze is erg verwend geworden!!maar is ook een schatje!Ze is 3 geworden. onze schoonzus,(de mama) is volg week vrijdag uitgeteld vd tweede dus erg spannend!!hoop een beetje dat t t andere geslacht wordt als onze uk, dan wordt t niet zo vergeleken als ze er beiden zijn en in de toekomst.
de kraamzorg komt bij ons woensdag, ben benieuwd hoe veel uur we krijgen. bij jou  is het natuurlijk heel anders als bij ons; de derde en de eerste!

we kregen trouwens vandaag een uitnodiging van mn vriends neef die gaat trouwen. wonen sinds eind 2006 in washington vanwege werk (nee nee we gaan niet nr the states) maar omdat zij er nu niet mag werken omdat ze niet getrouwd zijn oa gaan ze trouwen, zal niet alleen de reden zijn hoor!maar ze trouwen 17 aug in de ....kerk te nijmegen en daarna gaan we met zn allen nr het tjeukemeer te friesland voor een 'feestweekend' . ik hoop dat we er naar toe gaan. onze uk is dan 4 weken, dus verwacht dat dat wel gaat. of wat denk jij als ervaren mama. we slapen dan wel in hotel. feest terrein is op boeren huppeldepup met bungalowtenten, tipi's of met camper tentje natuurlijk of hotel.
ik zei straks tegen mn schoonmoeder; gaat toch goed wij met de kleine in koepeltentje!!haha je had haar gezicht moeten zien!!

nou jij zult nu wel je laatste werkweek hebben bijna of?weet dat jij er vakantie voor pakte toch?
t is alweer 10 mei, pfff wat vliegt de tijd he!!

ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot mails!
x zuus

Hoi Zuus,
Gaaf dat het kamertje klaar is.
Wb het feetsweekend denk ik dat het ook heel erg afhangt van de bevalling, en start van jou en je baby..
4 Weken is nog wel heel jong hoor, en een baby heeft echt zijn rust nodig..jaja.
Kan door zoiets heel erg van slag raken..en ofdat dat het waard is?
Misschien een oppas achter de hand houden??
Ik weet niet of ik het zou doen?
Misschien 1 dag gaan?
Achja, je weet toch niet hoe het loopt, en wat als de baby 14 dagen te laat komt??
Kan ook maarzo he??
Nee, ik ga je niet bang maken, hahahaha
Hier alles goed, en inderdaad alleen nog maandag en dinsdag werken..heerlijk!
Heb alleen nu ineens weer erge last van maagzuur dat steeds omhoog komt..lekker!
Ligt ws aan iets dat ik gegeten heb..
Maar wat??
Tot later. Groet R

Terug
Bovenaan