RW,maken wij hier ons hoekje?

Hoi Hoi!

Ja dat klopt ook en ik begin zelf al wat meer te twijfelen eraan. Was in het begin erg enthousiast, maar hoe meer ik erover nadenk....vraag ik me inderdaad af wat je er aan hebt.
en als ukkie inderdaad 2 weken later komt, nee dan ga je al zeker niet. Mn vriend was vanaf het begin al wat 'terughoudener', maar we kunnen dan altijd nog gaan, mochten we dan zoiets hebben van ja t is te doen!

Ik heb ook wel vaker brandend maagzuur, gooi dan even een rennie naar binnen en t verdwijnt als sneeuw vr de zon!maar is wel vervelend ja.....maar als dat alles is denken we dan maar weer he!!nu t weer wat minder is zijn mn voeten ook niet zo dik gelukkig, maar t weer mag nu wel langzaam aan beter worden he nu onze verloffen vr de deur staan!!

hee een heel fijn weekend en tot snel!
xxzuus

Hoi Zuus,
Tuurlijk kun je tegen die tijd zien, wat je doet met dat feest..
Gewoon maar even aankijken dus..
Hier alles goed, en een leuke moederdag gehad, met zelfgemaakte cadeautjes op bed vanmorgen..en lekker flesje Roma, en zelfbruinende bodylotion..
Daarna even naar mijn ouders geweest, en vanmiddag met schoonouders en nichtje en neefje naar zo;n speelparadijs geweest.
Schoonzus en zwager gingen niet mee.
Schoonzus kwam er vorige week achter dat ze zwanger was..
Ze heeft een spiraaltje en hij is een maand geleden gesteriliseerd..
Niet echt de bedoeling dus.
Ze had al een week of 2 klachten en vloeide ook, en ook veel buikpijn. Deed de arts eerst een beetje zo van, achja, je darmen ofzo..
Bleek bij de huisartsenpost dat ze zwanger was!
Natuurlijk geschrokken, maar de klachten bleven, en nu bleek donderdag dat ze een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had..
Erg he..en haar eileider is verwijderd, en ook het spiraaltje dat uiteraard niet op de goede plek zat..Dat zat er bijna 5 jaar in, en moest er in augustus toch al uit..
Maargoed, zwanger, niet gepland, en ook nog eens fout gegaan..
Hij wilde echt geen kids meer, en zij volgens zeggen ook niet, maar ik dacht er al het mijne van..Ze riep zo hard dat ze er niet meer aan moest denken,,dat ik dacht... zo van volgens mij wilde jij best nog wel..
Erg lastig lijkt me dat voor haar..
De goede eileider is nu ook dichtgemaakt, dus nu kan het van twee kanten niet meer..
Het zal je maar gebeuren..

Ja, mijn voeten gaan nu ook weer beter, maar ook ik hoop op iets beter weer als we straks thuis zijn.
Ik moet echt nog kleertjes bij kopen, en vind weinig leuks voor als je het geslacht nog niet weet zeg maar..Jij nog tips?
Als het goed is komt de schilder deze week nog voor de overloop..ik hoop het.
Ik moet echt nog wel een lijstje maken met wat ik nog moet gaan aanschaffen..
Bijv thermometer..voeding in huis halen, etc..
Achja, wel heel leuk om te doen.
Jij nog inkopen doen verder??
Ik probeer het met mijn eigen kleding te redden zo..zonde om nu nog van alles te gaan kopen he..

Nou morgen werken, en dan dinsdag afscheid voorlopig..
Moet  ook trakteren, maak er een gezellige dag van op de groep..

Onze baby strekt zich lekker uit soms en vnl rechts voel ik dan een hele bult..hakje ofzo..hoop dat hij/zij goed blijft liggen..
Wanneer jij weer controle?
ik met 33 weken..

Tot later..doei Zuus..
ps lijkt me leuk om jou een kaartje te kunnen sturen tzt als de kleine er is..hoe gaan we dat doen?? Vind je dat wat?
Ga hier niet mijn adres etc neerzetten..achja, hebben we het nog wel eens over..
groet R

Heey!

Wat een leuk idee van dat kaartje!Erg lief van je!maar adres hier is inderdaad niet zo nee. misschien kunnen we het mailen?Zal mijn mail adres erbij zetten dan kunnen we zo adres wisselen!
Dus goed verwend met moederdag!Ik kreeg gister ook al een moederdag kadootje!!Erg lief!Een schattig babypakje en een t shirtje!
heb t verder nog tegen niemand gezegd, want dan wilden ze het natuurlijk zien en het was erg geslachtsbepalend!!haha en niemand, of nee bijna niemand weet dat wij weten wat het is!!
Maar is inderdaad moeilijk kleertjes te kopen als je het niet weet!Ik heb ook het een ent ander op www.kixx-online.nl besteld; een super site met veel kinderkleding zowel nieuwe collectie en ook veel dat afgeprijsd is. Is voor baby's maar ook oudere jongens en meisjes!
ik heb mezelf nu een kleertjes-koop verbod opgelegd want als de kleine er is zul je ook nog vanalles krijgen.
en ja die kleertjes die ik gekocht heb zijn dus echt geslachtsbepalend, dus ik mag ze nog niet leuk uitstallen, dus zodra ukkie er is komt dat meteen allemaal de kast uit!!hahaha
Ik heb verder alles in huis. (wat moet ik in mijn verlof dan gaan doen!!??haha) alleen nog vullingen voor de luieremmer, die emmer heb ik van een vriendin geleend.

Erg vervelend voor je schoonzus en man zeg. Ook al zeggen ze er geen meer te willen het blijft rot denk ik. En nu is het dan helemaal over en uit.

ik ga ff chatten met mn tante uit singapore!
tot snel!
oja mailadres;
suzan_vanbaal@hotmail.com

tussen voor en achternaam zit een _ maar die zie je nu niet met die lijn eronder!

Voor ik het vergeet; geniet morgen van je laatste werkdag meid!!!

(weet ik trouwens wat vr werk jij doet?las laatst iets met kinderen, maar kan t me eig niet herinneren??!!)
ik begeleidt verst. geh. in woonsituatie. ze zijn ZO betrokken he en erg lief en bezorgd nu ik zwanger ben!ze zijn er veel mee bezig!

xx zuus

Hoi Zuus,
Nou, ik ben lekker vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Raar idee hoor, gewoon geoorloofd lekker thuis blijven.
Kids hebben ook ivm hemelvaart nu vrij tot maandag, dus vanmorgen lekker tot half tien in bed gelegen..niet echt geslapen, maar toch relaxed..
Ik werk op dagopvang van een kdv.
Kreeg gisteren een mooie luiertaart, en een bon van de collega's.
En van nog wat kids chocolade, en een mandje met beschuitjes, en muisjes..voor straks!
Lief dus.Mijn zus belde me op het werk, net voor ik gisteren naar huis ging, zo van; ''Om je er even aan te herinneren dat je bijna met verlof gaat!''! Grappig he, alsof ik dat zou vergeten..

Nu dus lekker genieten.
Gisteren voor de eerste keer naar de gym geweest.
Groep van 11 geloof ik, en ik ben als tweede uitgeteld.
Wel ben ik de enige die de derde krijgt, en de rest vnl de eerste.
Ja, merk nu ook dat er meiden van 23 bij zitten, en dat ik nu juist een van de oudste ben!! Ik was bij de eerste 26, dus wel grappig.
Achja, we zien wel, hebben gisteren alleen maar gekletst..
Er is ook twee keer een partneravond..gezellie.

Vanmiddag moet de oudste wel naar zwemles..
En dan haal ik meteen even boeken bij de drukker voor de geboortekaartjes.
Weet wel wat het ongeveer zal gaan worden hoor.
Wil ook binnenkort wel uit de namen zijn, je weet maar nooit.

Nou, ik spreek je later..
Groet R, ps ik stuur je mijn adresgegevens nog via de mail..

Nou, voor jou is het dus officieel begonnen!!Wat vliegt de tijd he, pfff!
Ik nog een week; volgende week zaterdag de laatste dag!Deze week 4 overdrachten van de 4 clienten die ik begeleidt en nog even van alle clienten genieten om het zo maar te zeggen!Van ene kant heb ik t ook echt gehad met werken, maar van andere kant zo lang weg!gelukkig is t maar 15 minuutjes rijden, dus weet ze altijd te vinden en heb buiten werk ook nog goed contact met een collega, dus ze houdt me op de hoogte!!

Gister de kraamzorg hier gehad!Krijg....67 uur!!(omdat ik dus izz verzekerd ben 20 uur extra  en als vriend werken gaat 3; wist niet hoeveel je er dan bij kreeg, of aftrokken als hij werken is of thuis is; 3 maar dus kan hij lekker hier blijven)
maar beter teveel uur als zo weinig. heb er nog geen ervaring mee met kraamzorg, maar je kunt beter op t laatst eerder stoppen in overleg als alles erg goed gaat, als dat je denkt; ik wil nog niet zonder...
wanneer komt kraamzorg bij jou of gaat t telefonisch omdat t je 3e is?

nou nog wat beter weer en dan is t helemaal top!

hoop dat jullie snel uit de namen zijn. deze zijn bij ons de hele tijd t zelfde gebleven en vinden we nog steeds topnaam!!
en de kaartjes hebben we ook zo goed als klaar; doen iets met foto van ukkie, maar die zie je tzt wel!!haha

xx zuus

Hoi Zuus,
Lekker joh veel uren kraamzorg..!!
Inderdaad gewoon kijken of je alles nodig hebt, maar laat je zo bij die eerste gewoon lekker in de watten leggen. Je krijgt het nog druk genoeg..
Bij mij zijn ze al weken geleden geweest, krijg 40 uur. 8 keer 5 uur.

Vriend gaat na twee dagen weer werken, in de buurt gelukkig..en als zij dan weg is is hij nog wat thuis.
Zus heeft ook vakantie dan,en schoonouders zijn in de buurt, dus wel te doen.
Vriend heeft eigen bedrijf,en kan dus makkelijker vrij nemen als hij wil, omdat hij dat al bij de klanten heeft gemeld..

Ben benieuwd, maar als de bevalling tegenzit of wat dan ook, dan kan de vk regelen dat  ik meer uren krijgt hoor.
Dus als het moet...kan het altijd nog.
Op een gegeven moment wil je ook weer in je eigen huis kunnen doen wat je wilt..haha
Ligt ook erg aan wat voor een type je krijgt in huis.
Als ze de kids maar vermaakt, en goed is voor mama en baby..ja toch?

Ga zo boodschappen doen, en dat is best een hele klus als ik de andere twee ook mee moet nemen..
Maarja, vriend werkt vaak ook op zaterdag..
Volgende week gaan de kids weer gewoon naar school.
Dus dan is er meer tijd voor rust.
Namen zijn we nog niet klaar mee, maar wil dat wel binnen een week of twee rond hebben, voor mijn eigen rust.
Kaartje komen we wel uit..
Nou, geniet van je weekend, en je laatste week werken..
Groet R

Terug
Bovenaan