RW,maken wij hier ons hoekje?

Hallo!
Nu ik dit typ zie ik jou al met je dikke buik, boodschappenkar en 2 kids door de supermarkt sjorren!!haha
soms zie je zo'n mama met zo'n kind wat persee iets wil en in de winkel ligt de mekkeren. Dan denk ik; pfff, hoe zou ik er mee omgaan....
Ja de laatste week werken alweer....gaat zo snel he!
moet eigenlijk nog de stad in voor vanalles, maar bedenk me net; daar heb ik vanaf volgende week alle tijd voor!!
mn schoonzusje was gister uitgeteld. Wordt nu wel erg spannend!ben zo benieuwd wat t wordt he!
ik zal zo eens even polshoogte gaan nemen bij hun!
is ook erg lekker weer vandaag he!!
ik droom de hele week al iedere nacht de uiteenlopenste dingen; van een kamer vol schildpadden, tot aan mn bevalling en mn moeder die ook zwanger is??!!
verder is mn buik vaak heel hard en voel ik die kleine echt hard duwen, dus niet meer van die schopjes. en uk heeft vaak de hik!wel dagelijks.
maar het gaat nog allemaal erg goed en we genieten er nog maar goed van he!!
fijn weekend!
xx zuus

Hoi,
Zag via de mail je berichtje ook al..Maar we gaan idd hier gewoon nog even verder hoor!
Gelukkig weten onze kids dat ze niets hoeven te zeuren in de winkel, en dat gebeurt ook niet. Ik bepaal wat er in de kar gaat!
Wel maken ze ruzie, en duwen en trekken ze elkaar regelmatig..lekker irri..
De jongste wil dan op dat rekje voor me staan, waar het kratje op kan zeg maar..Dat vind ik alleen maar fijn, loopt hij niet weg..Maar dan gaat de oudste erbij staan..dan krijgen ze bonje..en krijg ik de kar niet meer geduwd..Dus ik ben altijd blij als we in de auto beland zijn..pffff.
Inderdaad straks tijd genoeg om zonder hen boodschappen te doen, en ik heb al bedacht dat als de baby er eenmaal is vriendlief maar thuis moet zijn, als ik de boodschappen doe..
Want met drie zie ik niet zitten..
Achja, we zien wel..
We zijn druk met het kaartje, en zijn er nu wel zo'n beetje uit..
Wil vandeweek even een proefje laten maken, met de namen als we daar ook komen..

Nou Zuus, tot later..Groet R

Hoi dames,

Hier weer een klien updeetje van mij.
De wonderen lijken de wereld nog niet uit te zijn...
Na het slechte nieuws van vorige maand zit ik momenteel op dag 14 na mijn ei. Temp is hoog en ik heb nog nooit langer dan 14 dagen na mijn ei mijn ongi gehad. Voel me hetzelfde zwanger als toen bij de eerste en tweede zwangerschap. Ben misselijk, erg moe en mijn koffie smaakt naar niks. Ik wil volgend weekend een test doen in de hoop dat die dan vet positief zal zijn.
Ik denk dat ik nu dus weer zwanger ben en dat het deze keer goed zit....
Ben optimistisch gestemd vanwege het duidelijke verschil met de 2 keer dat het mis ging en de overeenkomsten met de goeie zwangerschappen.
Duimen jullie voor me?

Groetjes,

M3

Hoi m3..
Ik hoop echt voor je dat je gelijk hebt zeg!!!
Maar ik had na mijn mk vorig jaar ook heel duidelijk het gevoel, van nu is het goed!
En ik denk dat je jezelf goed genoeg kent..
Dus ik ga meteen aan het duimen, en hoop snel op goed nieuws!
Hier alles goed dus, lekker vakantie, en aansluitend verlof.
Wat gaat de tijd snel he!
Ik denk zelf dat we een jongen gaan krijgen, maar heb afgelopen dagen al twee keer gedroomd dat ik was bevallen van een meisje!
Achja, nog een dikke 7 weken, en hopelijk weten we het dan..
Vind het weer net zo spannend als de vorige keren hoor, gewoon een heel bijzondere tijd!
Ik hoor vast weer van je!!
Veel succes, met afwachten..
Groet R

Hee M3!
wat een toeval; toen ik net inlogde dacht ik; hoe zal het met m3 zijn.....en ja hoor!daar ben je weer!!!
nou dat is posi news!Ik sla ook aan het duimen hoor!!

Hier alles okido!dinsdag nog bij vk geweest; hartje klopte als een galoperend paard, hoofdje nog beneden, goed gegroeid en bloeddruk ok!Heb alleen sinds maandagnacht regelmatig een erg zeurende pijn rechts onder mijn ribben aan rug kant. dit houdt zo'n 5 a 10 min aan en trekt dan weer weg. speelt vooral s nachts als ik lig op. moet dan echt mn bed uit en is erg zeurend/pijnlijk dan.buik is dan ook erg hard en vol.
vk dacht di dat ik spier verrekt had ofzo, maar dan lijkt mij dat pijn constant is?
dus ervaren dames; kunnen jullie me helpen? iets van bandenpijn ofzo, zit wel echt in de spieren, dat voel ik goed.
toen ik t net had wat yoga oefeningen gedaan en t trok langzaam weg, maar of t door oefeningen kwam?
verder nog 2 dagen werken!jippie!heb t er echt wel bijna gehad!en heb alles klaar dus kan me t een gerust gevoel stoppen.clienten hebben t ook bijna nergens anders meer over tegen mij!wel heel lief, maar soms...kreeg gister een erg leuke jip en janneke foto album van collega met een lief kaartje!heb er alle echo foto's net ingeplakt en de eerste babyfoto's zullen daarin volgen!!
mn schoonzusje is trouwens nog steeds niet bevallen....was afgelopen vrijdag uitgeteld...t gaat nog erg goed met haar, als baby er 1 juni nog niet is gaan ze keizersnee doen...ben erg benieuwd hoe t gaat en wat hun zullen krijgen!!
gisteravond zijn we(ja WE)naar voorlichtingsavond over borstvoeding geweest. was erg interessant. maar dan ben je thuis en dan krijg je nog vragen he!moet je afgekolfde melk altijd opwarmen?en moet je rekening houden met je eigen voeding bij borstvoeding; volg mij wel, opletten met scherp eten en geen alcohol toch?

nou dames fijne pinksterdagen alvast! xx zuus

Dag, dag,

Toch leuk om te lezen dat jullie met me meeleven!
Hier is alles nog rustig; ik heb nog geen test gedaan, probeer te wachten tot zaterdag. Voel me zwanger maar merk dat ik het ook erg spannend vind. Echt vertrouwen is er toch niet en zal ook wel niet komen tot de eerste echo geweest is denk ik. Jammer dat het onbezorgd en onbevangen zwanger kunnen zijn nu weg is...Misschien dat een vet positieve test wat zal helpen.
Jullie zijn al bijna uitgerkend; jeetje, wat vliegt de tijd he?
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie alletwee.

Zuus, over borstvoeding: afgekolfde melk die je niet meteen gebruikt, bewaar je in de koelkast (of diepvries in ijsklontjes zakjes) en als je hem wil geven warm je hem op in een flessenwarmer; niet in de magnetron!
Borstvoeding die langer dan 3 maanden in de vriezer ligt niet meer gebruiken: de voeding past zich namelijk aan aan de behoefte van je kindje en die is na 3 maanden heel anders...

Wat vroeg je nou nog meer.?

O ja, over wat je zelf eet. Je kan alles eten behalve dingen die ook schadelijk voor jou zijn: zoals alcohol idd. Als je kindje buikkrampjes krijgt kun je terugkijken wat je de vorige dag gegeten hebt en de dingen die krampen veroorzaken (zoals gekruid eten, kool, uien, sinaasappels etc.) weglaten uit je eigen menu.
Ik zou nooit bij voorbaat al dingen schrappen; dat is niet nodig en als het kindje er tegen kan zit je onnodig minder smakelijk te eten. Na de bevalling mag rauwmelkse kaas, filet americain etc ook weer gewoon.

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn perikelen.

Groetjes,

M3

Hai,

Ook ik lees nog steeds met jullie mee hoor!

M3, spannend hoor voor jullie, ik hoop echt dat je zwanger bent en zal heeeeeeeeeeeel hard duimen! Ik gun het julliie van harte!

Even een update van mij. Ik ben nog niet zwanger. Ben na mijn HSG onderzoek gewoon ongesteld geworden en heb nu net weer mijn vruchtbare dagen achter de rug dus kan weer gaan wachten.

Ik temperatuur niet meer en gebruik ook geen ovutesten meer dus ik weet niet precies wanneer ik mijn ei heb gehad. Soms neem ik met temperaturen een steekproef zo ook vanmorgen en toen was mijn temperatuur hoog. Mij ei is dus geweest.

Ik denk dat mijn NOD rond 6 juni ligt. Moet dus nog even wachten.

Mag 5 juni weer naar de gyneacoloog en hoor dan wel weer verder.

Veel liefs
Nataly

He allemaal..
Hier alles oke, met jullie dus ook begrijp ik.
Zuus, je was ook weer voor controle las ik!
Onze beeb lag  niet goed ws..die keer ervoor wel echter.Maar ze zei dat het nog genoeg ruimte had om te bewegen.
Moet 4 juni weer, en krijg dan indien er twijfel is, een echo.
Was met de oudste ook zo..Kwam ook nog goed toen...
Bloeddruk was wel laag, maar dat maakte niets uit. Alleen maar handig ipv hoge bloeddruk.

Verder alles oke, en geen nieuw verder..
Fijne pinksterdagen, en tot later!
Groet R

Terug
Bovenaan