RW,maken wij hier ons hoekje?

Weer leuk ff een update van allemaal!
iemand nog tips vr mn terugkerende-zeurende-rugpijnen?

fijne pinksterdagen allemaal!!
xx

Hoi meiden,

Nou, vandaag dus toch de test gedaan.
Meteen toen de urine de teststrip ingezogen werd verscheen de blauwe streep!
Vet positief dus.
Geweldig, ik ben dus weer (voor de 5de keer) zwanger. Wat nou, slechte zaadkwaliteit?
Het zijn er weinig, ze wijken af qua vorm, ze zijn sloom maar wat goed is doet zijn werk blijkbaar zoals het hoort!!!!
Ik ben misselijk; met vlagen de hele dag. Vanochtend bijna de confrontatie met de wc- pot aangegaan. Gelukkig zakte het nog.
(Bij de zwangerschap van Sjoerd en Thijs had ik hier ook zo'n last van dus nu is mijn man 'bang' voor weer een tweeling. Zou me werkelijk niks uitmaken; als er 4 kunnen zijn dan is 5 ook geen probleem meer).
In elk geval, voel ik me wisselend; de ene keer vol vertrouwen; de andere keer ben ik erg ongerust en maak me zorgen.
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Groetjes,

M3

He M3,

Wat een geweldig nieuws!!!!!!!

Ik dacht al wel na je vorige berichtje dat je zwanger zou zijn. 3 keer is scheepsrecht, 2 keer een miskraam en nu is het dan echt raak.

Ik zal voor je duimen dat je goed de spannende weken doorkomt.

Nu ik nog, blijf ik als enige niet zwangere van ons groepje over! Is toch wel even moeilijk. Moet nog ruim een week wachten op mijn NOD maar had vanmorgen al mijn eerste veeg bruine prut dus verwacht het ergste.

Zal hier toch eens naar vragen bij mijn volgend gyn bezoekje. Is dit wel normaal een paar dagen na je ei al beginnen met bruine prut om vervolgens na 10 dagen bruine prut ongesteld te worden.

Maar goed.....ik gun het jullie van harte en geniet ervan.

Veel liefs
Nataly

Hee M3en een beetje!!
Wat een goed nieuws zeg!!!Hartelijk gefeliciteerd!!!Top!
Geniet ervan!!!
Hier is nu niet zo genieten!Super veel pijn van mn rug.die zeurende pijn keert steeds terug.daarbij hou ik sinds gister nix binnen.vannacht veel op geweest, pijn weggepuft en overgegeven.nu lekker brak dus. net wat gegeten, hoop dat t erin blijft.als dit zo doorgaat morgen vk bellen want pijn is nu al een week.

x zuus

Hoi m3,
Nou wat geweldig zeg, weer zwanger!
Ik hoop zo voor jullie dat het deze keer goed zal gaan, en jullie over al die maanden mogen genieten van een kleintje erbij in jullie gezin.
doe rustig aan, en geniet van elke dag..
Ik duim voor je op een goede afloop..Groet R

Hallo zwangeren!

Ben nog niet ongi maar de bruine prut is er nog steeds.......................zit nu op dag 10 na mijn ei en het begint nu spannend te worden. Meestal wordt ik ongi op dag 12 of 13 na mijn ei.

DUS voor mij dat de rode duivels weg blijven want IK WIL NIET ALLEEN OVERBLIJVEN.

Allemaal een fijn weekend!

Veel liefs
Nataly

Stop maar met duimen want ik ben net ongesteld geworden.

K&^$%%#@R@#%@%R&*T!!!!!!!!!!!!!

Op naar ronde 18, wat klinkt dit lang zeg.

Dinsdag maar eens goed horen wat de gyn zegt. Ik ga vragen naar een samenlevingstest en een bloedtest op progesteron gezien mijn bruine bloedverlies wat ik nu dus weer 8 dagen heb gehad.

Nu ben ik dus officieel als laatste over van iedereen om mij heen die zwanger wilde worden, snif snif.

Ga vanavond bbqen en drink dus lekker een rosetje!  

Veel liefs
Nataly

Hoi,
Zie dat je net het berichtje hebt geplaatst........
Oh..jammer en echt niet leuk voor je.
Voor ons allemaal makkelijk om te zeggen dat het inderdaad shit is dat je alleen over blijft..Maar toch hoop ik enorm voor je dat het nu niet lang meer gaat duren hoor..
Je verdient het gewoon ook nu!
Hebt er al lang genoeg op moeten wachten.
Nou geniet van je bbq, dat is dan nog iets he!
En probeer hoop te houden..het komt echt een keer jullie kant op!!
We zijn er voor je, als je wilt, en er wat aan hebt. Het blijft een lastig iets zwanger worden, want dat heb je niet in de hand!
Heel veel succes maar weer..ook bij de gyn.
Geniet toch van je weekend en tot gauw!
Groet R

Terug
Bovenaan