RW,maken wij hier ons hoekje?

Hee Naat,
op dit moment zit je lekker te bbquen en een roseetje te drinken; drink er namens ons ook maar een!!
Veel succes bij gyn. komende week. Laat ons wat horen als je meer weet!
Denk aan je!

x zuus

Hee RW!

Hoe was je controle vanmorgen!Grappig dat we nu eens op dezelfde dag moesten!
Ik moet weer vandaag over 2 weken. Dan gaan we de bevalling bespreken....toen ik dat tegen mijn vriend vertelde zei hij; komt het dan al zo snel!???
(hij dacht een evaluatie ofzo hoe bevalling gegaan was!!!ha ha die mannen.)Ik zei nee de voorbereiding op!
Maar alles was ok; bloeddruk, ligging en was al beetje in aant dalen.
Verder nog even in zh bij de dames geweest; handig, nu hebben we 2 vliegen in 1 klap. Mn schoonzusje mocht vandaag al nr huis maar Jop nog niet ivm afvallen, maar waarschijnlijk morgen en vriendin ook morgen of woensdag.
Ik heb vandaag alle kleertjes en doeken, en lakens enz gewassen. nu deze week nog wat in de tuin doen en wat nieuwe plantjes bij voordeur.Geniet nu echt van mn verlof nu mn rugpijn stuk minder is. Kom goed tot rust!

Groetjes ZuuS

Hai,

Ben vandaag naar de gynaecoloog geweest en hij heeft mijn foto’s na het HSG onderzoek (waar gekeken is of mijn eileiders goed open zijn) opnieuw bekeken en er is nu toch twijfel of mijn eileiders wel goed open zijn, ze denken dat de vloeistof toch niet helemaal door mijn eileiders heeft kunnen stromen.

Dus……………heb ik dinsdag 12 juni een kijkoperatie onder volledige narcose waarbij ze twee sneetjes maken in mijn buik. 1 voor een camera en 1 voor een slangetje om opnieuw mijn eileiders te bekijken. Ik hoor meteen of het goed is en zo nee dan gaan ze het ook meteen open maken en de verstoppingen weg halen. Ik hoor aanstaande donderdag hoe laat ik wordt geholpen en mijn moeder brengt mij weg en haalt me op.

Ik krijg ook een bloedonderzoek omdat hij ook denkt dat het bruine bloedverlies niet goed is, het kan zijn dat ik niet genoeg progesteron aanmaak en 1 week na mijn eisprong (die ik dus weer met ovulatietesten moet gaan vaststellen) krijg ik dus een bloedonderzoek.

Mocht alles goed zijn dan gaan we beginnen met IUI waarbij de beste zaadjes van Marco in het ziekenhuis in mij geïnsemineerd worden tot in de eileiders.

Ben heel blij dat er nu vaart achter zit en dat ik snel geholpen wordt al vind ik het ook wel spannend. Ben nog nooit onder narcose geweest

Hoi Nataly,
Inderdaad, kan me best voorstellen dat je het allemaal spannend vind wat er gaat komen. Maarja, gewoon laten komen maar denk ik?
Wel lekker dat er nu ws een reden is gevonden waardoor het niet zo wil lukken. Hoop echt dat het goed gaat komen, en een narcose lijkt me ook eng..
Heb dat ook nog nooit gehad.
Wel fijn dat je moeder je brengt en haalt.
Ik zal aan je denken, en meehopen dat je eileiders nu een beetje gaan meewerken haha.en er snel een doorgangetje komt voor jullie kleintje!!
succes, ik moet vliegen..
Kids ophalen, en naar het stembureau..jaja, hier in Arnhem stemmen we vandaag voor een haven die gebouwd gaat worden in het centrum..
En welke versie van de drie die bedacht zijn, we willen..
Spannend haha.
Groet R

Hee Naat!

Fijn dat er nu zo'n vaart in zit!en tevens ook erg spannend voor jullie!Ben heel benieuwd naar wat en hoe het zal gaan en zal voor jullie duimen!

succes en hou ons op de hoogte!

zuus

Nou nou, al aardig afgezakt weer.
Nathaly, ben benieuwd hoe je onderzoek was vandaag, en of het je mee is gevallen.
Zuus, alles oke.
Hier wel ja, ben net even op het werk geweest, en ga zo naar verjaardag.
Vanavond 10 minuten gesprek op school, en daarna de partneravond van de zwangerschapsgym..gezellie..en lachen..
Verder gaat alles zijn gangetje.
Mijn voeten zijn echt mega, en ik denk niet dat het nog beter word voor dat ik mag bevallen...maarja..niets aan te doen.
Vandaag even niet poetsen hoor, soms gewoon geen zin in..
Morgen maar weer, en dan is t ook goed.
Geen nieuws verder hoor,
Groet en tot later..R

Hoi hoi!
Hier ook alles rustig!donderdag nog maar 4 weekjes!en als ik dan zie dat mn vriendin 4 weken te vroeg bevallen is....dan wordt t langzaam spannend, alhoewel ik gezegd heb dat ukkie niet voor juli mag komen! Heb ook nog geen enkel teken van nesteldrang ofzo, gewoon normaal. wil wel alles inorde hebben maar dat ik nu de hele dag moet poetsen enzo nee dat echt niet. maar wie weet komt dat nog!
die voeten dat zal wel zo blijven ja, hier zijn ze ook mega, maar vandaag geen mooi en warm weer, dus dat scheelt hier wel wat.
have fun op partneravond!wij de 22e!ben benieuwd!
xx zuus!
ps hoe ist gegaan naat?

Hai,

Ben weer terug uit het ziekenhuis. Heb nu wel buikpijn en ga zo ook lekker op bed liggen. De ingreep viel heel erg mee. Ik werd op 15.30 geholpen en lag om 16.20 al weer op de kamer. Heb pijnstillers meegekregen maar die heb ik nog niet nodig gehad.

Uitslag viel wel een beetje tegen want mijn linkereileider zit verstopt en die kunnen ze niet meer open maken. Ik schijn daar ooit een ontsteking gehad te hebben (heb ik zelf nooit iets van gemerkt) en daardoor is mijn linkereileider zo beschadigt dat ze die niet meer kunnen herstellen. Rechts is wel helemaal goed dus zei de gynaecoloog dat ik via rechts in ieder geval gewoon zwanger kan worden.

Nu nog het bloedonderzoek ( 1 week na mijn eisprong) afwachten en als ik daar de uitslag van heb moet ik bellen voor een snelle afspraak met de gynaecoloog.

Volgens mij ben ik dus nu nog maar 50% vruchtbaar als ik 1 eileider mis. Weet alleen niet hoe dat zit met je eisprong of je die de ene maand in je linker en de andere maand in je rechtereileider hebt? Dan maar op naar IUI (inseminatie in mij)

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan