RW,maken wij hier ons hoekje?

Hoi Zuus,
Hoe is het inmiddels?
Wat zeiden je schoonouders en zwager etc??
Ik zie echt al regelmatig mensen naar me kijken, zo van...jaja, die buik gaat goed dus..
Vooral mensen die het nog niet weten..ze vragen het zich echt af..Maar mijn bouw laat dat meteen zien..
Ik voelde me gisteren en vandaag ook weer wat minder, maar eet lekker door, en hoef niet te spugen gelukkig..
Bh's zijn ook echt al te klein..strak dus..
Maar kon niet echt een nieuwe vinden laatst..
Heb nu van Noppies zon elastisch hemdje gekocht met daarin een bh verwerkt..
Zit wel heel lekker..
Maar meer voor thuis..
Heb je ook als je opstaat soms zo'n steek door je onderbuik...
Of als je niest..??
Ik wel, maar herken het als de oprekkende banden..
Ik zeg altijd, ik heb last van mijn ophanging!!
Hahahaha.
Morgen verjaardag van mijn broer die word 30..
Verder een rustig weekend te gaan.
Geniet weer lekker verder..en de kerst komt ook dichterbij..
Heb zelfs al twee kaarten ontvangen..vind ik wel heel vroeg he!!
Lekker weekend maar weer, groet van R.

Ha ha, last van je ophanging!!Nee ik herken t nog niet, wel soms s morgens een pijnlijke blaas als die s nachts zo vol is geraakt, maar niet vaak.
Ik ben nu aant werk en nog niet veel uitgevreten hier, is ook altijd rustig in t weekend. Was weer meermalen raak vanmorgen, dus erg gezellig hier tussen de bedrijven door!Maar is voor t goede doel denken we dan weer he!!
Ja de reacties waren echt erg leuk en heerlijk dat bijna iedereen t nu weet. Hier op t werk ga ik t nog vertellen, maar eerst volgende week mijn collega's en dan de clienten. Vind t nog wel lekker zo hier, wordt er ook niet zo op je gelet.
De enigste reactie waar we beiden wat minder vonden was die van mn zwangere schoonzusje; ze reageerde niet zo spontaan en kwam een beetje over van; dan ben ik niet meer de enigste. Maar volgens mij moest ze t ook even laten bezinken, want later was ze al wat enthousiaster, maar dat was dus wat minder en Rob had die zelfde gedachte gelukkig.
Ik zag dat 14-18 feb. de 9 maanden beurs is!Mn   vriendin die 1,5 week verder is is zondag jarig, dus ik ga haar een kaartje kado doen, is nu wel toepasselijk. We hebben vanavond 2 en dus morgen 1 verjaardag, dus dan zullen we wel weer volop gefeliciteerd worden. Ik heb ook al erg veel smsjes gehad van mensen die t gehoord hebben en leuk dat je al 2 kaarten had!!
Trouwens wat ook wel een verrassing was dat we de babykamer van mn schoonouders krijgen!!(dat scheelt weer wat centen!!)mn schoonmoeder had dinsdagnacht van enthousiasme de hele nacht niet geslapen zei ze!!ha ha lief!
Mn bh's worden ook al wat krapjes en mn onderbuik wat harder/opgezetter. ben wel 2,5 kg afgevallen, maar maakt verder nix uit volgens vk.
Nou jullie ook een fijn weekend te arnhem en tot snel!
xx

Hoi Zuus,
hahahaha.
Ik bedoelde met twee kaarten, al twee kerstkaarten!! Lekker op tijd dus!!
Verder alles oke, ik heb ook een vriendin die wat kortaf reageerde..
Jammer, ze zei, ;''nou iedereen om me heen word maar zwanger...Ik moet ook maar eens..''
Maar ze heeft een relatie, waar ze geen toekomstplannen mee heeft.''.leuk voor nu ''zegt ze..
Ik dacht echt dat ze gewoon baalt dat dat er voor haar niet in zit, en het voor ons de derde keer is..Toch kan ik daar niets mee, wel dan..Ze heeft al de hele week niets meer laten horen..
Ik zie haar ook niet echt als moeder..ze is gewend altijd zelf eerst te komen, en dat iedereen met haar rekening houd..Dat word echt anders als je een kindje hebt..
En een slaapkop, dus wil overal uitslapen...Ook dat word anders.
Ik ken het natuurlijk allemaal al wel, maar het zal weer wennen zijn..
We kennen niet die lange maanden met gebroken nachten, ze sliepen hier erg vlot al goed door..Daar gaan we gewoon weer voor!!
Hahahaha, weinig over te zeggen ben ik bang..
'Ga verder met het opruimen van de zolder..
Groet en tot later.. R

Haha, ja ik had ook al 1 kerstkaart!En nu 2 'zwanger' kaarten en al 3 erg leuke knuffels; 1 van mn ouders en 2 van vriendenstellen!
Hier nog alles t zelfde, ben wel wat moe-er op t moment. Ga morgen en di met vriendin nr bungalow van mn ouders op een vakantiepark op de veluwe; bij beekbergen. Ken je misschien wel?Lekker shoppen in apeldoorn en ff relaxen.dan woe.avond werken en dan weer 4 dagen vrij!!lekker!!Kan ik eindelijk eens gaan shoppen met als doel; onze mini en moi.Nu iedereen t weet mag je je ook legaal bij de prenatal en postitemode begeven he!haha
Gaan jullie de zolder verbouwen dan?
Nou die vriendin van jou klinkt ook gezellig; ik kan dat type wel. Niet echt sociaal dus, maar ja je moet maar denken is haar probleem!
ik spreek je snel weer!
xx zuus
ps wanneer heb jij weer een controle? ben ERG benieuwd naar hoe de kleine er nu uitziet en hoeveel gegroeid is. wij 4 jan weer!
xx

Hoi Zuus,
Wij hebben 3 januari die tweede echo, ook dus om de datum vast te stellen.
weet het nu niet precies.
Lekker uit naar een bungalow park zeg..wil ik ook wel..
We hebben erg drukke maand. Ben zelf eerste kerstdag jarig, jaja 34..en de jongste word volgende week 4 jaar, moet afscheid nemen op kdv etc..
Dus genoeg te doen..
Ja we gaan zelf op zolder slapen, zodat alle drie de kids een eigen kamer hebben straks..
Het kan net, dus waarom niet..
Alleen moeten wel alle kamers worden gedaan..dus werk zat..en de zolder dus ook.
ik voel me goed, wel last van slecht slapen, door mijn rugpijn..is een hormoonverhaal, en heb ik alle zwangerschappen nog gehad..duurt gewoon tot na de bevalling..dus ik weet ervan..haha.
En keelpijn..achja, wie is er niet verkouden ofzo??
ik wens je fijne dagen weg, en tot later..
Liefs R

Heey!
Hoe ist!?de kerstboom ook al staan!?
heb 2 lekkere dagen gehad te veluwe, gezellig geshopt en lekker tapas gegeten;waar paar dingen bij zaten wat ik niet mocht. ik twijfel eigenlijk over mozzarella, maar zal t zo eens opzoeken en rauze zalm denk ik ook dat niet mag....
Heb nu 4 dagen vrij!Lekkerrr!
wat ik vannacht meemaakte; heb ik nog nooit gehad; had zo'n erge nachtmerrie dat ik huilend wakker werd, was er ram vanaf, gelukkig werd mn schat wakker en was zo lief vr me. Zal t ook met hormonen te maken hebben??
fijn weekend alvast!!
xx zuus

Hee Rw!
We waren afgezakt nr pagina 4!!oeps!
Maar hier ook niet heel veel nieuws; ja al veel zw-kaarten gekregen en kadootjes en van mn broer en schoonzus een zwangerschapsoverlevings-pakket met allemaal leuke kadootjes erin!
Ook ben ik nu begonnen met moeders vr moeders. Ik zie al zo uit nr 4 jan als we de echo hebben voor risicobepaling. Wil de kleine gewoon zo graag zien en zien dat t leeft en gegroeid is. Ik ben nog geen gram aangekomen en je ziet t nog niet echt en ja je voelt nog niks, dus dan maak ik me alweer kleine zorgen. Ik weet dat je met 11 weken nog niets voelt en al echt een buik hebt, maar toch; wil de kleine zo graag weer zien!
En dan de 11e weer  controle bij vk!!
En hoe ist met jou?

ik wens jullie alvast gezellige kerstdagen!!
x zuus

Hoi Zuus!!

Hier alles oke..
Ben erg weinig op de pc momenteel..
Vandaag jarig ook nog, en zoontje net 4 geworden..druk dus..
Mijn buik is echt al heeeeeeel goed zichtbaar..moet al echt andere kleren aan..
Iedereen ziet het, ik hoef niets meer te vertellen..Krijg veel reacties..ook op het werk..
Keek naar de foto's van de vorige zwangerschap, en deze buik had ik toen pas met 4, 4,5 maand!!
Dus wel heel grappig!!
Draag al leuke buikbanden..vind ik erg leuk.
Ik ben heel benieuwd net als jij naar de echo ...
Maar de tijd gaat snel, dus het is zo 3 januari.
Ik denk heel af en toe al wel iets te voelen..maar nog heel lichtjes..dus vind het spannend hoor..eerst maar weer eens op de echo zien dat het goed gaat.
Wat doe jij deze dagen??
Ik wens je hele fijne kerstdagen, en een goede jaarwisseling!!
Op een top jaar voor ons ..en vele anderen he!!
Komende week word er begonnen boven op zolder..dus ook leuk..
Heb voor mijn verjaardag ook kaartjes gekregen voor de 9 maanden beurs in febr..leuk, ga dan met mijn zus.
nou, tot later maar weer!!
Veel liefs van R

Terug
Bovenaan