@ schippersvrouwtje

hey meid ik vind je super lief

ga zo lekker slapen ben kapot en tja kan niet verzinnen waar ik oververmoeid van moet zijn maar tja alles kan en alleen een test kan het uitsluiten dus nog ff wachten

heb ff niet veel te vertellen maar denk en duim voor je meid dat het nu bij jou raak is ik kan nog wel ff wachten haha met mijn ronde 2 hihi

xx
alvast weltruste

Hoop dat je een goede nachtrust hebt! Las in het andere topic je rijtje klachten, zijn wel veel overeenkomende klachten he! Hoop het zo voor je, denk niet dat het uitmaakt in welke ronde iemand zit namelijk, je hart is er vol van en je mond loopt ervan over, liever nog vandaag dan morgen. We kennen allemaal het gevoel, maar gunnen het ook iedereen.

Slaap lekker en droom maar fijn!

X Svtje

ps: hoop je morgen nog even te "zien" en zo niet, doe Mie_pie de groetjes van me en hou me op de hoogte van hoe jij je voelt en hoe zij zich voelt!!!

Middag meis,

Weet niet wanneer je dit berichtje leest, maar dacht klets alvast even tegen je aan.
Hoe voel je je vandaag? Heb je een beetje lekker geslapen? Nog steeds last van alle kwaaltjes? Komt nu natuurlijk ook al dichterbij! Wij gaan vanavond weer aan de klus denk ik, als het goed is morgen eisprong, dusse... wie weet... hopen mag altijd!

Hoe is je cursus gegaan? Heeft het leren van gisteravond nut gehad en is het blijven hangen (ook wel belangrijk) In ieder geval fijn dat je mannetje zoveel begrip had voor je en je komkommer en mandarijn op bed gebracht heeft. Ik heb net een lekkere smoothie ontvangen van sinaasappel en banaan als lunch, dat valt wel in de smaak en nog super gezond ook!

Wij zijn inmiddels weer in het land, minstens voor 2 dagen, dus ga het forum weer lekker stalken. Al moet ik zeggen dat ik gisteravond echt in mijn remi was. Herinner me nu weer dat jij naar Mie_pie zou vanavond, gezellig hoor (als ze tenminste niet boven de pot hangt idd) Hoop voor haar dat ze zich beter voelt. Doe haar iig de groetjes als ik je voor die tijd niet meer op het forum zie verschijnen.

Pas goed op jezelf!

Dikke kus Svtje

Hey Marijk,

Nog even een berichtje van mij, is rustig op het forum geweest vandaag dus je hoeft je niet heel lang in te lezen denk ik.

Veel plezier vanavond en hoop dat je je beter voelt!

x Svtje

Hey meid,

Ben je van de aardbodem verdwenen? Nee, hoor grapje weet dat je aan het werk was/bent en dat je op bezoek was bij je schoonzusje.

Hoe voel je je vandaag? Nog steeds alle symptomen van het lijstje? Je NOD is in ieder geval weer een dagje dichterbij gekomen.

Met Sonja ook alles nog in orde? Of wordt het ondertussen een gewoonte en denk je er niet meer bij na? Wat zegt de weegschaal inmiddels?

Hoop vragen, weinig nieuws, maar wilde toch even kletsen en ons topic weer een beetje omhoog halen.

Hoop je vandaag even "tegen te komen"!

Knuffel Svtje

hey meis

hier ben ik dan eindelijk weer hihi

ben nog steeds erg moe verder weinig klachten meer. heb vandaag kruidvat testen gekocht omdat ik niet zo zeker ben van mijn nod hihi na al die elende en 13 euro is het niet waard dus nu 2 v 5 gehaald dan is het niet zo erg als ie negatief is.

verder was het gister wel gezellie bij miepie alleen nog niet veel opgeknapt dus dat is wel balen ff lekker thee zitten drinken want ja veel meer mag niet van sonja en ja het gaat nu al beter dan vorige week en als ik 5 kilo kwijt ben ga ik spareribs eten als beloning want ik snak naar iets lekkers   neem gewoon een klein menu dan das vast niet erg voor een keer

mijn cursus was peace off cake dus dat zit wel goed en leren was niet nodig er was ook niets blijven hangen haha en mijn mannetje is idd een schat

hoe is het bij jou? lekker aan het klussen denk ik dan maar

tot zo hoop ik want ga vandaag lekker kletsen eerst ff lezen

xx

Hey meis,

Heb je zo gemist!!! Fijn dat je er weer bent. Goed dat het gezellig was bij Mie_pie, nu maar hopen dat ze een beetje opknapt.

Spareribs, tuurlijk mag je jezelf af en toe verwennen en 5 kilo kwijt is een hele prestatie in zo'n korte tijd dusse..niet teveel uiteraard, maar gewoon lekker doen!

Lekker ook dat je cursus goed gegaan is en niet moeilijk was.

Ik ga zo met het eten beginnen, wordt me gevraagd omdat het beter uitkomt om nu te eten ivm werkzaamheden. Gaan weer   in de opvaart richting Duitsland, maar de komende min 60 uur ben ik nog wel bereikbaar hoor!

Knuf Svtje

oke dus je mannen hebben al honger of krijgen ze het zo meteen druk hihi

wat ga je maken wij eten sla met tartaar hihi ala sonja natuurlijk en heb jou ook gemist hoor maar ben zo moe elke keer dat ik de puf gewoon niet heb

net lekker wezen sporten om half 2 met mijn mannetje en toen nog ff lang tuincentrum geweest en wat rond gereden en leuk dat je in rotterdam bent haha das hier vlak bij dus als je ff zwaait dan zwaai ik terug

xx

Terug
Bovenaan