@ schippersvrouwtje

ja ergens denk ik dat ook ja wou toen ik die test ging kopen ook die goedkopen meenemen en dan deze als ik echt zwanger ben gebruiken haha of als ik erg twijfel ik ga die testen gewoon overal halen werk in de thuiszorg dus das makkelijk dan in dit dorp dan daar weer alleen kijk ik wel altijd ff of me moeder er niet is haha en geen bekende oma's en opa's waar ik werk want die lullen nog meer dan dorpsgenoten haha
als je het nog leest succes met de mannen verzorg ze goed en tot dinsdag ook al duurt dat lang zal hier wel de kwaaltjes zetten vor het geval het erger word dan weet je het dinsdag gelijk

xxx

Is goed meid, hoop voor je dat je kwaaltjes toenemen en dat het mag resulteren in een zwangerschap. Maar maak jezelf alstjeblieft niet gek! Het kan nog alle kanten op. Totdat je een positieve test in handen mag hebben kun je het beste uitgaan van niet zwanger. Super spannend allemaal in ieder geval!

Ik ga goed voor de mannen zorgen, breien,tv kijken en heb een paar mooie gospel cd's geleend van een vriendin waar ik even lekker mee tot rust ga komen. Zit nu n de stuurhut naast mijn kapiteintje.Wat een rust op het water zeg!

Liefs Svtje

ja probeer me ook niet druk te maken maar ja dat doe je toch je hoopt het altijd maar wacht gewoon zeker tot zaterdag met testen mischien wel langer we zien wel hoe het met de klachten is en gezellie met je kapiteintje samen op het water hihi als ik hier de zon zie zou ik ook wel op een bootje willen dobberen maar das heel anders dan een schip waar gewerkt moet worden hihi maar je zal wel makkelijk bruin worden zeker als je zoveel buiten bent
ga nog maar wat neuzen op internet en op t forum mischien ga ik zo iets nuttigs doen maar weinig kans want heb geen zin baha

xx

Heb trouwens zo'n gek gevoel in mijn buik gehad vannacht en nu met vlagen. Echt heel raar, volgens mij beeld ik mezelf van alles in. Maar goed bij jou kan ik het tenminste kwijt. Mijn ventje zei: het is elke maand hetzelfde he ;) je voelt van alles en je hebt het gevoel dat je wel zwanger moet zijn. Je voelt het alleen maar omdat je er zo mee bezig bent. Niet leuk om te horen, maar hij heeft wel gelijk denk ik. Al moet ik nog steeds denken aan mijn ongi, die was echt heel anders dan anders. Ben ook misselijk na het eten, maar dat zal wel zo zijn omdat mijn maag nog moet wennen aan het normale eten na al die bescuitjes vorige week. Nog even en ben gewoon schijnzwanger :(

xxx Svtje

haha jij hebt dus ook al zo'n man die een met de realiteit is haha en tja ook jij weet hij heeft waarschijnlijk gelijk haha maar ik gun het je van harte jij zit al in ronde 6 ook al is dat waarschijnlijk niet zo lang ik vind ronde 2 al lang genoeg duren haha ben een ongeduldig typje haha
xx

zo en weg ben je haha

ben misselijk nu heb het koud ben sago alles tegelijk en buikpijn inmijn onderbuik beetje ongi gevoel is het heel vaag ben ook wel moe maar ja me lichaam is gestoord aan het worden denk ik haha heb pas een halve appel op doe ik al een uur over die appel smaakt naar vergif naar mijn idee dus mischien straks nog een stukkie nemen ander sla ik hem wel over hoor lekker boeiend
als het is wat ik denk dat het is dan gaat het boek van sonja toch de kast weer in haha

ga voor jou ook duimen meid dat het maar snel goed komt met ons want ik ben dit gevoel zat die zeik buik dat zeik gevoel die zeik hersenen die over uren maken pff ben dood op van dit alles haha  

tot straks denk ik haha ( dan kom ik je weer pesten zonder dat je het weet)

xx

Dag dames,

Las jullie verhaaltje even over de zwangerschapstesten en de dure prijs ervan en ze niet in het dorp willen halen dus dacht ik reageer ff.
Op

Whoohooo, hier ben ik weer! Heb je gemist gister en vandaag! Bereik viel ineens weg en was niet meer terug te krijgen. Ben maar aan het wassen en strijken gegaan en de boel een beetje aan kant gemaakt, gekookt, boekje gelezen en toen was het ineens al weer zover dat er bereik was!!!

Hoe voel je je nu? Heb je je appeltje nog opgekregen gister? Vind dat trouwens altijd wel hoor, met appels, die voeden enorm. Zit er altijd heel erg vol van. Hoop in ieder geval dat je je beter voelt en jezelf niet gek gemaakt hebt.

Ja mijn mannetje is idd behoorlijk nuchter, denk alle mannen wel als het er op aan komt. Wij kunnen maar doorzagen of zwanger worden/zijn, babys en alles wat daarmee te maken heeft hihi.

Gewerkt vandaag? Of lekker vrij gehad? Hoop je hier snel weer te treffen!

Knuffel Schippersvrouwtje

@Nathalie, dank voor je tip over de zwangerschapstesten!

Terug
Bovenaan