@ schippersvrouwtje

joehoee
ik zie dat je er bent ik ben gister nog ff hier geweest om naar je te typen en toen ook niet meer miste jou ook hoor vandaag heel de dag gewerkt dus kon niet typen naar je maar ben weer blij dat je er bent

die appel is weg gegaan s avonds wel gegeten dus ging wel weer nu nog steeds last en pijn in mijn onderbuik heel raar maar zal wel in de maling genomen zijn haha

welk boek heb je gelezen?

xx

Hey meid,

Zijn lid van ECI en een tijdje geleden hebben we ja gezegd op een serie misdaadboeken en nu krijgen we elk kwartaal zo'n boek. Vind het lekker om het boek dan mee naar boord te nemen en hier te lezen. Weet niet precies hoe het boek heet, kun je nagaan. Mijn mannetje ligt nu te slapen, dus kan het ook niet even pakken. Laat het je nog wel weten. Erg he, boek lezen en de titel niet meer weten. Ben nu lekker Grace anatomy aan het kijken, Smaken verschillen met laptop op schoot. Was lastig hoor, niks van Smaken verschillen meegekregen omdat ik met goed in wilde lezen en zinnig wilde reageren op het andere topic. Wat een hoop reacties zeg. Wel heel gezellig dat iedereen zo fanatiek is.

Lekker gegeten vanvavond? Ik had rode kool met een gehaktballetje (uiteraard zelfgemaakt ;) op het menu staan.

Heb steeds last van mijn buik,denk misschien nierstenen(?) weet het echt even niet, moet om de haverklap naar de wc (misschien door al dat water) maar lijkt erger dan anders. Het zal wel, mag mezelf niet meer gek maken van mezelf hihi.

We varen iig de goede kant weer op! Over ruim een weekje gaan we weer lekker genieten van ons huisje.

Geniet van je avond!

Kus Svtje

hier nog een met buikpijn haha weet niet meer wat ik denk word er gek van haha en wij waren ook lid van eci maar sinds vorige maand niet meer elke keer dat verplichte kopen dacht ga wel gewoon naar de winkel als ik in heb haha heb nu nog 2 boeken liggen die ik moet lezen 1 van eci en 1 van de 2e hands winkel heb nog geen zin en tijd voor gehad hihi

ga zo verborgen gebreken kijken in bed en slapen ben kapot en me buik doet pijn heb geen zin meer om wakker te zijn ik pieker teveel haha

tot morgen dan ben ik wat eerder thuis dan vandaag en dan de rest van de week maar tot 12 uur dus dan kunne we bij kletsen

xx
fijne avond meis

Arme meid, maar lekker in bed kruipen inderdaad onder een warme deken. Ga ook verborgen gebreken kijken zo. Volgens mij hebben wij echt heel erg veel overeenkomsten, word er bijna bang van hihi.

Wij wilden dus het lidmaatschap van ECI opzeggen, netjes een brief gestuurd,kregen we een brief terug dat we een week te laat waren met opzeggen (gaat per jaar) en dat we er nog een jaar aan vast zitten. Helaas, maar goed... liet ook heel vaak de kwartaalselectie komen, niet op tijd thuis om te bestellen etc. Is niet anders en voorlopig is de misdaad toch nog niet op geloof ik.

Welterusten voor strakjes, werkse morgen & een beetje beterschap!

Liefs Svtje

Hey meis,

Hoe voel je je nu? Al minder last van je buik? Hoop dat het beter met je gaat en dat je lekker aan het werk bent.

Hier schijnt inmiddels het zonnetje, daar word ik wel vrolijk van. Zit net op predictor te kijken en zie dat 19 mijn eisprong dag is ipv van 18.Hmmm dan toch maar niet met een dag ertussen klussen. Zag laatst op een site dat je nooit te veel kan klussen. Er zijn natuurlijk ook zat mensen die er helemaal niet zo mee bezig zijn zwanger te raken en die klussen misschien ook wel vaker en die raken ook zwanger. Je weet het toch niet, moet gewoon precies het goede moment zijn. Vanochtend in de klus gestoord, mannetje moest gaan sturen. Hoop dat het toch effect gehad heeft hihi.

Zag dat Mie_pie zetpillen gehad heeft tegen de msselijkheid, hopen dat ze snel aanslaan. Dat ze maar lekker kan gaan genieten van haar zwangerschap.

Er is trouwens ook een site met online zwangerschapstesten (gewoon een vragenlijst invullen) vond het zelf wel grappig om te doen.

hey

ja dat had ik ook van eci dat kon dus pas februari maar ben er gelukkig vanaf

heb vandaag niet zo ´n erge buikpijn maar ben emotioneel als de pest stemmingswisselingen gaan sneller dan een minuut haha ben onhandig ook al was ik daar voor ook wel heb net me hood gestoten maar precies op een litteken pff zag sterretjes en heb een bult op mijn hoofd kon er nog wel bij
kwam er net achter heb morgen middag cursus pff bah niet geleerd niets moet ik dus ook nog doen ben dood moe heb vanacht geslapen als een roos maar nog niet uitgerust haha

hoop idd ook dat miepie nu op gaat knappen morgen avond gaan we een bakkie doen dus dan zullen we het resultaat zien

en das wel balen onder de klus zie het helemaal voor me hoe een romantische klus ineens af geraffeld word haha mischien vanavond beter

xx

blijf met jou wel kletsen hoor maar heb geen puf voor het forum er staan zoveel letters kan de moed niet verzamelen om te lezen ben kapot van niks hoop dat jij je beter voelt

xx

Meissie toch!

Ben er voor je hoor, snap dat je even geen fut hebt om alles terug te lezen en te reageren. Ik had dag gister, niet normaal wat er in een dag bijkomt (zelf normaal ook heel schuldig hoor)

Als ik je symptomen zo hoor, ben je of oververmoeid offe... Lekker je bedje in na het leren en dan slapen tot je wekkertje gaat morgen. Je lekker laten verwennen door je mannetje, hij heeft er vast begrip voor. Je kunt jezelf beter niet te veel instellen op zwanger zijn, dan barst je straks in tranen uit als het niet zo blijkt te zijn.Tuurlijk hoop ik voor je van wel.

Weet trouwens ook echt niet wat er met mij aan de hand is, heb sinds tijden echt weer veel puistjes op mijn gezicht. Heb echt het idee dat bij mij de hormonen van de pil er nu pas uit zijn, na die vreemde ongesteldheid, het gekke gevoel in mijn buik en nu de puistjes. Maar hopen dat het klussen deze keer dus echt nuttig is geweest. Vanavond maar even niet, morgenochtend maar weer aan de slag denk ik.

Misschien heb je het stukje van de Dikke buiken dag wel gelezen. Initiatief van Chanti & Sukkie, als ik me niet vergis. Waar wij het van de week over hadden, 9 maanden beurs met z'n allen zwanger daarheen, eigenlijk hetzelfde principe alleen dan maakt niet uit waar, met z'n allen + dikke buiken. Lijkt me erg gezellig,nu eerst die dikke buik maar eens regelen he en dan niet door te stoppen met Sonja hihi.

Pas goed op jezelf en probeer een beetje tot rust te komen, denk aan je hoor meis!

Kop op!

Knuffel Svtje

Wat Juno betreft, die wil ik echt al zoooooooo lang zien! Mazzelaar!

Terug
Bovenaan