@ schippersvrouwtje

hey meis

bedankt voor je compliment maar jij mag ook dingen veranderen hoor haha ben echt niet de eerste daar dus als je een idee hebt voeg het toe

is jou mannetje dan ook vaak s nachts op om te varen of doen ze het met zijn 2e ofzo?

en hier is geen bloed meer gesignaleerd hoor dus wacht de 21e af en dan zien we wel

x

Hey Marijke,

Mijn mannetje zit zogezegd ook in "de ploegendienst". Ze zitten met 2 kapiteins aan boord en als de 1 vaart heeft de ander vrije tijd (mijn man om even bij mij te zitten en/of te slapen). Ben de enige vrouw aan boord, en heb af en toe ook wat aandacht nodig hihi.
Voor jou is het afwachten dan tot de 21ste, ikzelf heb eigenlijk wel zin om een soort winterslaap te houden tussen de vruchtbare periode en de NOD datum, maar vrees dat dat em niet gaat worden. Eerst maar eens hard aan de klus iig, meer dan afwachten kunnen we daarna toch niet meer doen.

X Schippersvrouwtje

hoi
heb een deel 2 gemaakt voor de topic maar weet niet hoe die tabel daar komt kan jij dat mischien?

Hey meis,

Tabel staat in de nieuwe topic hoor! Goed dat je daar aan denkt, wist niet eens dat er maar een beperkt aantal berichten in konden. Nu kunnen we weer even vooruit.

Lief Schippersvrouwtje

Ik bedoelde natuurlijk liefs Schippersvrouwtje, zo lief vind ik mezelf nou ook weer niet hihi

hoi meis

ja dat had ik ergens gelezen dus dacht voor dat we de tabel niet meer over kunnen zetten doen we het maar zo haha
ene veel vaar plezier vandaag ik ga ff douchen en dan naar me moeder toe en me eten dumpen ben net klaar met koken dus komt wel goed en ga dan maar lekker aan het werk het komt wel goed uit want vanavond is streng en dan ben ik niet thuis dus kan ik ook niets pakken haha slim he haha

nou tot morgen dan ben ik vrij dus weeer helemaal aanwezig alleen als jij dan nog niet in je niet internet gebied zit

x

Nee hoor meid, gewoon tot morgen, zit voorlopig in Nederland en daarna sowieso nog wel even in internet gebied. Hoop zelf op vrij weekend (stilligen) kunnen we lekker gaan kijken voor badkamermeubel. Maar dat zal er wel niet inzitten denk. We zullen zien.

Werkse!!!

x Schippersvrouwtje

hoi meis

en weet je al of je van het weekend van boord kan? hier is het nog wel hetzelfde nu last van verstopte darm ook heel raar heb ik nooit dus of het komt door sonja of door dat ik mischien zwanger ben ik wacht gewoon de 21e af dan zien we wel ronde 2 zou ook wel snel zijn had vanaf gist zo'n pijn in me darm op 1 plek heel raar of zou het de eisprong zijn? het is nu over in ieder geval dus dat valt weer mee

nu lekker genieten van me vrije dag t vriendje is ook vrij dus das gezellie haha

x

Terug
Bovenaan