@ schippersvrouwtje

Hey meis,

Zit even met je mannetje op msn, jij gaat zo werken. Heb ook al even op andere topic gereageerd. Zijn vanochtend even naar bouwmarkt geweest voor hordeuren, moesten we nog hebben en hadden actie voor Hemelvaart, dus   mooi meegenomen.

Ben blij dat je je beter voelt qua misselijkheid. Hier ook alles goed hoor, mijn moeder is nu wat aant maken en dat vind ik stinken, maar goed.... hou mezelf gewoon uit de buurt. Gaan vanavond chinees eten denk ik bij mijn ouders, lekker makkelijk.

Heb echt zin in morgenavond!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Wat was dat gezellig gisteravond zeg! Had energie voor 10 en jij geloof ik ook. Niet dat ik dat de afgelopen tijd gehad heb. We hebben er wel echt een latertje van gemaakt he! De ogen van mijn ventje werden steeds kleiner. Hij was wel netjes om 07.15 bij mijn ouders vanochtend, dusse petje af! Ik ben er trouwens ook redelijk vroeg bij, vindt je niet?

Heel erg bedankt voor je kleertjes meid! Echt leuk!

Hoop jou zo ook even te treffen!

Kus Svtje

hey meis
zal hier ook weer ff wat schrijven want ons topic verdwijnd zo langzamerhand

heb gister avond alleen wat aardappeltjes met vlees op de sla stond me alweer tegen en savonds nog een bakje yoghurt en die bleef zowaar binnen
heel de avond erg beroerd geweest niet normaal hoor maar ja hoort er vast ook bij
heb je vanacht ook nog wakker gelegen van al die flitesen en knallen ging heir behoorlijk tekeer neit normaal zeg en de regen/hagel ging zo hard dat ik gilde naar rich het raam komt er uit zo hihi
ben ook zo lekkere schijtebroek ik

nou tot straks denk ik
xxxx

Hey meis,

Werd inderdaad wel weer even tijd om ons topic op te waarderen naar de eerste pagina!
Zijn ook zoveel op msn tegenwoordig.

Ben blij dat je je vandaag wat beter voelt, het misselijk zijn hoort er zeker bij, maar lekker is anders. Ik   heb nog steeds overal in mijn mond blaasjes en kan eigenlijk alleen maar vloeibaar eten. Mijn lieve mannetje heeft me net een smoothie met banaan en sinaasappel gebracht, dus moet goedkomen qua vitamientjes!

Gaan vandaag even ergens de stad in denk ik, even positiespijkerbroek en rokje kopen en kijken voor kleding voor een feestje wat we binnenkort hebben. Voor schilderen is het weer vandaag niet zo goed, dus dan gaan we er even tussenuit.

Ga weer lekker verder kletsen met je op msn!

Dikke kus Svtje

Hey meis,

Zoooo ons topic maar even opgevist van pagina 2 ergens halverwegen. Gaat niet de goede kant op zo he. Msn is ook veel te gezellig! Zit aan een broodje met hagelslag, had ik zin in na het overgeven zo leeg geworden... Hoop dat het eenmalig was, 6 jaar geleden voor het laatst. Ben daar niet zo'n held in. Tja... wie wel!

Fijn dat jij je ook beter voelt! 't weekend weer aan de arbeid he, zal aan je denken hoor meid. Heb lekker lang gereageerd op het andere topic, dus als je niks te doen hebt kun je even gezellig bijlezen. Vanmiddag en vanavond ben ik er niet, dus hoop je morgen weer te zien!

Kus Svtje

Hey meis,

Hopelijk was het erg leuk op kraambezoek bij je kleine nichtje! Helemaal super om zo'n klein hummeltje in de wieg te zien liggen. Viel je presentje in de smaak? Hoop echt dat het lekker was?

Zit momenteel aan de cola en de lays baked naturel (6 chipjes), echt te erg maar kon niks anders bedenken. Voel me nog steeds niet lekker en heel erg futloos. Heb gewoon mijn dag niet heb ik bedacht. Morgen beter mag ik hopen. Het shoppen vanaaf al afgelast, hoop dat het morgen gewoon door kan gaan. Echt ff zin in. Mannetje lief gaat hier morgen aan de slag, hordeuren hangen, box schuren/verven en wie weet wat nog meer.

Hoop dat jij je nog goed voelt en je andijvie erin gebleven is meid! Slaap lekker voor straks en tot misschien tot morgen!

Liefs Svtje

Hey meis,

Begin ons topic bijna tragisch te vinden. Hij valt steeds van de eerste pagina. We zijn gewoon te msn verslaafd denk ik.

Heb je lekker gewerkt vandaag? Beetje opgeknapt weer, of viel het je nog zwaar. Kan me goed voorstellen dat het je nog zwaar viel, zeker met dat warme weer van vandaag. Zag je niet op msn net dus denk dat je even lekker aant rusten bent.

Ben vandaag weer de stad in geweest en wel geslaagd voor bruiloft nu, lekker gelunched en genoten van het zonnetje. Morgen gaan we ook BBQen dusse ook voor ons lekker makkelijk.

Hoop je nog wel even te spreken vandaag en anders morgen!

Doe rustig aan en pas goed op jezelf

Kus Svtje

hey meis

werken ging goed vandaag hoor wel erg misselijk maar ja hoort erbij daarna lekker bij me moeder geluched en toen ff weg geweest voor trouwfeest maar moet nog zien of die man mee werkt wan is een beetje een zak hihi
verder nog ff een uurtje geslapen voor het eten en toen lekker gebbqd met me liefie en nu lekker bank hangen dus mischien tot zo

fijn dat jij je zo goed voelt vandaag ben echt blij voor je hoop dat het zo blijft tot december

xxxx

Terug
Bovenaan