SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

Hoi EllesZ,

Wat fijn te horen dat jullie toch nog spontaan zwanger zijn geworden zeg!
Van harte gefeliciteerd!!!
Op naar 8 februari om jullie wondertje te bekijken!

Liefs Mylène

Vanavond getest! Durfde niet eerder  . Maar een dikke streep.   JOEPIE.
Ben een beetje over de eerste schrik heen.

Hoi,
gefeliciteerd allemaal.
Bij ons is het ook geluk. Ons wondertje. 7 sebtember uitgerekend.
En dat na de allereerste icsi behandeling. Wel al een test of 4 gedaan om het echt zeker te weten. 21 jan onze eerste echo. weer een hele spannende tijd. Ik heb geen klachten, voel me erg goed, behalve in de auto. Ik hou erg van auto rijden, maar zonder spuugzakjes ga ik niet van huis. 's morgens heb ik nergens last van. Heeft iemand dit ook?
Iedereen heel veel succes en op naar de allereerste super echo.

Groetjes Heidi

Hoi mama's

Tja ik word in september misschien ook wel weer mama. Tis nog niet zeker allemaal. Ik ben nu pas 5 dagen over tijd. heb gisteren test gedaan, maar kreeg geen een streepje dus niet goed gedaan. Vanmorgen weer had nu 1 streepje dus niet zwanger. Maar mijn gevoel zegt van wel. Ik durf het ook bijna niet te denken want bij de 1e hebben we er ruim een jaar over gedaan en nu waren we er nog niet mee bezig. Spannend. Hebben jullie dat ook gehad dat de 1e test niets te zien was en wat later bleek toch zwanger?
Bij de 1e heb ik zelf namelijk geen test gedaan.

Hallo allemaal, ben er ook achter dat ik zwanger ben , maar ik kan 't niet geloven. Ik merk ook helemaal niks. ik denk dat ik 2wkn zwanger ben.

hoi y1972, gefeliciteerd dat je zwanger bent. ik weet sinds 3e kerstdag dat ik zwanger ben, ga komende vrijdag mijn eerste echo laten maken, ben behoorlijk zenuwachtig.

maar waarschijnlijk ben je   4 weken zwanger en niet 2, je krijgt de eerste 2 weken kado. je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. naja zijn er dan weer 2 weekjes bij he.

groetjes an

Hoi annie83, volgens mij kan 't geen 4wkn zijn, want ik ben 16 dec. voor het laatst ongesteld geweest. Toen heb ik met 0&N voor de zekerheid een test gedaan, ivm drinken en een sigaretje. En deze test was positief. Is dit nou een heel raar verhaal??

hoi y1972,
ik wist niet dat je na 2 weken al   een test kon doen. omdat er dan nog nauwelijks zwangerschapshormonen in je lichaam zitten. en je eisprong is ook rond de 14e 15e dag . maar als jij een test hebt gedaan die positief was dan ben je gewoon zwanger hoor.
heel veel geluk er mee en geniet er maar lekker van.

groetjes an

Terug
Bovenaan