SEPTEMBER 2008 MAMA'S??

hoi, ik weet nu sinds 2 weken dat we zwanger zijn.als goed is september dus uitgerekend.heb me ouders en broer al verteld maar hou voor de rest nog even stil tot na het eerste verloskundige bezoek met 8 wkn.
voel me wel goed maar ook wel beetje angstig of wel goed zit

hoi y1972, ik snap dat je nu best wel in de war bent door alles. sorry daarvoor, het is al zo'n onzekere tijd.
en als je 5 tests hebt gedaan, dan is het zeker wel duidelijk dat je gewoon zwanger bent... haha. heel veel succes bij de verloskundige.

morgen ga ik mijn eerste echo laten maken, ben heel erg zenuwachtig.
jullie zullen morgen wel meer van mijn horen... hopelijk met goed nieuws.

groetjes an

Hoi nou bij mij gaat alles wel goed niet echt ergens last van daar word ik wel erg onzeker van van zit t allemaal wel goed maarja ik had bij mn eertse zwangerschap ook in het begin niet echt ergens last van maar toch

Demijoy dat is nogal wat ik hoop voor je dat t dit keer allemaal maar goed mag zijn mag ik vragen waarom t mis was (sorrie hoor als je geen antwoord wil geven daarop dan begrijp ik dat volkomen)

September2008 ik ken dat emotionele ik ook als ik maar wat verdrietigs ziet dan springen de tranen in mn ogen maar wat gaaf dat je naar Afrika bent geweest

Bikebabe Gefeliciteerd! en we moeten zeker positief blijven! maar soms vind ik dat best wel moeilijk.

Voor de gene die ik ben vergeten ook allemaal GEFELICITEERD!

hoi allemaal,
ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. het was gelukkig allemaal goed. ik ben alleen al 9 weken en 5 dagen, wat betekend dat ik 11 augustus ben uitgerekend   en niet in september. maar ik blijf hier denk ik maar gewoon schrijven en lezen hoor.

nou heel plezier en geluk allemaal.
groetjes anneke

Hoi Annie83 fijn dat alles goed was!
Ik heb mn echo pas 12 Feb dus dat duurt nog ff.
Hoelang dacht je eigenlijk dat je in verwachting was?

Kan je op deze site geen zwangerschapsbanner plaatsen is wel wat fijner.
Nou bij mij is alles rustig niet echt ergens last van vandaag alleen moe.

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik heb net getest en die was overduidelijk direct positief. Helemaal super.
Maandag de vk bellen voor een afspraak en een snelle echo. Ik wil namelijk zeker weten of alles goed is, omdat ik de afgelopen week elke dag wat druppeltjes bloed verloor. Nu had ik dat met mijn dochter ook, maar toch.
Voor haar heb ik een miskraam met 11 wkn gehad en toen had ik ook wat bloedverlies. Wel jammer die onzekerheid, maar ik denk maar zo.. 1 miskraam is meer dan genoeg.
Ik heb er vertrouwen in, weet alleen niet wanneer ik precies ben uitgerekend, omdat mijn cyclus heel verwarrend was. Het zal tussen de 1 en 14 september zijn.
Gr. mamajo

hallo september mama's.
ik weet ook sinds van de week dat ik zwanger ben..hopelijk krijg ik in september een gezond kindje.....geweldig he zwanger zijn?
groetjes en veel baby plezier toegewenst..
mama89

Hoi dames,

Ik ben dus voor het eerst zwanger na drie en half jaar bezig te zijn geweest om zwanger te worden. Ik merk dat ik nu super onzeker ben, dat is dus niets voor mij, want ik heb bijna geen klachten.
Hebben jullie al veel klachten en wat voor klachten hebben jullie dan???

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan