September 2008

Hoi hoi,

mijn NOD is 5 februari. Toen ik op dit forum kwam vertelde ik nog dat ik alles rustig over me heen zou laten komen en rustig zou wachten...maar jeetje.. ik heb nooit geweten dat twee weken ZO lang kunnen duren....

Eerder kon het niet lang genoeg duren voordat je je ongesteldheid kreeg en nu... ik wou dat het die dag was en dat ik dan natuurlijk (hopelijk) niet ongesteld word. Ik ben er nu veel mee bezig...en zit nog maar in ronde 1 haha.

Ook word ik een beetje meegevoerd door alle rare symptomen en wat er allemaal aan de hand is. Die rare gevoelens in mijn buik (die ik misschien ook wel extra wil voelen), gevoelige borsten....en enorm moe. Ik ben altijd een kortslaper geweest. Laat naar bed, vroeg er weer uit.  De laatste paar dagen wil ik tegen  9 uur wel naar bed en de wekker wil ik wel uit het raam gooien wanneer hij om 6.30 afgaat.  vreemd vreemd vreemd. Maar nog steeds ga ik er maar vanuit dat het gewoon door de hormoonhuishouding komt die weer even op gang moet komen.

Ik ga trouwens niet eerder testen dan 8 feb ofzo (als ik dan nog niet ongi ben)

@Bianca: Ja idd er hoeft er maar 1 bij te zijn die het redt. Ik hoop voor je dat je over twee weken een positieve test hebt. Het wachten duurt idd lang dat had ik ook niet gedacht toen wij er mee begonnen. Ik merk ook dat het meer met me doet dan ik verwacht had maar dat zal ook wel komen door de situatie.

@Weekee: Ik wou ff zeggen dat je knuffel ontvangen is hoor. heel veel succes met het wachten en nu maar hopen en duimen. Ik denk aan je en zal ook voor je duimen.

By the way ik duim voor iedereen hier op dit forum.

Groetjes Russell

Houd je het nog een beetje vol? 12 februari komt hopelijk erg snel voor je

Hoi Weekee,

Ja ik hou het nog wel vol ben echt aan het aftellen. Vindt wel dat de tijd voort kruipt maar goed zal wel zo lijken. Zodra ik meer nieuws heb laat ik het weten. Hoe is het bij jou?

Groetjes Russell

Hey russ,

tja, ik mag natuurlijk niet klagen, maar echt super voel ik me niet. Rare gevoelens in mijn buik (nog steeds) en ik werd vandaag op het werk misselijk van de geur van de koffie. Zal ik dan toch meteen zwanger zijn? Ach tja, ik wil niet teveel hopen. NOD = 5 feb. Ik ga pas 14 feb testen (romantisch), mocht ik overtijd zijn.

Kun je je gedachten een beetje verzetten met werk ofzo?

Hoi Weekee,

Ja ik verzet mijn gedachten met werken en school zit in het laaste jaar van mijn opleiding en ben dus druk aan het leren.

Ik hoop dat je zo lang kunt wachten zou wel romatisch zijn.
Ik lees wel bij meerderen dat de geur veranderd dus misschien is dat bij jou ook een voorteken.

Ik heb zelf al een week a anderhalve week last van mijn borsten als ik er op lig en van de week ook aan de zijkant net een soort spierpijn.
Ik durf ook geen test meer te doen want ben al genoeg teleurgesteld de afgelopen weken.
Als het wel zo is dan zal de gyn het ook wel ontdekken als hij een inwendige echo doet.

Prettig weekend verder ik ga nog ff twee uurtjes werken en dan ben ik ook vrij. Morgenvroeg lekker uitslapen.

Ben trouwens al 3 kilo kwijt met de sonja bakker ook wel een afleiding moet ik zeggen.

Groetjes Russell

hahah ja hoor, waar was ik met mijn gedachten toen ik mijn vorige bericht schreef. ik ga dus echt niet wachten tot 14 februari he...Ik bedoel natuurlijk tot vrijdag de 8e... Zoooo lang kan ik niet wachten hoor.

Ik heb vandaag een test gekocht, van de Kruidvat...hoop dat die goed is.

3 kilo, hey goed hoor. Is het nou een beetje goed vol te houden? ben je niet heel veel met eten bezig of valt dat nu juist mee?

Wat voor opleiding doe je trouwens als ik vragen mag? Wel fijn dat je met andere dingen bezig bent, maar natuurlijk zit het altijd in je achterhoofd. Nog even en dan mag je naar de gyn en die gaat je hopelijk vertellen hoe het allemaal zit. Met zijn/haar hulp gaat het vast helemaal goedkomen.

Ik hoop dat je werk een beetje gezellig was. Nog een fijne avond!

Hoi Weekee,

Het leek me al zo raar maar ja had gekund toch.. Ik ga echt voor je duimen hoor deze week. Ik zit in de zorg nu nog solliciteren straks en dan door voor de volgende opleiding. Wil graag in een ziekenhuis werken. Maar ja dan moet je eerst aangenomen worden natuurlijk. Ik zit nu in de ouderen zorg. Ook erg leuk hoor.

Ik ben niet overdreven veel met eten bezig ik vindt het goed vol te houden. Ik neem af en toe wel iets extra;s maar dat is eigenlijk alleen in het weekend en soms als ik aan het werk ben. Op deze manier kan ik prima mijn gedachten verzetten en misschien dat het afvallen ook helpt voor de cyclus je weet maar nooit.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan