September 2008

Hoi hoi,  

ik hoop het voor je (dat het helpt bij je cyclus). Nog steeds niets dus?

Nou bij mij inmiddels wel. Ik ging ziek naar huis vandaag en ik was twee uur thuis en ja hoor...  DUS... de zwangerschapstest kan nog even in de kast blijven liggen. Helaas.

Leuk dat je in de ouderenzorg werkt. Ik heb stage gelopen tijdens mijn opleiding in een verzorgingstehuis op een meerzorg groep. Erg intensief, maar ook erg leuk. Ik ben daarna toch een hele andere kant op gegaan blijkt wel weer hehe.

Ik hoop dat alles een beetje lukt voor je en dat je snel een baan in het ziekenhuis gaat krijgen.

Een fijne avond nog!!

Hoi Weekee,

Balen zeg maar je tot nu toe dus nog wel een redelijke cyclus das ook wel fijn. Ik heb nu vandaag een wat raar gevoel alsof ik ieder moment ongie ga worden. Natuurlijk hoop ik dat het dat is maar aan de andere kant ik moet volgende week naar de gyn dus eigenlijk liever nog niet :) beetje dubbel nu he. Maar als ik nu ongie wordt kan ik niet naar de gyn. We wachten het af. Veel succes de volgende ronde.

Groetjes Russell

Hallo allemaa,

JOEPIE, JOEPIE JOEPIE,
Jullie zullen wel denken wat nu... Maar bij mij zijn na 75 dagen de  weer gekomen. Nu zul je denken dat is helemaal niet joepie. Maar dat betekent wel dat ik nu weer verder kan. Ik hoop wel dat het volgende week dinsdag weer over is ivm. bezoek naar de gyn. Ik laat die afspraak gewoon doorgaan. Wat zouden jullie doen?

Groetjes Russell

@Weekee: Ik had al een bericht geplaatst en mijn gevoelens waren dus toch juist... Ik ga nu weer gewoon uit van 28 dagen en heb mijn NOD dan 3 maart.

Het klinkt raar om je te feliciteren maar ik doe het toch maar. Eindelijk meid...pfff. Ik zou gewoon die afspraak laten staan hoor. Wie weet is het  deze cylcus  WEER zo lang..moet je dan WEER een afspraak maken. Mocht je nog ongi zijn, tja dan bel je even af.

Ik hoop wel dat je je een beetje goed voelt ondanks de . ik voel me namelijk niet al te happy.

hallo iedereen, Ben er nog hoor maar heb niet veel te melde... moet maar w8ten tot 13 feb,,,

russell nou gefeli dan maar ook vervelend zeg dat je elke keer zo lang moet w8ten

Nou ik blijf mee lezen en als ik denk dat ik iets te melde heb dan horen jullie het

great linda

ja van alles hihi.....maar weet niet hoe het voelt als je zwanger bent

Hey allemaal,

Heb al een tijdje nix geschreven op het forum, maar wel met jullie meegelezen.
Zat m'n ongi af te wachten, moest het eigelijk morgen worden maar de "verassing" kwam vandaag al (nu een cyclus van 25 dgn)
We gaan nu de 3e ronde in, maar zijn meteen begonnen met klussen na het stoppen met de pil.
Hebben jullie hiermee een tijdje gewacht, had zo gehoopt dat het deze maand misschien raak zou zijn (veel te snel natuurlijk), dus misschien dat de pil nog een beetje in mijn systeem zit? Graag jullie reactie
Suc6 allemaal!

Terug
Bovenaan