September 2008

Hallo allemaal,

Yvonne: Ik heb nog geen testen gebruikt om te kijken wanneer mijn eisprong is misschien wel een ideetje om dat te gaan doen. Bedankt voor de tip.

Verder is er bij mij vandaag ook nog niks te bekennen. Erg spannend allemaal.

Iedereen die zijn NOD deze week heeft succes.

Gezellig forum hier zo.

Tot de volgende keer.
Groetjes Russell

Hai meiden,

Word al erg gezellig hier hoor!!

@Jo: Jeetje meid wat een spannende week zal dit voor je zijn met al die gebeurtenissen zeg!! Nou succes morgenochtend en ik ga voor je duimen!  Ik heb ook nergens last van eigelijk,maar denk ook niet dat het raak is deze maand (ik hoop het natuurlijk wel). We hebben zo weinig geklust ivm dat griepje wat ik opgelopen heb,dus ben blij als ik met de volgende ronde kan beginnen....

@Angela: Ik gebruik digitale testen clearblue, die vind ik het duidelijkste.Maar soms gebruik ik ook wel van andere merken (kruitvat, matcare) die zijn inderdaad wat goedkoper, anders word het een duur geintje.

@Sweety: Gefeliciteerd hoor!! Gezellig dat je af en toe meeleest!

@Patricia:  Hai, leuk dat je meekletst! Wij lopen een beetje gelijk geloof ik haha. Ik ben 1 oktober gestopt met de pil, alleen was mijn eerste cycles wel wat korter (45 dagen) dus kan me er iets bij voorstellen hoe vervelend dat heeft moeten zijn die onzekerheid en wachten....Ben erg benieuwd hoe je cycles nu zal zijn en eigelijk hoop ik dat je gewoon al lekker zwanger bent en er niet op hoeft te wachten!!Veel succes komende week...

@Russell: Succes met wachten!!

XX Yvonne

NOD:
Russell: 26jr, NOD ?
Marit: 23jr,2e kindje/1e ronde, NOD ?
Rijn: 23jr, 2e ronde, NOD 26/12
Jo: 22jr,1e kindje/4e ronde, NOD 31/12
Angela: 30jr, 1e kindje/1e ronde, NOD 4/01
Jennifer: 25jr, 1e kindje/1e ronde, NOD tussen 4/01 en 6/01
Yvonne: 21jr,1e kindje/2e ronde, NOD 13/01
Patricia: 26jr, 1ekindje/ 2e ronde, NOD rond 14/01

Hoi Yvonne,

Ik zag dat je een lijstje aan het maken wie wanneer zijn   NOD heeft. Ik heb hier mijn banner. Ik ben nog steeds aan het wachten.

Groetjes Russell

@Jo,

Jij heel veel succes mnorgen en we duimen voor je!!!

Groetjes Russell

hallo,

Ik ben linda en 21 jaar, wil ook vroeg moeder worden en medische indicatie.
Ben nu een maand gestopt met de pil en als ik een regel matige cycles heb moet ik 11 jan ong. worden! Vind het erg leuk om ervaringen uit te wisselen.

Nou ik hoor misschien wel van jullie!

hallo hallo..

ik ben nieuw op dit forum.. Vind het erg leuk om van alles te lezen en te weten te komen.. Ik ben in november gestopt met de pil en in dec. gewoon ongi geworden. Als het goed is heb ik afgelopen week mijn eisprong gehad.. Hopelijk is het deze keer raak..
Ik ben trouwens 25 en mijn man 24.. Hebben ook al 6 jaar een relatie en dan begint het inderdaad te kriebelen. Zijn in 2007 getrouwd en hebben alles voor elkaar..   Dus een kindje is van harte welkom.. Wij hebben wel altijd tegen elkaar gezegt. We willen de kleine wel wat kunnen bieden.. En wij vinden dat we nu goed alles op een rijtje hebben..

Maar ja hoe vaak hoor je wel niet dat er zoveel maanden overheen gaat. Dus we wachten maar gewoon af..

succes allemaal

hallo hallo..

ik ben nieuw op dit forum.. Vind het erg leuk om van alles te lezen en te weten te komen.. Ik ben in november gestopt met de pil en in dec. gewoon ongi geworden. Als het goed is heb ik afgelopen week mijn eisprong gehad.. Hopelijk is het deze keer raak..
Ik ben trouwens 25 en mijn man 24.. Hebben ook al 6 jaar een relatie en dan begint het inderdaad te kriebelen. Zijn in 2007 getrouwd en hebben alles voor elkaar..   Dus een kindje is van harte welkom.. Wij hebben wel altijd tegen elkaar gezegt. We willen de kleine wel wat kunnen bieden.. En wij vinden dat we nu goed alles op een rijtje hebben..

Maar ja hoe vaak hoor je wel niet dat er zoveel maanden overheen gaat. Dus we wachten maar gewoon af..

succes allemaal

Terug
Bovenaan