September 2020 ❤

Hoi allemaal,

Ik mag mij hier ook voorzichtig gaan melden, vind het heel spannend maar zijn heel blij ?
xbr2vd19w4kg6.jpeg

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test! Ik durf me nog niet aan te melden voor de Facebook groep. ? Daar wacht ik mee tot de eerste echo goed is (termijn echo rond 11 weken). 

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik mag mij hier ook bij jullie aansluiten en ben rond 8 september uitgerekend. Zo onwijs blij! Het duurt nog zo'n 5 weken voordat ik de termijnecho heb. De dagen lijken voorbij te kruipen haha..
Ik heb wel een beetje bloedverlies gehad bij 5 weken+3 dagen. De verloskundige gaf aan dat het waarschijnlijk een gesprongen adertje is en dat dat niets is waar ik mij druk om hoef te maken.. Toch vind ik het allemaal erg spannend. Hopen dat alles goed blijft gaan!?

He ladies.
Hier gister 2x een positieve test. Oh wat ben ik blij maar tis ook heel snel gegaan. Als het allemaal goed gaat mag dit ons 2e kindje zijn! We hebben al een zoon.van bijna 2 (maart) Muck. Graag kom ik bij jullie facebookgroep. Ook met Muck gehad  en beviel mij geweldig goed.

Liefs janine 

Terug
Bovenaan