September 2020 ❤

[quote quote=10282247]Wat leuk MikkieX gefeliciteerd hoeveel weken ben jij zwanger? Wanneer heb jij je eerste echo? Heb je al symptonen?[/quote]
Ik heb nog geen symptomen, maar dat had ik de vorige zwangerschap ook helemaal niet! En ook nog geen datum afgesproken voor een echo haha. Ik moet er nog een beetje aan wennen.
En jij?
Gefeliciteerd allemaal trouwens! Had ik nog niet gezegd.

Ja, mijn borsten zijn heel gevoelig al 2 weken, en in de nacht was ik heel erg misselijk ? .. ik heb 5 feb afspraak bij de verloskundige maar ben zo in de spanning en wil dat alles zo goed gaat

Wat fijn, nog meer mensen die allemaal pril zwanger zijn! En ik voel me een aansteller maar ik was vandaag echt mega duizelig al. Hoop dat het niet een voorteken van een pittige zwangerschap zal zijn ;) moest gewoon echt even gaan liggen voor ik kon autorijden. En verder knallen mn tetten bijna uit mijn shirt haha! Maarrrr ik klaag niet :) 
En wauw Karen, dat is heftig joh! Goed dat je ervan op de hoogte was. Ik zou er niet eens aan gedacht hebben zo snel.
Misschien ligt het aan mij maar ik kan de Facebook groep niet vinden. Heeft iemand misschien een linkje?

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik had vorige week een positieve test in handen. Volgens de berekening vanaf eerste dag van me laatste menstruatie zou de uitgetelde datum 8 september zijn maar gezien mijn laatste menstruatie onttrekkingsbloeding was van de pil (was de eerste ronde meteen raak) denk ik niet dat die datum klopt aangezien mijn ovulatie een week later kwam. Dus zelf gok ik dan rond 15 september? 
28 januari hebben we iig de eerste echo dus dan zullen we het weten. :D
Dit is trouwens ons tweede kindje, we hebben een dochter die afgelopen week (7 januari) 1 jaar is geworden. 

Is het dan deze? Dit is de enige die ik vind als ik zoek op "ovn september 2020" maar ik zie geen link met ovn vandaar m'n twijfels ;) 

Terug
Bovenaan