September 2020 ❤

Hoi allemaal,
Ik kan het niet geloven, maar had vandaag ineens een positieve test in mijn handen. Ik heb een heel onregelmatige cyclus maar het lijkt erop dat ik dan al zo'n 6 a 7 weken zwanger ben. 
Dat is wel bijzonder, gezien wij ons eerste kindje dmv icsi hebben gekregen. De kans om spontaan zwanger te worden was verwaarloosbaar klein, maar dat is nu dus toch gebeurd!
Ik heb volgende week al een echo omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Ik hoop zo dat alles goed zit! Ik kan het echt niet geloven nog

Hi meiden!
Ik sluit me graag bij jullie aan. Heb inmiddels al een paar positieve testen dus begin het nu pas echt te geloven :)
Volgens internet berekeningen zou ik 21 september uitgerekend zijn. Heb nog geen afspraak staan voor een echo maar ga vandaag contact opnemen. Is trouwens ons eerste kindje!
Ik zal me ook aanmelden op de FB groep :)

Hoi, Ik heb gister positief getest. Ik kan het niet geloven, besef is er nog niet. Ik heb de digitale test van clearblue besteld, om toch nog een keer te testen haha. Dit wordt ons 2e kindje. En ik vind het weer heel spannend allemaal. Volgens berekening zou 22 sept de uitgerekende datum zijn.

Hier ook! Deed eigenlijk in een opwelling een test en twee knal strepen! Toch morgen nog maar is even checken haha. Uitgerekende datum zou volgens berekening 23 september moeten zijn. Zou ons tweede kindje worden, we hebben al een dochtertje van bijna 15 maanden☺️

Gefeliciteerd allemaal!! 
Ik heb op 6 januari 2 positieve testen gehad. Ik was helemaal overrompeld. Zijn nu sinds mei eigenlijk aan het proberen en toch sneller dan verwacht een positieve test. Mijn uitgerekende datum zou 13 september zijn. Wij hebben 3 februari onze eerste echo. Heel erg benieuwd... 

Terug
Bovenaan